چیکار کنیم تا کیک به قالب نچسبه؟ + معرفی ۳ روش حرفه ای برای نچسبیدن کیک به قالب

کد خبر : ۳۶۳۴۵۱
چیکار کنیم تا کیک به قالب نچسبه؟  + معرفی ۳ روش حرفه ای برای نچسبیدن کیک به قالب

چند راه کار ساده برای اینکه کیک به قالب نچسبه و راحتتر از قالب جدا شه را در این مطلب مشاهده می کنید.

اینتیتر - ثریا بابازاده؛ پختن کیک یکی از بهترین سرگرمی ها و محبوب ترین خوراکی ها می باشد اگر نکات مهم اون رو هم بدونید علاقه شما به هنر آشپزی بیشتر هم میشه امروز می خواهم به شما بگوییم که چیکار کنیم تا کیک ما به قالب نچسبه و خیلی راحت و آسان جدا شه .

 اولین روش استفاده از کاغذ روغنی هستش شما به اندازه ته قالب کاغذ روغنی ببرید و ته قالب پهن کنید و مایع کیک داخل قالب بریزید و بعد پخت قالب خارج کنید وقتی که به دمای محیط رسید اطراف کیک رو با چاقو از دیواره ها جدا کنید و کیک رو روی توری برگردونید و کاغذ روغنی از اون جدا کنید . 

How-to-use-greaseproof-paper

 روش دیگه اینه که از روغن جدا کننده استفاده کنید هم می تونید آماده بخرید از لوازم قنادی و هم اینکه خودتون تهیه کنید درست کرد روغن جدا کننده راحت هست به این صورت آرد و روغن و کره از هر کدوم یه قاشق ترکیب کنید به کف و اطراف قالب بزنید و مایع کیک داخل آن بریزید .

88cad4f6039bbd4aa370debaf1fe069a

یا اینکه موقع تهیه ظروف کیک پزی از جنس چدن یا قالب کمربندی تهیه کنید که خیلی راحت کیک از ش جدا میشه . 

قالب-کمربندی

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد