خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال یک گروه واقعی

کد خبر : ۳۶۹۰۷۸
خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال یک گروه واقعی

با خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال یک گروه واقعی در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر،‌ سریال "یک گروه واقعی" (True Justice) با امتیاز ۴.۵ از IMDb توانسته توجه بسیاری از طرفداران ژانر اکشن و درام را به خود جلب کند. این سریال که با حضور بازیگران معروفی مانند استیون سیگال، سارا لیند و ویلیام استوارت همراه است، محصولی از کشور آمریکا است و بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ به نمایش درآمده است.

اطلاعات کلی سریال:

  • ژانر: اکشن، درام
  • سال انتشار: ۲۰۱۰-۲۰۱۲
  • کارگردان: وین رز
  • تهیه‌کنندگان: استیون سیگال، جو هالپین
  • کشور سازنده: آمریکا
  • تعداد فصل‌ها: ۲ فصل

خلاصه داستان سریال "یک گروه واقعی" (True Justice):

الیجا کین، یک نیروی ویژه سابق و استاد هنرهای رزمی، فرمانده‌ی یک تیم پلیس مخفی است که به شیوه‌ای بی‌رحمانه اما موثر، اجرای قانون را در خیابان‌ها بر عهده دارد. هدف آن‌ها ایجاد امید در دل تاریکی و مقابله با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته است. کین و تیمش در این مبارزه نابرابر، با خطرات بسیاری مواجه می‌شوند، اما هرگز از مسیر عدالت منحرف نمی‌شوند.

بازیگران اصلی سریال:

  • استیون سیگال در نقش الیجا کین
  • سارا لیند در نقش سارا مونتگومری
  • استوارت ویلیام در نقش آندره میسون
  • مگان اوری در نقش جولیت
  • وارن کریستی در نقش رادنر
  • آدریان هاف در نقش کلانتر گریوز
  • جسی هاچ در نقش جانی گارسیا

جذابیت‌های سریال:

سریال "یک گروه واقعی" با ترکیبی از اکشن مهیج، درگیری‌های پلیسی و هنرهای رزمی استیون سیگال، توانسته علاقه‌مندان به این ژانر را راضی کند. اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن و درام هستید، این سریال گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

True Justice با تاکید بر مفهوم عدالت در دنیای پیچیده و خطرناک جرم و جنایت، بینندگان را درگیر تعلیقی دائمی می‌کند و لحظات نفس‌گیری را به نمایش می‌گذارد.

استیون سیگال در نقش الیجا کین

استیون

استیون فردریک سیگال در تاریخ ۱۰ آوریل ۱۹۵۲ در لنسینگ، میشیگان متولد شد. پدربزرگ و مادربزرگ پدری او از مهاجران یهودی روسی بودند. سیگال از سن ۷ سالگی آموزش هنرهای رزمی را زیر نظر مربی معروف فومیو دمورا آغاز کرد. در دهه ۱۹۶۰، او تمرینات آیکیدو خود را زیر نظر هری ایشیساکا در کالیفرنیا ادامه داد و اولین گواهینامه دان خود را در سال ۱۹۷۴ پس از مهاجرت به ژاپن دریافت کرد. سیگال با رسیدن به رتبه هفتم دان در آیکیدو، توانست مهارت‌های خود را در ژاپن تقویت کند. در بازگشت به آمریکا، استیون سیگال به عنوان مربی هنرهای رزمی به چهره‌ای مشهور در لس‌آنجلس تبدیل شد و به واسطه حمایت مایکل اویتز، وارد دنیای سینما شد. اولین فیلم او به نام "بالاتر از قانون" موفقیت بزرگی در ژانر اکشن کسب کرد.

سارا لیند در نقش سارا مونتگومری

سارا

سارا لیند در ۲۲ ژوئیه ۱۹۸۲ در رجینا، ساسکاچوان کانادا متولد شد. او بازیگر و کارگردانی است که با حضور در فیلم‌هایی همچون "نفرین گردنبند" (۲۰۲۴)، "یک صحرا" (۲۰۲۴) و "یک حنایی زخمی" (۲۰۲۲) شناخته می‌شود. سارا لیند قبلاً با تیغ رونیان ازدواج کرده بود و در سینما و تلویزیون به عنوان یکی از بازیگران مطرح کانادایی شناخته می‌شود.

ویلیام استوارت در نقش آندره میسون

ویلیام

ویلیام استوارت بازیگری است که به خاطر حضور در فیلم‌های "روزی که زمین ایستاد" (۲۰۰۸)، "تیم A" (۲۰۱۰) و "۵۰/۵۰" (۲۰۱۱) شهرت دارد. او به دلیل مشکلی در چشم چپش که به پتوز معروف است، لقب "خواب آلود" گرفته است.

مگان اوری در نقش جولیت

مگان

مگان اوری در ۲۰ آگوست ۱۹۸۲ در بریتیش کلمبیا، کانادا متولد شد. او از دوران نوجوانی وارد دنیای بازیگری شد، اما به دلیل قوانین مادرش، تنها زمانی اجازه حضور در تست‌های بازیگری را پیدا کرد که توانست هزینه عکس‌های پرتره خود را پرداخت کند. اولین حضور تلویزیونی او در فیلم "در تاریکی‌ها" (۱۹۹۹) بود.

وارن کریستی در نقش رادنر

وارن

وارن کریستی، متولد ۴ نوامبر ۱۹۷۵ در بلفاست، ایرلند شمالی است. او برای نقش‌های خود در فیلم‌های "آپولو ۱۸" (۲۰۱۱)، "آلفاها" (۲۰۱۱) و "این یعنی جنگ" (۲۰۱۲) شناخته می‌شود. وارن کریستی از سال ۲۰۰۷ با سونیا سالوما ازدواج کرده است.

آدریان هاف در نقش کلانتر گریوز

آدریان

آدریان هاف در تورنتو کانادا به دنیا آمد و ۱۰ سال را در بریتانیا گذراند، جایی که به عنوان بازیگر در تئاتر، سینما و تلویزیون مشغول به کار شد. او به دلیل توانایی بالایش در تقلید لهجه‌ها، برای نقش‌هایی در سریال‌های انیمیشن معروفی مانند X-men و همچنین در دنیای بازی‌های ویدئویی به شهرت رسید.

جسی هاچ در نقش جانی گارسیا

جسی

جسی هاچ در ۱۲ فوریه متولد شد. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌هایی مانند Dark Angel، Kyle XY، Smallville، Arrow و Supernatural شناخته می‌شود.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد