چه سریالی بعد از پخش سریال هانیکو پخش می شود؟ | سریال جایگزین هانیکو از شبکه تماشا مشخص شد

کد خبر : ۳۶۹۰۹۴
چه سریالی بعد از پخش سریال هانیکو پخش می شود؟ | سریال جایگزین هانیکو از شبکه تماشا مشخص شد

در این مطلب بخوانید: چه سریالی بعد از پخش سریال هانیکو پخش می شود؟ | سریال جایگزین هانیکو از شبکه تماشا مشخص شد

به گزارش اینتیتر، سریال‌ جایگزین هانیکو در شبکه تماشا  چیست؟ شبکه در نظر دارد با نظرسنجی بینندگان، یکی از سریال‌های محبوب کره‌ای را برای پخش انتخاب کند. گزینه‌های نظرسنجی شامل سریال‌های معروف امپراتور دریا، بون‌آپتیت، ایسان و دو دوست هستند. این نظرسنجی فرصت خوبی برای مخاطبان است تا سریال دلخواه خود را انتخاب کنند و شبکه بر اساس نتایج این نظرسنجی، سریال جدیدی را جایگزین هانیکو خواهد کرد.

در ادامه با ۴ سریال جایگزین سریال هانیکو آشنا می شویم.

امپراتور دریا (Emperor of the Sea) جایگزین سریال هانیکو از شبکه تماشا:

امپراتور دریا

این سریال تاریخی کره‌ای درباره زندگی جانگ بوگو، یک دریاسالار و جنگجوی معروف است که در دوران پادشاهی شیلا به قدرت رسید و بر تجارت دریایی شرق آسیا حکمرانی کرد. داستان سریال حول مبارزات جانگ بوگو برای مقابله با دزدان دریایی و تثبیت قدرت در دریاهای شرق می‌چرخد.

بون‌آپتیت (Bon Appetit):

این سریال کره‌ای یک درام عاشقانه با محوریت غذا است. داستان درباره زندگی فردی است که به هنر آشپزی علاقه‌مند است و با ترکیب عشق و غذا، لحظات شیرینی را در زندگی‌اش تجربه می‌کند. این سریال علاوه بر رابطه‌های احساسی، جنبه‌های لذت‌بخش غذا و فرهنگ کره‌ای را نیز به تصویر می‌کشد.

ایسان (Yi San):

ایسان

سریال تاریخی ایسان ماجرای زندگی پادشاه جئونگجو را روایت می‌کند که یکی از پادشاهان معروف دوران چوسان است. این سریال به مبارزات وی برای اصلاحات در حکومت و مقابله با فساد دربار می‌پردازد. داستان عاشقانه‌ای میان پادشاه و هنرمند دربار نیز در طول داستان شکل می‌گیرد.

دو دوست (Two Friends) جایگزین سریال هانیکو از شبکه تماشا:

دو دوست

این سریال ماجرای دو دوست صمیمی است که در طول سال‌ها با چالش‌ها و بحران‌های مختلفی مواجه می‌شوند. داستان سریال به روابط پیچیده دوستانه، خانواده و عشق می‌پردازد و تجربه‌های زندگی و خیانت‌هایی که میان این دو شخصیت رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

به نظر شما کدام یک از این چهار سریال بهتر است جایگزین سریال هانیکو از شبکه تماشا شود؟

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد