نغمه ارجمند، بازیگر سریال نجوا کیست؟ + عکس های جذاب و شوهر جوان نغمه ارجمند

کد خبر : ۳۶۲۹۸۰
نغمه ارجمند، بازیگر سریال نجوا کیست؟ + عکس های جذاب و شوهر جوان نغمه ارجمند

در این مطلب با نغمه ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون ؛ بازیگر سریال نجوا آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر : نغمه ارجمند متولد دهه شصت در تهران بازیگر و عکاس سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دانش آموخته رشته هنر و عکاسی است.او که در حوزه عکاسی به صورت حرفه ای فعالیت می کند هم اکنون به بازیگری نیز مشغول شده است.

980

اولین اثری که خانم ارجمند در آن فعالیت داشته ، فیلم سینمایی خیلی نزدیک اثر اسماعیل میهن دوست بوده است.نغمه ارجمند سپس در فیلم سینمایی ترم های سرخ اثر اسماعیل میهن دوست دومین کار سینمایی خود را بازی کرد.

981

نغمه ارجمند سالهاست که ازدواج کرده و متاهل است. با بازی نغمه ارجمند در نجوا ، نام وی بر زبان ها افتاد. سریال نجوا که به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی سعید شهسواری است .فروغ هرمزی در سریال نجوا نقش نغمه ارجمند بوده که به خوبی در این نقش درخشیده است و موفق شده تا بازی خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نغمه ارجمند فعالیت در فیلم برخورد خیلی نزدیک بوده است. نغمه ارجمند سال 1387 فیلم برخورد خیلی نزدیک به عنوان عکاس فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. نغمه ارجمند توانست با فعالیت در فیلم برخورد خیلی نزدیک تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر آناهیتا نعمتی، لادن مستوفی، حمیدرضا پگاه و شاهرخ فروتنیان توانست سطح کاری او را متحول کند.

983

با اینکه نغمه ارجمند را بیشتر بعنوان عکاس می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. نغمه ارجمند علاوه‌بر عکاس به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر نغمه ارجمند در حرفه‌ی بازیگر، سریال نجوا است.

982

در بیوگرافی نغمه ارجمند آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نغمه ارجمند و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نغمه ارجمند در منظوم سر بزنید.

985

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد