خلاصه کامل داستان سریال نجوا از قسمت اول تا آخر + معرفی بازیگران

کد خبر : ۳۶۲۹۶۴
خلاصه کامل داستان سریال نجوا از قسمت اول تا آخر + معرفی بازیگران

سریال نجوا، یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی می باشد که قرار است از شنبه 14 مهرماه هر شب رأس ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

اینتیتر - ثریا بابازاده؛ سریال نجوا، یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی می باشد که قرار است از شنبه 14 مهرماه هر شب رأس ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

خلاصه داستان سریال نجوا چیست؟ 

سریال نجوا، یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و نویسندگی سعید شاهسواری، با محتوایی اجتماعی می باشد که قرار است طی 48 قسمت از شنبه 14 مهر هر شب از شبکه یک سیما رأس ساعت 22:15 دقیقه روی آنتن برود. خلاصه قسمت های پخش شده در هر هفته نیز جمعه ها از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

محتوای مجموعه تلویزیونی نجوا حول محور یتیم نوازی، رزق حلال، نقش محوری مادر، امید به نسل نو، طلاق، آسیب های اجتماعی و تشویق می گردد.

ماجرای این سریال از این قرار است که جلال شایان پس از آنکه از دانشگاه فارغ التحصیل می شود در کتاب فروشی استادش هرمزی مشغول به کار می شود. هرمزی یک دختر به نام فروغ دارد که مترجم آثار ادبی است. فروغ تنها فرزند آقای هرمزی می باشد. به واسطه کار کتاب فروشی ملاقات هایی بین جلال و فروغ صورت می گیرد که باعث شکل گرفتن رابطه احساسی و در نتیجه ازدواج آن دو می شود. فروغ دختری قانع است که به زندگی ساده و پرآرامش و توأم با عشق راضی‌ است اما جلال برعکس فروغ به زندگی ساده قانع نیست سر پُر سودایی دارد و …

مجموعه تلویزیونی «نجوا» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و در ساعت‌های ۱ بامداد و ۹ روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال «نجـوا» در ۴۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

بیژن میرباقری قصد داشت از مهتاب کرامتی و علی مصفا برای نقش‌های اصلی استفاده کند اما وقتی ابراهیم شیبانی کار را به عهده گرفت از گروه بازیگران تئاتری که اغلب در تلویزیون چهره‌های شناخته شده‌ای نبودند استفاده کرد. نکته جالب توجه دیگر بازی دو کارگردان پیش‌کسوت (محمدعلی نجفی و مسعود کرامتی) در سریال است.

بازیگران سریال نجوا

توضیحات

نقش

بازیگر

 

جلال شایان

سجاد افشاریان

وکیل

سلیمی

مسعود کرامتی

همسر جلال

فروغ هرمزی

نغمه ارجمند

پدر فروغ

استاد هرمزی

محمدعلی نجفی

 

لیلا

سوگل خلیق

شریک جلال

سامانی

پوریا رحیمی سام

شاگرد سابق جلال

مهرداد فهیم

مجید نوروزی

دوست  فروغ- روانشناس

نوشین نجم

الهام نامی

مدیر مؤسسه خیریه

امیرحسین پرهام

احمد حامد

پسر ترابی

نوید

محسن بهرامی

همسر سابق نوشین نجم

ساعد یگانه

ایوب آقاخانی

یکی از صاحبان کارخانه

ترابی

محمد ساربان

همسر پرهام

 

پریسا صبوری نژاد

اولین صاحب کارخانه

آصف کیایی

محمود نظرعلیان

 

هاتف

مهدی احمدی

پادوی خلافکاران

شکور

مهدی بجستانی

جلال شایان

انتخاب سجاد افشاریان به عنوان نقش اصلی (جلال شایان) که اگرچه در بسیاری از مراحل داستان حضور فیزیکی ندارد اما حضور او در همه جا کاملاً احساس می‌شود بازتابهای متفاوتی میان اهالی رسانه داشت؛ برخی آن را نقطه قوّت سریال و برخی نقطه ضعف سریال برشمردند و بعضی هم آن را سکوی پرتاب افشاریان دانسته‌اند. درمورد شخصیت جلال، عبارت کوتاهی که سجاد افشاریان در عنوان یادداشت خود درمورد سریال نجوا نوشته‌است، جان کلام است: «من متنفّرم از دوم بودن.

فروغ هرمزی

برخی منتقدین برای نقش فروغ وزن بیشتری نسبت به جلال قائل شده‌اند و معتقدند نجوا یک سریال زن محور است که نقش اصلی آن فروغ است. چرا که فروغ فراز و نشیب‌هایی را طی می‌کند که جلال برای او رقم زده و از ظلمت به روشنایی و رستگاری می‌رسد. انتخاب نغمه ارجمند برای نقش فروغ پیشنهاد افشاریان بوده‌است و پیش از ایفای این نقش عکاس تئاتر بوده‌است.

سامانی

سامانی به عنوان شریک جلال که برای به دست آوردن جایگاه او به آب و آتش می‌زند، یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های خاکستری تلویزیون است که همذات پنداری گروهی از بینندگان سریال را برانگیخت. پوریا رحیمی سام انتخاب اول کارگردان برای این نقش بوده‌است و این نقش را از بهترین نقش‌هایی که به او پیشنهاد شده‌است می‌داند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد