بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و عکس بازیگران سریال شربت زغال اخته

کد خبر : ۳۶۶۰۶۴
بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و عکس بازیگران سریال شربت زغال اخته

در این مطلب با بازیگران سریال ترکی شربت زغال اخته آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر، سریال ترکی شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) با حضور بازیگران مطرح ترکیه در نقش‌های اصلی، به بررسی تقابل فرهنگی و چالش‌های اجتماعی در جامعه ترکیه می‌پردازد. در اینجا به معرفی بیوگرافی کامل برخی از بازیگران اصلی این سریال می‌پردازیم:

1. باریس کیلیچ (Barış Kılıç) - در نقش عمر

باریش

باریس کیلیچ در ۲۱ فوریه ۱۹۷۸ در شهر ادرمیت، ترکیه به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته اقتصاد در دانشگاه استانبول به پایان رسانده است. بارış کار خود را در بازیگری از سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و به خاطر نقش‌های متعددی که در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بازی کرده، به شهرت رسید. او با بازی در سریال‌های معروفی مانند "Adını Feriha Koydum"، "Güllerin Savaşı" و "Yasak Elma" توانست محبوبیت زیادی به دست آورد. بارış کیلیç به خاطر توانایی در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده و متنوع به یکی از بازیگران مطرح درام‌های ترکی تبدیل شده است.

2. اِورا بِلاگ (Evrim Alasya) - در نقش کِوْسِم (Kıvılcım)

Evrim Alasya

اِورا بلاگ، متولد ۲ مارس ۱۹۷۹ در شهر ازمیر، ترکیه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او از دانشگاه دوکوز ایلول در رشته هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شد و کار بازیگری خود را در تئاتر آغاز کرد. اِورا در سریال‌هایی نظیر "Güneşin Kızları"، "Kırgın Çiçekler" و "Akrep" ایفای نقش کرده است. او به خاطر توانایی‌هایش در بازیگری و به تصویر کشیدن شخصیت‌های قوی و پیچیده، به یکی از بازیگران برجسته ترکیه تبدیل شده است.

3. سیلا تُرک‌اوغلو (Sıla Türkoğlu) - در نقش دوغا

Sıla Türkoğlu

سیلا تُرک‌اوغلو، متولد ۱۸ آوریل ۱۹۹۹ در ازمیر، ترکیه، یکی از بازیگران جوان و با استعداد ترک است که در سریال "شربت زغال اخته" نقش دوغا را ایفا می‌کند. او بازیگری را از سنین نوجوانی آغاز کرد و به سرعت توانست جایگاه خود را در صنعت سرگرمی ترکیه پیدا کند. سیلا با بازی در سریال "Emanet" (امانت) به شهرت رسید و به عنوان یکی از بازیگران خوش‌آتیه شناخته می‌شود.

4. دوگو کانتونار (Doğukan Güngör) - در نقش فاتح

Doğukan Güngör

دوگو کانتونار در ۱ ژانویه ۱۹۹۷ در آنکارا، ترکیه متولد شد. او از بازیگران جوان و پر استعداد ترکیه است که با بازی در سریال "شربت زغال اخته" در نقش فاتح به شهرت رسید. دوگو کانتونار با اینکه سابقه زیادی در دنیای بازیگری ندارد، اما توانسته با ایفای نقش‌های پیچیده و احساسی توجه زیادی را به خود جلب کند.

5. محره دنیز (Müjde Uzman) - در نقش آیسا

Müjde Uzman

محره دنیز در ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۴ در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. او حرفه بازیگری را از سال ۲۰۰۹ با حضور در سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد. محرہ در سریال "Muhteşem Yüzyıl" نقش‌آفرینی کرد و پس از آن در پروژه‌های مختلف دیگری نیز حضور یافت. او در سریال "شربت زغال اخته" نقش آیسا را بازی می‌کند. محرہ دنیز به خاطر سبک خاص بازیگری و توانایی‌اش در نمایش احساسات پیچیده، به یکی از بازیگران محبوب ترکیه تبدیل شده است.

 6. ستاره آکای (Settar Tanrıöğen) - در نقش عبدالله

Settar Tanrıöğen

ستاره آکای در ۱۵ آگوست ۱۹۶۲ در شهر آیدین، ترکیه به دنیا آمد. او از بازیگران کهنه‌کار و با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ترکیه است و کار خود را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد. ستاره در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های موفق ترکیه از جمله "Vatanım Sensin" و "Bir Zamanlar Çukurova" نقش‌های مهمی را ایفا کرده است. در سریال "شربت زغال اخته"، او نقش عبدالله، شخصیت پدری مقتدر و سخت‌گیر، را بازی می‌کند.

 7. سیبل تاشچی‌اوغلو (Sibel Taşçıoğlu) - در نقش پیرای

Sibel Taşçıoğlu

سیبل تاشچی‌اوغلو در ۲۸ جولای ۱۹۷۶ در بورسا، ترکیه متولد شد. او بازیگری را از دوران جوانی آغاز کرده و در پروژه‌های متعددی حضور داشته است. سیبل در سریال‌های معروفی مانند "Kurtlar Vadisi: Pusu" و "Bir Zamanlar Çukurova" ایفای نقش کرده است. در "شربت زغال اخته"، او نقش پیرای، مادر دلسوز و مهربان خانواده، را بازی می‌کند.

این بازیگران با تجربه و استعداد خود توانسته‌اند نقش‌های پیچیده و احساسی در "شربت زغال اخته" را به خوبی ایفا کنند و داستانی جذاب و مهیج را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد