سرنوشت همه بازیگران سریال باز مدرسه ام دیر شد + عکس جوانی بازیگران این سریال

کد خبر : ۳۶۷۸۷۴
سرنوشت همه بازیگران سریال باز مدرسه ام دیر شد + عکس جوانی بازیگران این سریال

باز مدرسم دیر شد مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین افصحی است که در سال ۱۳۶۲ منتشر شد. این سریال با بازی اکبر عبدی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان از شبکه اول سیما ساخته شده بود. در این نوشته از دیبامگ در مورد داستان و سرنوشت بازیگران این سریال بیشتر می خوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرارو، باز مدرسم دیر شد مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین افصحی است که در سال ۱۳۶۲ منتشر شد. این سریال با بازی اکبر عبدی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان از شبکه اول سیما ساخته شده بود. در این نوشته از دیبامگ در مورد داستان و سرنوشت بازیگران این سریال بیشتر می خوانید.

داستان سریال بازم مدرسه ام دیر شد

این سریال داستان پسر بازیگوشی به نام محسن (با بازی اکبر عبدی) را به تصویر می‌کشد که همیشه مدرسه‌اش دیر می‌شود و همیشه بهانه‌ای برای دیر رسیدن دارد.

عبدی خود بیان کرده که برای بازی در هر قسمت این مجموعه ۱۰۰۰ تومان دستمزد می‌گرفته‌است.

اسماعیل داورفر

داورفر که بیشتر با نقش‌های دوستعلی در سریال «دایی جان ناپلئون» ناصر تقوایی و مدیر آژانس در سریال «آژانس دوستی» در یادها مانده، سال ۱۳۸۷ در ۷۶ سالگی درگذشت. آخرین کار تلویزیونی او یک سال پیش از فوتش تله‌فیلم «رز سرخ» بود. در «بازم مدرسم دیر شد»، تکه‌کلام داورفر «چه نیکو» بود.

1011868_811-jpg-e1727163348823

مهین شهابی

مهین شهابی با اینکه کارش را در سینما و تلویزیون قبل از انقلاب آغاز کرد، اما با سریال «آیینه» در سال ۱۳۶۴ به شهرت رسید. او در سال ۱۳۸۹ درگذشت. شهابی در «بازم مدرسم دیر شد» نقش مادری مهربان اما جدی را داشت که با حوصله بود، اما در برابر شیطنت‌های محسن کوتاه نمی‌آمد و سعی می‌کرد درست و غلط را به او آموزش دهد.

d1050c71787c4d7ea727d6654393d45d

عنایت‌الله شفیعی

شفیعی کار در سینما را با بازی در فیلم «گوزن‌ها» در نقش یکی از بازیگران تئاتر جامعه باربد آغاز کرد. او هم در سریال «امام علی» و هم سریال «مختارنامه» با داود میرباقری همکاری کرده و حالا هم در حال بازی در سریال «سلمان فارسی» است که زمان پخش قطعی آن مشخص نیست. او در «بازم مدرسم دیر شد» نقش مرشد را داشت که پیرتر از سن واقعی خودش بود. مرشد معرکه می‌گرفت و بچه‌ها دورش جمع می‌شدند و نکات آموزشی را در قالب شعر و پند و اندرز به آنهاآموزش می‌داد.

عنایت-الله-شفیعی-2-jpg-e17271634

مجید رزاز

مجید رزاز که سال‌هاست کمتر تصویرش را در قاب تلویزیون می‌بینیم، بیشتر در دهه ۱۳۶۰ به عنوان مجری فعال بود. البته او تجربه بازی در تله‌تئاتر هم دارد. او در «بازم مدرسم دیر شد» نقش بچه‌مرشد را داشت که وردست مرشد بود.

312387994-parsnaz-com-jpg (1)

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد