بیوگرافی و عکس همه بازیگران سریال کره ای امپراتور دریا

کد خبر : ۳۷۰۳۵۱
بیوگرافی و عکس همه بازیگران سریال کره ای امپراتور دریا

بیوگرافی و عکس همه بازیگران سریال کره ای امپراتور دریا را در این مطلب بخوانید.

به گزارش اینتیتر، در سریال امپراتور دریا، بازیگران مطرحی از کره جنوبی حضور داشتند که هر یک نقش‌های مهمی را ایفا کردند. این سریال داستانی تاریخی و حماسی را روایت می‌کند که در کره با استقبال زیادی مواجه شد. در اینجا به معرفی برخی از بازیگران اصلی این سریال می‌پردازیم:

چوی سو جونگ (Choi Soo-jong)

چوی سو جونگ

در نقش گونگ بوک (جانگ بوگو): او متولد 18 سپتامبر 1962 در کره جنوبی است و از بازیگران باسابقهٔ تلویزیون و سینما محسوب می‌شود. چوی سو جونگ با نقش اصلی در این سریال به عنوان یک فرمانده دریایی شناخته شد و با سریال‌های تاریخی متعددی محبوبیت پیدا کرده است.

سونگ ایل گوک (Song Il-gook)

سونگ ایل گوک

در نقش یوم جانگ: این بازیگر متولد 1 اکتبر 1971، از چهره‌های برجستهٔ تلویزیون کره است و بیشتر با این نقش شناخته می‌شود. او فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر است و علاوه بر بازیگری، فعالیت‌های متعددی در حوزه هنرهای نمایشی دارد. سونگ ایل گوک از خانواده‌ای هنری است و مادرش کیم اول ریانگ نیز از بازیگران معروف کره است.

سو آئه (Soo Ae)

سو آئه

در نقش بانو جانگ هوا: متولد 16 سپتامبر 1979، سو آئه با سریال «مدرسه 2» به دنیای تلویزیون وارد شد و با فیلم «آنفولانزا» در سال 2013 درخشش یافت. او در این سریال نقش اصلی زن را بازی کرد و به دلیل شخصیت پیچیده‌اش، مورد تحسین قرار گرفت.

چی شی را (Chae Shi-ra)

چی شی را

در نقش بانو جمی: این بازیگر متولد 25 ژوئن 1968، از بازیگران نام‌آور کره‌ای است و با نقش بانو جمی، یکی از چهره‌های منفی سریال شناخته شد. او با بازی در این نقش، محبوبیت زیادی در سطح بین‌المللی کسب کرد.

پارک یونگ گیو (Park Young-gyu)

پارک یونگ گیو

در نقش سئول پیونگ: او متولد 28 اکتبر 1953 است و با فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به شهرت رسید. پارک یونگ گیو همچنین در زمینهٔ موسیقی هم فعالیت دارد.

این سریال به دلیل داستان پیچیده و شخصیت‌های عمیق خود توانست نه تنها در کره جنوبی بلکه در کشورهای دیگر نیز موفقیت کسب کند و جزو برترین سریال‌های تاریخی کره‌ای شناخته شود​

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد