بازیگران فصل سوم سریال زخم کاری چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی

کد خبر : ۳۶۳۴۷۲
بازیگران فصل سوم سریال زخم کاری چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی

دراین مطلب با بازیگران فصل سوم سریال زخم کاری آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر ،«زخم کاری»، سریالی  اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان سرشناس آثار محبوبی همچون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» در شبکه نمایش خانگی می باشد. از بازیگران این سریال می توان به «جواد عزتی»، «رعنا آزادی ور»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی فر» و «مهدی زمین پرداز» اشاره کرد. «- من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ -قشنگه ولی سختی داره ...»

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

جواد عزتی از دانشگاه سوره در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است. شروع فعالیت او از سال ۱۳۷۵ در تئاتر ؛ با نقش‌های کمدی  شناخته شد. با حضور در سریال‌های مهران مدیری از جمله قهوه تلخ  به شهرت رسید. عزتی در سال ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، ازدواج کرد . عزتی در سال ۱۴۰۲ فیلم کمدی تمساح خونی را کارگردانی کرد.

fun1375

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری  بهترین بازیگر زن تلویزیونی شد.

1564830264_C3fT5

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعالیت بوده و آثاری همچون دوئل، اخراجی‌ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

pKVWLXAWa

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک پور در نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۷۴ به دنیا آمده . جالب اسـت بدانید الناز ملک علاوه بر بازیگری بـه نوازندگی هم مشغول اسـت و ساز تخصصی او کمانچه اسـت. الناز با زبان ترکی هم آشنایی کامل دارد. نخستین فعالیت حرفه ای الناز ملک سریال سقوط اسـت.

خانم الناز ملک با سریال سقوط بـه کارگردانی محمدحسین مهدویان برای نخستین بار جلوی دوربین قرار گرفته اسـت.

الناز+ملک

مهراوه شریفی نیا در نقش پانته‌آ

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت  به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

pAGj38wB4

نجوا صاحب الزمانی در نقش الهام

نجوا صاحب الزمانی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۷۱ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری از دانشگاه آزاد گرگان می باشد، فعالیت خود را از موسسه بازیگری شروع کرد و در اولین تجربه خود وارد قاب تلویزیون شد.

20

 نگار نیکدل در نقش شیدا شفاعت

نگار نیکدل بازیگر کشورمان که برای بازی در سریال زخم کاری به خوبی شناخته شد متولد 31 تیر ماه 1376 در شهر تهران است. او تنها فرزند خانواده اش است و خواهر و برادری ندارد. درباره تحصیلات خانم بازیگر باید بگوییم که نگار نیکدل تا مقطع کارشناسی در رشته بیولوژی تحصیل کرده و به دلیل علاقه به بازیگری، این رشته را رها کرد. مادر نگار نیکدل یعنی میترا بهرامی روانشناس، مجری و گوینده سرشناسی است که تجربه اجرا در برنامه سیمای شهر شبکه استانی اصفهان و اجرا در شبکه دوم سیما را در کارنامه خود دارد.

images (1)

الهه حصاری در نقش کیمیا

الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون، 18 مرداد 1369 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل  رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی می باشد. الهه حصاری در سن 18 سالگی پس از اتمام دوره های بازیگری در سال 1387 مقابل دوربین فیلم سینمایی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده قرار گرفت و سپس در همان سال در فیلم نطفه شوم  این کارگردان نقش آفرینی کرد.

الهه-حصاری

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سعید چنگیزیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 22 آذر 1356 در سمنان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه  در مقطع لیسانس است.

3093gvczx

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

مرتضی امینی تبار هنر پیشه سینما در سال 1378 در قم متولد شده است. مرتضی امینی تبار بازیگر زخم کاری بازگشت اصالتا افغانی است، او در ایران به دنیا آمده و تا کنون سه بار و برای مدت کوتاهی به افغانستان سفر کرده است. مرتضی امینی تبار از 17 سالگی تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در رشته بازیگری به دانشگاه تهران رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت.

images

و با معرفی یونس حران‌اف و با حضور افتخاری مهران غفوریان، مجموعه بازیگران و ستاره‌های این فصل جدید زخم کاری هستند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد