فال تاروت پیشگویی آینده؛ فال روزانه تاروت کبیر پنجشنبه 18 مرداد 1403

کد خبر : ۳۵۶۸۹۴
فال تاروت پیشگویی آینده؛ فال روزانه تاروت کبیر پنجشنبه 18 مرداد 1403

فال تاروت پیشگویی آینده تک کارتی؛ فال تاروت روزانه، فال روزانه تاروت کبیر پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403، فال تاروت امروز من چیست ؛ فال تاروت پنج شنبه هجدهم مرداد 1403/05/18 در سلام دنیا بخوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از سلام دنیا، تاروت از یک سری کارت هایی تشکیل شده است که گاها جنبه تفریح و فالگیری دارد، کارتهای بازی احتمالاً از قاهره در اواخر قرن 14 وارد اروپا شده‌ است و رفته رفته به سراسر دنیا راه یافته است. مهم نیست امروز چه چیزی شما را آزار می دهد، به یاد داشته باشید که فردا فقط یک روز دیگر است! چشم انداز امروز را دریافت کنید و یک پیش بینی مفید برای فردا که می توانید انتظار داشته باشید! خواندن فال روزانه تاروت کبیر پنجشنبه راهی عالی برای روان شدن به احتمالات روز و اجتناب از دام های احتمالی است. نمی توانید صبر کنید؟ خواندن کارت‌های تاروت روزانه برای فردا را مرور کنید تا در مورد آینده هر علامت زودیاک اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مطلب برای شما فال تاروت پیشگویی آینده پنجشنبه 18 مرداد ماه قرار دادیم تا بتوانید فال تاروت روزانه خود بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

فروردین ماهی عزیز، امروز در مورد ارتباطات است، برج حمل. مفروضاتی که در مورد این شخص یا موقعیت می‌کنید ممکن است بر پایه‌ی معیوب بنا شده باشد. یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. امروز درباره تبادل نظر و یادآوری طنز است. آنقدرها هم جدی نیست فقط به این دلیل که با چیزی موافق نیستید به این معنی نیست که باید آن شخص را قضاوت کنید. گاهی اوقات مردم فقط نظرات متفاوتی در مورد موضوعات خاص دارند و بس.

پس شما با سیاست آنها موافق نیستید... پس چی؟ اگر آنها با شما محترمانه رفتار می کنند، این همان چیزی است که اهمیت دارد. شاید آنها موسیقی مشابه شما را دوست نداشته باشند ... خوب، چه کسی اهمیت می دهد؟ چه چیزی باعث می شود فکر کنید سلیقه شما در فرهنگ اینقدر برتر است؟ به جای قضاوت کردن، به خود یادآوری کنید که هدف از برقراری ارتباط با طرف مقابل، توافق کردن یا متقاعد کردن او در غیر این صورت نیست، هدف از برقراری ارتباط درک کردن است.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ارابه

اردیبهشت ماهی، تو آنقدرها که فکر می کنی به پایان نزدیک نیستی، ثور. در این تلاشی که در حال حاضر در آن هستید هنوز راه زیادی در پیش است. شاید امروز کم و بیش متوجه این موضوع شده باشید. اما اجازه ندهید این واقعیت شما را دلسرد کند. فکر نکنید که فقط به این دلیل که هدف نهایی شما در سایت نیست، به این معنی نیست که هرگز به آن نخواهید رسید. شما خواهد شد. مقصد شما وجود دارد، فقط سفری که برای رسیدن به آن طول می‌کشد را دست کم نگیرید. این در مورد تعیین نیست، بلکه به خود سفر مربوط می شود، افرادی که در طول راه با آنها ملاقات می کنید، خاطراتی که می سازید و درس هایی که یاد می گیرید. این چیزی است که در مورد آن است. زیرا وقتی به جایی که می‌خواهید بروید برسید، به گذشته نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که این قسمت سرگرم‌کننده بود و آرزو می‌کنید که از آن لذت بیشتری ببرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

خرداد ماهی عزیز، ذهن بر ماده. اگر برای شما مهم نیست، پس مهم نیست. من فکر می کنم آنچه بسیاری از مردم اشتباه می کنند این است که فقط به این دلیل که درد آنها معتبر است، به این معنی نیست که باید زندگی آنها را خراب کند. بله، آنچه شما احساس می کنید واقعی است. اگر واقعی نبود، آنقدر که صدمه می بیند، نمی شد. اما زندگی یک بازی ذهنی در پایان روز است و ما به چیزهایی که انتخاب می کنیم قدرت می دهیم. پس چرا به خودتان اجازه می دهید که در مورد چیزهایی که اهمیتی ندارند و افرادی که به شما اهمیت نمی دهند کار کنید؟

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شیطان

تیرماهی جان، در حالی که کارت شیطان اغلب با یک مفهوم منفی همراه است، این به زمینه و اینکه چه کسی کارت را تفسیر می کند بستگی دارد. در مورد شما، سرطان، من این حس را دارم که کارت شیطان یادآوری است که شما کامل نیستید. اگر اخیراً به هر دلیلی خود را کتک زده اید، شاید لازم باشد به یاد داشته باشید که شما فقط یک انسان هستید. انسان بودن خیلی سخته بیایید با خودمان کاملاً صادق باشیم. همه ما می توانیم قبول کنیم که انسان بودن واقعاً سخت است. احساسات درهم و برهم هستند و اغلب اوقات بی معنی هستند.

همه ما باید بهترین کار خود را انجام دهیم، این درست است، اما نباید خودمان را بکوبیم. تو کامل نیستی. خوبه. گاهی لغزش می کنید و تسلیم بدی ها می شوید. و زیاده روی همیشه چیز بدی نیست. بیایید آن را روشن کنیم. به عنوان مثال، الکل به خودی خود بد نیست. زیادش بد است اما در حد اعتدال خوب است. این اصل را می توان برای همه چیز در زندگی اعمال کرد. ورزش خوب است اما زیاده روی در آن بد است. همین ایده پس آره، تو خوب هستی، تیرماهی جان. شما تمام تلاش خود را می کنید، خودتان را کتک نزنید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

مرداد ماهی، به نظر می رسد بسیاری از موضوعاتی که در هفته گذشته اعمال می شد، هنوز نقش فعالی در زندگی روزمره شما بازی می کنند. آخرین باری که در مورد تصمیم خاصی فکر می کردید. شاید بالاخره انتخاب خود را انجام داده اید و اکنون که در این مسیر قدم می گذارید به این فکر می کنید که آیا کارها را به درستی انجام داده اید یا خیر. ملکه سکه ها نشان دهنده ثبات است، و در حالی که ممکن است در نتیجه انتخاب های شما، اوضاع اکنون ناپایدار باشد، مطمئن باشید همه چیز به طور طبیعی تثبیت خواهد شد. اگر این همان چیزی است که در تعجب هستید، انتخاب اشتباهی نکرده اید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

شهریور ماهی، به نظر می رسد مکالمه بزرگی وجود دارد که شما مدتی است آن را به تعویق انداخته اید، باکره، به دلیل ترس از آنچه ممکن است طرف مقابل شما بگوید. اجازه ندهید که اضطراب شما را تحت تاثیر قرار دهد. همه چیز آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست، اما باید مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشید و این تنها بخشی از آن است.

شما خیلی عادت دارید که تنها باشید و از خودتان مراقبت کنید. اما از طرف دیگر، شما همیشه در انتقال احساسات خود به دیگران عالی نیستید که به نوبه خود باعث نمایش بیشتر از آنچه می خواهید می شود. اکنون فرصت خوبی برای بهبود این نقطه ضعف شماست. ملکه شمشیرها هم احساسات و هم منطق را متعادل می کند، پس امروز این را در نظر بگیرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت اعتدال

مهرماهی عزیز، دنیا صدف توست وقتی پولت تمام می شود. ممکن است امروز با این درک از خواب بیدار شوید. چه کسی اهمیت می دهد؟ تو نه. از امروز لذت ببرید زیرا لعنت نکردن هدیه ای است که تنها تعداد کمی از آن را یاد گرفته اند. هر روز به اندازه امروز احساس بی خیالی نمی کند، اما اجازه ندهید که شما را بر ترازو پایین بیاورد. اگرچه دیگران ممکن است سعی کنند در رژه شما باران ببارند، شما یک چتر بسته اید، بنابراین خوب هستید. از این احساس آرامش و آرامش درونی لذت ببرید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ماه

آبان ماهی ها، بین خطوط، عقرب بخوانید. همه آنچه گفته می شود را نباید به صورت اسمی در نظر گرفت. مردم به ندرت دقیقاً منظورشان یا احساسشان را بیان می کنند. وجود کارت تاروت ماه ممکن است نشان دهد که اگرچه یک چیز می شنوید، اما چیزی در شما در حال تکان است که نمی توانید به طور کامل منبع آن را مشخص کنید. شما دیوانه نیستید، شهود شما سعی دارد چیزی به شما بگوید. راهی برای ایجاد محیطی بیابید که امروز بهتر بتوانید به آن گوش دهید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین آذر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

آذر ماهی جان، خانواده شما ممکن است امروز خیلی بزرگتر به نظر برسند، ساگ. شاید شما در حال ملاقات با والدین دیگری هستید. شاید کسی در حال بچه دار شدن باشد اگر شما نباشید. یا شاید دوستان شما بیشتر از خواهر و برادرتان به شما نزدیک شده اند. صرف نظر از این، امروز در مورد ایجاد سنت های جدید و جشن گرفتن با افرادی است که بیشتر دوستشان دارید. افرادی که بدون توجه به هر چیزی در کنار شما هستند. آنهایی که شما را دوست دارند و عیب های شما را نیز دوست دارند. اگر از خانواده خود دور هستید، با آنها تماس بگیرید و به آنها بگویید که دوستشان دارید.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین دی

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

دی ماهی عزیز، امروز در مورد این است که کار خودت را انجام دهی و آنچه را که دیگران در مورد تو می گویند را به لعنت ندهی. چه کسی اهمیت می دهد؟ مرد حلق آویز شده با برگرداندن قراردادهای اجتماعی و دور شدن از الگوهای قدیمی ارتباط دارد. بسیاری از مردم آنقدر راحت هستند که نمی‌خواهند کاری در مورد آن انجام دهند، اما شما مجبور نیستید اینطور باشید. در ابتدا، متفاوت بودن یا متفاوت فکر کردن ترسناک است، زیرا کسی همیشه چیزی منفی برای گفتن در مورد آن دارد.

اما مسئله این است که برای همه افرادی که حرف های مفتضح می زنند، افراد بیشتری وجود دارند که موافق و حمایت شما هستند. امروز این را در نظر داشته باشید. ممکن است در حال حاضر کمی احمقانه احساس کنید، اما من به شما اطمینان می‌دهم که اگر سرتان را با اعتماد به نفس بالا بگیرید و به کاری که انجام می‌دهید ادامه دهید، جمعیت خود را پیدا می‌کنید و آن دسته از افرادی را که می‌خواهید در اطرافتان باشند جذب خواهید کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت امپراطور

بهمن ماهی عزیز، امروز لازم نیست زیاد فکر کنید، دلو. مشکل حل خواهد شد، اما شما سعی می کنید به طور جادویی راه حلی پیدا کنید. با این حال اینطور کار نمی کند. کاری که باید انجام دهید این است که در حال حاضر مشکل را نادیده بگیرید. حواس خود را با چیز دیگری پرت کنید که به شما کمک می کند احساس آرامش پیدا کنید. خواه انجام بازی های ویدیویی، تماشای فیلم، دویدن یا هر فعالیت یا سرگرمی دیگری که همان تأثیر را برای شما دارد. فقط به این دلیل که شما آگاهانه به مشکل فکر نمی کنید به این معنی نیست که نمی توانید راه حلی پیدا کنید. گاهی اوقات، پاسخ زمانی به ما می رسد که انتظارش را نداریم و زمانی که بتوانیم یک قدم از آن فاصله بگیریم.

فال تاروت پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت چهار سکه

اسفند ماهی های عزیز، آیا چیزی از گذشته شما وجود دارد که به نظر می رسد نمی توانید آن را رها کنید؟ شاید فکر می‌کردید از هر چیزی که هست عبور کرده‌اید، فقط برای اینکه همچنان از هر کسی یا هر چیزی که این موقعیت به آن ربطی دارد دلخور هستید. ممکن است ناامنی های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید مطرح باشد. آنها ممکن است باعث شوند که شما نه تنها نسبت به افراد اطرافتان تسلط داشته باشید، بلکه کمی بیشتر از آنچه که دوست دارید اعتراف کنید، کنترل کنید. هر چیزی که در گذشته روی شما تأثیر گذاشته است، باید آن را رها کنید، در غیر این صورت بر روابط شما با افراد اطرافتان تأثیر خواهد گذاشت. 

سخن آخر

در این مطلب فال روزانه تاروت کبیر پیشگویی آینده امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403 را گرفتیم. هنگام کشیدن یک کارت حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نمی رود، نباید امید خود را از دست بدهید و بدانید که این تنها یک سرگرمی است. و با انرژی و توکل بر خداوند به دنبال اهداف خود پیش بروید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد