ایرج سنجری، همسر ژاله صامتی کیست؟ + بیوگرافی ایرج سنجری

کد خبر : ۳۶۵۱۲۵
 ایرج سنجری، همسر ژاله صامتی کیست؟ + بیوگرافی ایرج سنجری

در این مطلب با ایرج سنجری، همسر ژاله صامتی آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر، ایرج سنجری ، همسر ژاله صامتی داور فصل سوم عصر می باشد. ایرج سنجری نیز بازیگر و دوبلور می باشد.  ایرج سنجری متولد ۱۳۳۹ در تهران، دوبلور و بازیگر و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از کشور کانادا می‌باشد.

او فرزند علی‌اصغر سنجری از کارگردانان پیش‌کسوت سینما است. آقای ایرج سنجری مدت هاست با خانوم ژاله صامتی ازدواج کرده است، این زوج صاحب دو فرزند دختر بنام یاس متولد دهه ۷۰ و نیاز متولد دهه ۸۰ می باشند.

شروع بازیگری از قبل انقلاب

سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ،فرزند علی اصغر سنجری از کارگردانان با سابقه و قبل از انقلاب است که اولین بازی خود را در فیلم پدرش بازی کرد.
او قبل از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بوده و با سریال‌های داش پالکی و کیمیاگر در سال ۱۳۵۲ به کارگردانی پدرش وارد بازیگری شد

فعالیت بعد از انقلاب

سنجری با بازی در سریال سنگ و شیشه در سال ۱۳۷۲ کارش را بطور جدی بعد از انقلاب ادامه داد، سپس در آثاری چون آژانس دوستی, کارگاه شمسی, روزگار قریب به عنوان بازیگر مهمان ایفای نقش کرده و بیش از پنج دهه سابقه حضور در تئاتر را دارد و کارنامه پربار و قوی هنری در عرصه تئاتر دارد.

همبازی بودن با همسرش

آقای سنجری تاکنون تجربه همبازی بودن با همسرش ژاله صامتی را در چند نمایش و فیلم و سریال داشته که از جمله “سریال زیرخاکی” در سال ۱۳۹۹ و نمایش برف سرخ در سال ۱۳۹۳ در و در سال ۱۳۹۵ در تئاتر “یادم تو را فراموش” می باشد.
همچنین این زوج هنری در فیلم سینمایی «وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند.

فیلم شناسی

•سریال زیرخاکی(۱۳۹۸)
• فیلم در وجه حامل(۱۳۹۵)
• نمایش برف سرخ
• نمایش یادم تو فراموش
• سریال داش پالکی(۱۳۵۲)
• سریال کیمیاگر

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد