بازیگران سریال داریوش چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و تصاویر بازیگران سریال داریوش

کد خبر : ۳۶۳۴۳۴
بازیگران سریال داریوش چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و تصاویر بازیگران سریال داریوش

در این مطلب با بازیگران سریال داریوش آشنا می شوید.

اینتیتر - ثریا بابازاده؛ سریال داریوش یک سریال 13 قسمتی هست که به کارگردانی هادی حجازی و تهیه کنندگی نوید محمودی می باشد . هادی حجازی فر که سابقه ساخت فیلم موقعیت مهدی در کارنامه کاری خود دارد .

داریوش به عنوان یک سریال جدید نمایش خانگی محسوب می شود .که اولین تجربه هادی  حجازی فر در ساخت نمایش های خانگی می باشد بازیگران داریوش ترکیبی از بازیگران سریال موفق پوست شیر می باشد انتظار میرفت سریال داریوش به موفقیت پوست شیر باشه اما اونطور نبود.

موسیقی فیلم داریوش هم خیلی پر حاشیه بود یکی از خواننده گان جنجالی لس آنجلسی بود.

5347182

 زمان پخش آن از پلتفرم فیلم نت که روزها چهارشنبه صبح می باشد .

می خواهم در اینجا شما را با بازیگران این سریال آشنا کنم نقش اول اون رو خود هادی حجازی فر که در نقش داریوش بازی  کرده داریوش که  به ترکیه فرار کرده است و او  پس از سال‌ها متوجه می‌شود خطر رفع شده است و وقت برگشت به ایران رسیده است . متوجه ماجراهای می شود که ... هادی حجازی فر متولد 17 خرداد سال 55 شهر خوی می باشد لیسانس نمایش عروسکی و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی رو داره متاهل می باشد و یه  پسر به نام هامون داره همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی یکی از همکلاسی ها او در دانشگاه بودو در سال 83 باهم ازدواج کردند .

1727345_939

هادی حجازی فر از کودکی علاقه به بازیگری داشت از سال 70 وقتی که 15 سالش بود در شهر خوی در آذربایجان غربی با تئاتر دانش آموزی کار هنری خود شروع کرد . و با نمایش (فریاد) در جشنواره کشوری انتخاب شد .

پدر هادی رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود که از سالن های تئاتر برای کار تئاتر پسرش و بچه های مدرسه در اختیار آنها قرار می داد .

170336843

هادی حجازی فر در سال 77 وارد دانشگاه شد در دوران دانشجویی خود 24 اجرا از جمله نویسندگی کارگردانی و بازیگری به صحنه برد . این هنرمند عزیز کشورمون بازیگری حرفه ای خود را با فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی پور شروع کرد . در فیلم ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلیان کار بسیار ارزنده ای رو ارائه داد . هادی حجازی فر اولین فیلم تلویزیونی که کارگردانی اون رو  در سال 91 و در سریال کرکره آغاز کرد.

هادی-حجازی-فر

محسن قصابیان در نقش بهرام در سریال داریوش

محسن قصابیان در سریال داریوش همان کسی است که خبر خوشی را به داریوش می رساند و خطر اعدام را از داریوش دور می کند تماس بهرام با داریوش باعث بازگشت داریوش از ترکیه به ایران میشه.

images (1)

محسن قصابیان در اول مرداد 48 در قوچان به دنیا اومده در سال 67 تحصیلات دبیرستان خود رو به پایان رسوند و به دانشگاه سینما و تئاتر دانشگاه هنر رفت در سال 72 مدرک کارشناسی خودشو در گرایش بازیگری گرفت و کارشناسی ارشد در سال 75 در رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد .

images

سال 75 قصابیان در جشنواره تئاتر فجر کارگردان "ببین چه برفی می آید" تقدیر شد . در فیلم منصور که زندگی منصور ستاری که نقش اول اون رو بازی کرد که به کارگردانی سیاوش سرمدی بود بازی کرد .

DJiY2JhZTExM

محسن قصابیان متاهل و دو پسر به نام های ایلیا و آرمان داره .

1227fbwsr

ژیلا شاهی در نقش مریم در فیلم داریوش بازی میکنه ژیلا شاهی متولد 22 اسفند 64 در اردبیل است لیسانس رشته تاریخ داره و از سال 80 بازیگری فعالیت می کنه مجرد است و مشوق اصلی اون تو بازیگری مرحوم پدرش بوده از سال 80در کانون پرورشی فکری ثبت نام و در دوره بازیگری را آموزش دید در گروههای تئاتر اردبیل حضور داشته در سال 88 از اردبیل به تهران مهاجرت کرد و کلاس های بازیگری استاد سمندریان ثبت نام و از آموزه های ایشان بهره برد .

1666696981cd3b

اولین حضور او در فیلم سینمای روئیدن در باد به کارگردانی رهبر قنبری در سال 90 نخستین تجربه بلندسینمایی خود را کسب کرد . و در فیلم قصر شیرین نقش مقابل حامد بهداد را ایفا می کند .که نقطه عطفی در کارنامه ایشان هست در فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر که کارگردان فیلم داریوش هست از این بازیگر استفاده کرده و در کارنامه کاری ژیلا شاهی محسوب میشه .

biography-jila-shahi24

سحر دولتشاهی در نقش لیلا در سریال داریوش مقابل دوربین ظاهر شد .

777169_541

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است. سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است.

1280288_117

خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

سحر+3

سحر دولتشاهی تاکنون دوبار ازدواج کرده است.

fun263

اولین ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در تاریخ 27 اسفند 87 بود. درواقع سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود. آشنایی این زوج هنری از تئاتر شکل گرفت، به گفته دولتشاهی آنها دوستان مشترک زیادی داشتند و دورادور همدیگر را می شناختند و سرانجام آشنایی شان به ازدواج ختم شد. البته این ازدواج دوام نداشت و در سال 1393 در سکوت خبری طلاق آنها شکل گرفت.

1608395_555

اما پس از طلاق سحر دولتشاهی از رامبد جوان شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان از سال 1396رسانه ای شد 

سحر دولتشاهی از آن دست بازیگرهاست که به معنی واقعی کلمه پله پله مسیر را طی کرده. در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده، در تئاتر بازیگر بوده، دستیاری و مترجمی کرده، مدیر گروه بوده، در فیلم کوتاه و نیمه بلند و بلند و سریال بازی کرده، سیمرغ بلورین گرفته، از نقش دوم به اول رسیده و همین جور آرام آرام راهش را می رود و به قول خودش با کسی دعوایی ندارد. هزار امید دارد و هزار راه نرفته و مهم تر از همه هزار آرزوی خوب برای دیگران و همیشه در تلاش برای آن که از خودش انسان بهتری بسازد.

عباس جمشیدی فر در نقش کاظم در سریال داریوش داره ایشون متولد 17 شهریور 59 در کرمانشاه هستند جمشیدی فر از اواخر سال 70 با بازی و نوشتن چند تئاتر کار خود شو شروع کرده اولین مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا بود و بعد مجموعه سع دونگ سه دونگ که در ماه رمضان پخش شد سکوی پرواز جمشیدی غر در بازیگری محسوب میشود .

62495c6650e13

امیر نوروزی نقش علیرضا در نمایش خانگی داریوش بازی می کند .

امیر نوروزی بازیگر تئاتر و سینما، در تاریخ 30 مهر 1365 در تهران به دنیا آمد

امیر نوروزی، فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد و در زمینه نمایش و بازیگری فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی هم میکند که نمایش "سرهنگ" از نمونه فعالیت های او در عرصه نویسندگی و کارگردانی بود.

images

مسیر حرفه‌ای او از سال 1382 با ورود به عرصه تئاتر آغاز شد و او با بازی در سریال‌هایی همچون "مردم معمولی" و "روزی روزگاری در مریخ" به شهرت دست یافت. در جایی دیگر آمده است که از سال 1383، امیر نوروزی با پیوستن به کانون میثم، وارد دنیای بازیگری شد و در این زمینه با اجرای تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد..

images (1)

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد