بازیگران سریال How I Met Your Mother چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و عکس بازیگران سریال آشنایی با مادر

کد خبر : ۳۶۶۰۷۶
بازیگران سریال How I Met Your Mother چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و عکس بازیگران سریال آشنایی با مادر

در این مطلب با بازیگران سریال How I Met Your Mother آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر، در سریال "آشنایی با مادر" (How I Met Your Mother)، بازیگران اصلی با ایفای نقش‌های به‌یادماندنی خود، به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافتند. در ادامه، بیوگرافی کامل بازیگران اصلی این سریال را می‌خوانید:

1. جاش ردنر (Josh Radnor) - در نقش تد موزبی (Ted Mosby):

جاش ردنر

- تاریخ تولد: 29 ژوئیه 1974  

- محل تولد: کلمبوس، اوهایو، آمریکا  

جاش ردنر بازیگر، کارگردان، نویسنده، و خواننده آمریکایی است که به خاطر ایفای نقش تد موزبی، معمار و راوی اصلی سریال "آشنایی با مادر"، شناخته می‌شود. تد شخصیت مرکزی سریال است که در جستجوی عشق واقعی زندگی‌اش است. ردنر پیش از بازی در این سریال، در چندین پروژه تلویزیونی و تئاتر فعالیت داشت.

پس از پایان "آشنایی با مادر"، جاش ردنر در پروژه‌های مختلفی به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان حضور یافت. او در فیلم‌هایی چون "Happythankyoumoreplease" و "Liberal Arts" که خودش کارگردانی کرده بود، بازی کرد. ردنر همچنین به فعالیت‌های موسیقی پرداخته و با گروه موسیقی "Radnor & Lee" همکاری دارد. او در سال 2020 در سریال "Hunters" در کنار آل پاچینو به نقش‌آفرینی پرداخت.

2. جیسون سیگل (Jason Segel) - در نقش مارشال اریکسن (Marshall Eriksen):

جیسون سیگل

- تاریخ تولد: 18 ژانویه 1980  

- محل تولد: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا  

جیسون سیگل بازیگر، نویسنده، و کمدین آمریکایی است که با نقش مارشال اریکسن، دوست صمیمی تد و همسر لیلی، به شهرت رسید. مارشال یک وکیل خوش‌طبع و مهربان از مینِسوتا است که در جستجوی تعادل بین حرفه و زندگی خانوادگی است. سیگل قبل از "آشنایی با مادر"، در سریال‌هایی چون "Freaks and Geeks" و "Undeclared" حضور داشت.

پس از این سریال، جیسون سیگل در فیلم‌های کمدی موفقی همچون "Forgetting Sarah Marshall"، "The Muppets"، و "The Five-Year Engagement" بازی کرد و در برخی از آن‌ها به عنوان نویسنده نیز فعالیت داشت. او همچنین در فیلم‌های درام چون "The End of the Tour" به ایفای نقش پرداخته است. سیگل به نوشتن کتاب‌های کودکان و بزرگسالان نیز پرداخته و همچنان به کار در صنعت سرگرمی ادامه می‌دهد.

3. کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) - در نقش رابین شرباتسکی (Robin Scherbatsky):

کوبی اسمالدرز

- تاریخ تولد: 3 آوریل 1982  

- محل تولد: ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا  

کوبی اسمالدرز بازیگر و مدل کانادایی است که با نقش رابین شرباتسکی، خبرنگار تلویزیونی کانادایی و یکی از دوستان نزدیک تد، به شهرت جهانی رسید. رابین شخصیتی مستقل، قوی و شوخ‌طبع است که در نهایت رابطه‌ای پیچیده و چندلایه با تد و بارنی دارد. 

پس از "آشنایی با مادر"، کوبی اسمالدرز در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در نقش ماریا هیل ظاهر شد و در فیلم‌هایی مانند "The Avengers"، "Spider-Man: Far From Home" و "Captain America: The Winter Soldier" به ایفای نقش پرداخت. او همچنین در سریال‌هایی همچون "Friends from College" و "Stumptown" بازی کرده است.

4. نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) - در نقش بارنی استینسون (Barney Stinson):

نیل پاتریک هریس

- تاریخ تولد: 15 ژوئن 1973  

- محل تولد: البوکرکی، نیومکزیکو، آمریکا  

نیل پاتریک هریس بازیگر، خواننده، و مجری آمریکایی است که با نقش بارنی استینسون، زن‌باز خوش‌پوش و همیشه آماده به شوخی، به شهرت رسید. بارنی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال است که به خاطر طنز خاص و رفتارهای غیرمعمولش مورد توجه قرار گرفت. نیل پاتریک هریس پیش از این سریال نیز با بازی در "Doogie Howser, M.D." شناخته شده بود.

هریس پس از "آشنایی با مادر"، در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی چون "Gone Girl"، "A Series of Unfortunate Events"، و "The Matrix Resurrections" بازی کرده است. او همچنین به عنوان مجری در برنامه‌های مختلفی از جمله مراسم جوایز تونی و جوایز اسکار فعالیت کرده و توانسته جوایز مختلفی از جمله امی و تونی را کسب کند.

5. آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan) - در نقش لیلی آلدرین (Lily Aldrin):

آلیسون هانیگان

- تاریخ تولد: 24 مارس 1974  

- محل تولد: واشنگتن دی‌سی، آمریکا  

آلیسون هانیگان بازیگر و کمدین آمریکایی است که با نقش لیلی آلدرین، همسر مارشال، معلم مهد کودک و هنرمند بلندپرواز، در سریال "آشنایی با مادر" شناخته می‌شود. لیلی شخصیتی مهربان و حمایت‌گر است که نقش مهمی در زندگی دوستان خود ایفا می‌کند. هانیگان پیش از این سریال با نقش ویلو روزنبرگ در سریال "Buffy the Vampire Slayer" به شهرت رسیده بود.

پس از "آشنایی با مادر"، آلیسون هانیگان به عنوان مجری در برنامه "Penn & Teller: Fool Us" فعالیت کرده و در سریال‌هایی همچون "Girl Scout Cookie Championship" حضور داشته است. او همچنان در پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی فعال است.

6. کریستین میلیوتی (Cristin Milioti) - در نقش تریسی مک‌کانل (Tracy McConnell):

کریستین میلیوتی

- تاریخ تولد: 16 اوت 1985  

- محل تولد: چری هیل، نیوجرسی، آمریکا  

کریستین میلیوتی بازیگر و خواننده آمریکایی است که با نقش تریسی مک‌کانل، "مادر" نهایی سریال "آشنایی با مادر"، به شهرت رسید. او به عنوان همسر تد و مادر فرزندان او در فصل نهم معرفی شد. میلیوتی با بازی در این نقش توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

پیش از این سریال، میلیوتی در تئاترهای برادوی به ویژه "Once" نقش‌آفرینی کرده بود. او پس از "آشنایی با مادر" در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی همچون "The Wolf of Wall Street"، "Palm Springs"، و "Fargo" به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگران با حضور خود در سریال "آشنایی با مادر" توانستند تأثیر بزرگی بر فرهنگ عامه بگذارند و همگی به عنوان چهره‌های برجسته در دنیای تلویزیون و سینما شناخته شدند. سریال با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های چندبعدی، این بازیگران را به ستاره‌های محبوبی در سطح جهانی تبدیل کرد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد