عکس و بیوگرافی بازیگران سریال غریبه از شبکه سه سیما

کد خبر : ۳۶۴۳۴۲
عکس و بیوگرافی بازیگران سریال غریبه از شبکه سه سیما

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال غریبه از شبکه سه سیما را در این مطلب بخوانید و مشاهده کنید.

به گزارش اینتیتر ، ساعت پخش سریال غریبه این سریال هر شب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

خلاصه داستان سریال غریبه

داستان سریال غریبه درباره شخصی به نام مصطفی بوده که یک داروساز می‌باشد او چند سال پیش همسرش را از دست داده است و زمانی که به شمال سفر کرده بودند همسرش غرق شد حالا بعد از گذشت ۳ سال تصمیم گرفته ازدواج مجدد کند اما شواهدی به دست آورده است که احتمال می‌دهد همسرش زنده باشد او تلاش می‌کند تا حقیقت را پیدا کند چرا که داستان بسیار پیچیده‌ای در مقابل او قرار دارد که بتواند سرنخ‌هایی از همسرت سابقش به دست آورد.

 

اسامی بازیگران سریال غریبه

اسامی بازگیران سریال غریبه به شرح زیر است:

 
  • پژمان بازغی

     
  • محیا دهقانی
  • رویا جاوید نیا
  • رضا فیاضی
  • حمید گودرزی
  • هلن نقی لو بازیگر نقش رویا
  • مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان

بیوگرافی پژمان بازغی از بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی بازیگر و مجری ایرانی در نوزدهم مرداد 1353 در لاهیجان به دنیا آمده است.

 

وی دو خواهر دارد و در خانواده پنج نفره متولد شده فارغ التحصیل مهندسی معدن می باشد.

 

پدرش در نیروی دریایی کار می کرد برای همین مدام در شهرهای ایران در حال سفر بوده و در تهران و رشت و خلیج فارس و بوشهر زندگی کردند.

 

بعد از اتمام جنگ تهران را برای زندگی و اسکان انتخاب کردند.

 

پژمان بازغی از زمان دانشجویی با سینما و بازیگری آشنا شد و از سال ۷۳ کارش را با همکاری و سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد. اولین فیلم که نقش آفرینی کرد اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بود. بیوگرافی پژمان بازغی پژمان بازغی با بازی در این سریال آژانس دوستی نام و چهره اش معروف شده و بینندگان و مخاطبان با بازی و نام آشنا شدند. سابقه همکاری با مهران مدیری را نیز دارد و در سریال مرد هزار چهره با وی همکاری داشته است.

بیوگرافی محیا دهقانی از بازیگران سریال غریبه

محیا دهقانی در خردادماه 1370 در تهران به دنیا آمده است یکی از بازیگران زن جوان ایرانی که در سالی های گذشته تواسته در عرصه هنر و سینما به شهرت برسد و نام و نشانی از خود به جای بگذارید.

 

این هنرمند به گفته خودش سعی کرده که هر فیلم و سریالی که به او پیشنهاد شده را قبول نکرده و کارهایی را قبول کند که که از نظر حرفه ای بودن معیارهای لازم را داشته باشد

 

در رشته بازیگری تحصیل کرده و آن را تا مقطع کارشناسی ادامه داده است و توانسته مدرک بازیگر را اخذ نماید او همچنین در عرصه تئاتر و نمایش نیز فعالیت داشته است.

 

این خانم هنرمند بازیگری را در کلاس‌های داریوش ارجمند پیشکسوت سینما و تلویزیون آغاز نموده است و همچنین در تئاتر های دانشجویی فعالیت کرده و تجارب زیادی را کسب نموده است.

tasvirezendegi-ir-362

بیوگرافی رویا جاوید نیا از بازیگران سریال غریبه

 

رویا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. رویا جاویدنیا در رشته هنرهای تجسمی و سفالگری تحصیل کرده است و دارای مدرک لیسانس می باشد او به این رشته بسیار علاقه دارد و مدت زیادی نیز در آن فعالیت کرده است و در نهایت به بازیگری روی آورده است. 

رویا-جاوید-17

بیوگرافی رضا فیاضی از بازیگران سریال غریبه

 

رضا فیاضی متولد ۱۵ تیرماه ۱۳۳۲ در شهر اهواز می‌باشد و در حال حاضر ۶۸ سال سن دارد.

 

تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در اهواز ادامه داد و سپس وارد عرصه تئاتر و فیلمهای کوتاه شد و موفق شد بعد از مدتی به عنوان یکی از بازیگران اصلی تئاتر به شمار برود.

 

سپس وارد دنیای کارگردانی شود او تا به حال چندین کار نمایشی و تئاتر را کارگردانی کرده و از چهره های شاخص این عرصه به شمار می آید.

Ceremony_honoring_artists_born_in_Farvardin__Veteran_Artists_Institute_-_16_April_2017_30_(cropped)

بیوگرافی حمید گودرزی از بازیگران سریال غریبه

 

گودرزی بازیگر کشورمان در دومین روز از آذر ماه در پاییز 1356 در شهر تهران به دنیا آمده است او بازیگر سینما و تلویزیون ایران میباشد.

 

وی در رشته بازگیری تحصیل کرده و دارای لیسانس این رشته میباشد.

 

حمید گودرزی از دانشکده هنر و معماری در دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است.

 

آقای گودرزی در یک خانواده چهار نفره به دنیا امده و یک خواهر دارد که گرافیست می باشد و پدرش در کار فرش و تجارت و مادرش نیز یک بانوی خانه دار است.

 

وی مدتی از بازیگری کناه گیری کرد و بعد از اتمام بازیش در سریال کمکم کن ، افسردگی شدید گرفت. این سریال بازگشت ارواح به برزخ و همچنین درباره افرادی بود که به کما می روند و اتفاق هایی که برایشان در آن مدت می افتد را به چالش کشیده بود.

حمید+گودرزیبیوگرافی مهشید جوادی از بازیگران سریال غریبه

 

مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

 

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد ۱۳۸۰ دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد

 

در ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال ۹۴ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد.

 

سال ۹۵ هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

javadi-570x404

هلن نقی لو از بازیگران سریال غریبه

 

هلن نقی لو متولد دهه ۶۰ سات و بازیگری را از تئاتر شروع کرد. صحنه تئاتر آنقدر جذاب و آموزنده است که به این بانوی هنرمند در ادامه مسیر بازیگری اش کمک های بسیاری کرد و او بعد از تجاربی که از نمایش به دست آورد و هچنین بازی در فیلم های کوتاه وارد تلویزیون شد.

 

وی که در چندین فیلم کوتاه از جمله منفی یک، یازده ضربه، سکوت و … بازی کرده است، در سریال سوران نیز حضور داشته و در سریال بی نشان نیز به ایفای نقش پرداخته است

 

او همچنین در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌ های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» نقش‌ آفرینی کرده است. شاید مهمترین بخش از زندگینامه هلن نقی‌ لو بازی در سریال پوست شیر و فیلم سینمایی منفی یک باشد

 

هلن نقش لو در نقش زویا در سریال غریبه خواهر یکی از شخصیت های اصلی به نام سینا با بازی پژمان بازغی است. این خواهر و برادر در غریبه گذشته پررمز و رازی دارند و زویا بعد از سال ها توانسته برادرش را پیدا کند و او را به خانه بازگرداند.

 

نقش خواهر سینا که جزو نقش‌ های مهم کارنامه اوست و به گفته کارگردان می‌ تواند آینده خوبی در این حرفه داشته باشد.

هلن-نقی-لو

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد