فال حافظ امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تمام ماه ها

کد خبر : ۳۶۹۷۴۴
فال حافظ امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تمام ماه ها

فال حافظ امروز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ برای متولدین تمام ماه ها را در ادامه مشاهده میکنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ساقیا، مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال حافظ را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فـال حافظ فردا متولدین فروردین

تعبیر فال حافظ شما:

سربسته پاسخ خود را از این و آن شنیده ای. به خاطر داشته باش که هر کاری را نمی توان با زور و اصرار فراوان و یا با استفاده از مال و ثروت انجام داد. پس اصرار بیش از اندازه تو در انجام این نیت تنها اتلاف وقت است. برای خود همزبانی پیدا کن که قدرت درک تو را داشته باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، هفتم و دهم می فرماید:
* این چه نقمه ای بود که رامشگر در دستگاه موسیقی نواخت که بر اثر آن مست و هشیار به پایکوبی پرداختند.
* جرعه ای از آب زندگی به اسکندر نمی دهند. بله رسیدن به این مقصود به قدرت و ثروت نمی باشد. بلکه توفیق و عنایت الهی را می طلبد.
* راز مستی از باده عرفان را با آنها که دل هایشان در حجاب غفلت است، در میان نگذار که سخن گفتن از جان و روان با صورت بی جان دیوار، کاری بیهوده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سخت به این نیت پایبند شده اید. افکار شما را به خود مشغول ساخته است در حالی که این نیت، نیاز به صبر و حوصله دارد. زیرا مقدمات کامل آن را فراهم نشده است. پس به شما توصیه می کنم که دعا کنید.
۳- باید او را متوجه سازید زیرا او کاملاً از اوضاع بی خبر می باشد. به همین جهت زود فریب میخورد.
۴- این نیت مراتب عشق و احساسش بیشتر از عقل و اندیشه می باشد. پس لازم است با شخصی با تجربه و دلسوز مشورت کنید.
۵- مسافرت را تصویه می کنم. برای خرید و فروش زمان مناسب نمی باشد. ازدواج و طلاق راهی طولانی دارد. از مسافر مژده ای به زودی دریافت خواهید کرد. ملاقاتی مهم در پیش خواهید داشت.
۶- اگر می خواهید فرزند پسر داشته باشید از آیه ۱۰ تا ۱۸ سوره آل عمران را به مدت ۱۰ روز با حضور قلب بخوانید.
امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین گناه ترس، بزرگترین تفریح کار و بزرگترین بلا، ناامیدی است."

فـال حافظ فردا متولدین اردیبهشت

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست در انتظار کسی هستی و برای رسیدن لحظه موعود دیدار از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ای. هرچه می توانستی با خلوص نیت انجام داده ای اما هرگز آرزویت برآورده نشده است، اما بدان که دست تقدیر سرنوشت تو را با قلم زرین نگاشته و به زودی به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:
* آن دل که با سر زلف تو عهدی بست، مپندار که دیگر آرام و قرار یابد.
* بلبلان از سرمای زمستان چه جور و جفاها کشیدند به امید آنکه دوباره بهار می آید.
* اشک چشم من مانند دریا به ساحل موج نمیزند اگر میان جانان یا کمر باریک او را در کنار بگیرم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار بسیار کشیده اید ولی انتظار به پایان می رسد. به زودی به آرزویتان خواهید رسید. پس ناامیدی و تردید جایی ندارد. پیشاپیش مژده پیروزی را به شما می دهم.
۳- موفقیت در چند قدمی شما قرار دارد و شاهین کامیابی به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، قابل احترام، پرشور، با ایمان، درونگرا، کمک کننده فقرا، قدر شناس، با شخصیت، جذاب، خوش ترکیب، خوش پوش و اهل گردش.
۵- مسافر شما کارش حتماً انجام می گیرد ولی مدتی طول می کشد تا یکسره شود. بیمار شفا می یابد و از خطر رها شده است. قرض ادا می شود. خرید و فروش به موقع می باشد. ازدواج عملی است ولی مقدمات برای طلاق کامل نمی باشد. به زودی به مسافرت مهمی می روید. از ریسک کردن بپرهیزید که زمانه فریبکار است.
۶- چندی قبل از خطر بزرگی رهایی پیدا کرده اید و یکی از نزدیگان شما نیز در معرض ناراحتی شدید قرار گرفت. خداوند به شما کمک خواهد کرد. در گفتار و عمل ثابت قدم باشید. اگر به کسی وعده می دهید، انجام دهید. پس انداز کافی دارید پس نیاز مادی شما آن چنان نیست که فکر می کنید. اندازه نگه دار که اندازه نکوست.

فـال حافظ فردا متولدین خرداد

تعبیر فال حافظ شما:

در این شهر و دیار و در میان مردمان احساس شدید غربت و دلتنگی داری و بی تاب و بی قراری و برای رسیدن به همدمی که حرف دل شما را بفهمد لحظه شماری می کنی. اکنون که قصد بازگشت گرفته ای از خدا بخواه تا با مدد او وسایل بازگشت فراهم شده و تو به آرزوی خود دست یابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم، هفتم، هشتم و آخر می فرماید:
* من متعلق به سرزمین دوستی ها هستم، نه مملکت غریب پس من را به رفقای خودم برسانید که در این دیار غربت تنها نباشم.
* برای خاطر خدا کمک کنید که من باز در سرزمین میخانه، عشرت و زندگی کنم.
* عشق به جانان، آب زندگی من است. پس حالا ای باد صبا از خاک شیراز برایم بوی خوشی بیاور.
* اشک چشم جاری شد و عیب من را عیان کرد. بنابراین از چه کسی شکایت کنم که سخن چین من بیگانه نمی باشد و خودمانی است.
* هنگام صبح از چنگ ناهید صدا بر میخواست که شنیدم می گفت من مرید حافظ خوش لهجه و خوش آواز هستم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اسیر غربت می باشید و واقعاً دلتان گرفته و در فکر بازگشت به وطن و دیار خود هستید. در آرزوی دیدار یاران و عزیزان روز شماری می کنید. از خداوند بخواهید که وسایل بازگشت شما را فراهم سازد. مسلماً بر می گردید و اوضاع بر این گونه نخواهد ماند. به زودی شاهد مقصود را در آغوش می گیرید و همه دور هم خواهید بود. نگران نباشید.
۳- خود را نبازید و به حرف دیگران گوش ندهید. زیرا اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود و به زودی به دیدار دوستان و عزیزان نایل می شوید. مسافرتی در پیش دارید و مژده ای دریافت می کنید.
۴- اگر بصیرت عارفانه پیدا کنیم، سر گلدسته سرو باد اذان می گوید. کنار شب بو پای کاج بلند، صدای تکبیر می آید. گل سرخ فریاد عشق سر می دهد. همه به هم می رسند و دیده ها عرفانی می گردد و جهان گلستان می شود.

فـال حافظ فردا متولدین تیر

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است خود را به خاطر نیت و آرزویی که در سر داری سرزنش و ملامت می کنی، اما هرچه تلاش می کنی این نیت از سرت بیرون نمی رود. باید بدانی چون تو در این راه بسیارند و تنها تو نیستی که جاذبه های این فکر به زنجیرت کشیده، بلکه این راه رهروان بسیاری دارد. تردید را از دل خود بیرون کن و اکنون که بی اراده گام اول را برداشته ای، تا پایان راه ثابت قدم و استوار بمان که پیروزی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* کسی نظیر آن جانانی که من در جستجویش از خود گذشتم ندیده است.
* اگر حافظ در گوشه محراب عشق، ناله سر می دهد، شایسته این را است. ای سرزنش کننده، تو را به خدا آن محراب ابروی یار را نگاه کن تا بدانی چرا حافظ ناله می کند.
* ای روزگار از مراد شاه منصور سرکشی نکن، بلکه بر وفق مرادش باش و از تیزی شمشیر و قوت بازویش بترس و آنرا ببین.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال مقصود و هدفی می باشید و در این راه، سعی و تلاش فراوان دارید ولی دیگران نیز مانند شما در حال فعالیت و در رقابت هستند و برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنند. پس شما با قدرت و بهره گیری از تجربه دیگران، فعالیت خود را بیشتر کنید.
۳- اگر چه این نیت بسیار عالی است اما مقدمات آن را باید فراهم کنید. لازمه این راه تلاش است. تنها به سخن گفتن کاری عملی نمی شود. پس از همین امروز با اراده ای استوار و توکل بر خدا و پشتکار و بهره گیری از استادان با تجربه، تلاش کنید تا موفق شوید.
۴- مسافر شما درگیر مسائل و مشکلات خاصی است ولی تا دو ماه دیگر کارش درست می شود.
۵- مسافرت در پیش دارید و خرید خوبی خواهید داشت. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد، چون تحولات کلی بوجود می آید.
۶- موج ها، قایق مرغان توفان هستند و حادثه ها، مرکب انسان های بزرگ. هیچ کس در ساحل شناگر نمی شود.
۷- پدر یا همسر شما دچار ناراحتی است و سخت نیازمند مهر و همکای می باشد. مدتی با او باشید و به او مهربانی کنید که ثمره این شکیبایی و مهرورزی، بسیار عالی خواهد بود. موفق باشید.

فـال حافظ فردا متولدین مرداد

تعبیر فال حافظ شما:

راههای گوناگونی را امتحان کرده ای ولی هیچ کدام نتیجه مطلوب را بدست نیاورد و اسباب شرمندگی تو را در نزد دوستان و آشنایان فراهم کرد و این باعث رنج و عذابت شده و فکر می کنی که این تاوان اشتباهاتت است. تو تلاش خود را کرده ای اما با بدشانسی روبرو شده ای ولی هنوز فرصت هست. یکبار دیگر و این بار حساب شده وارد عمل شو که قطعا موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چرا به نصایح و اندرزهای خردمندانه ای که به شما داده می شود کمتر توجه دارید؟ در حالی که هیچ انسانی از پند و اندرز بی نیاز نمی باشد. اگر شما به نصایح پدر و مادر توجه می کردید، اینک در شرایط عالی تری بودید. به هر حال، هیچ وقت برگذشته افسوس مخورید. بلکه از گذشته پند بگیرید و حال را دریابید. آگاهانه و با اراده ای قوی، علاقه و سرعت عمل زندگی خود را بسازید. حتماً موفق و پیروز می شوید. بر خداوند توکل داشته باشید.
۲- این نیت دارای مقدماتی می باشد که هنوز اجرای آن فراهم نشده است. اطرافیان توجه خاص به شما دارند ولی شما ارزش این کار را نمی دانید. راز دل خویش را با هر کسی در میان نگذارید در حالی که باید خوددار باشید.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:
* پارسایی و زهد از ما میخواهید در حالی که میگساران را به باده نوشی خواندیم. با دیدن چشم مست تو، با عافیت بدرود گفتیم و از سلامت و ایمنی چشم پوشیدیم.
* در میکده رندان، پاکباز را به روی من باز کن که از خانقاه صوفی و تصوف چیزی به دست نمی آید و مشکلی حل نمی شود. چه باور کنی و چه منکر شوی، مطلب همین است که گفتم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- باید بگویم که حواس پنجگانه حواس مادی انسان هاست اما حس معنوی مومنان، دریایی بیکرانه ای است که تفسیر عشق می باشد. نگران بیمار خود نباشید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد چون تغییرات اساسی در بین است.
۵- از طریق موبایل و اینترنت تبادل افکار و عقیده وجود دارد ولی مراقب نقش زیر بنایی کار باشید. با اینترنت می توان پول بدست آورد ولی کمتر می توان عشق را کسب کرد.

فـال حافظ فردا متولدین شهریور

تعبیر فال حافظ شما:

در میان تمام دلبران، دل تو پای بند یک نفر است که حتی فکر دل کندن از او را هم نمی توانی بکنی. این علاقه تا حدی است که تو حتی دوستان او را نیز به خاطر او دوست می داری. نیت تو نسبت به او پاک است. خدا نیز تو را یاری خواهد کرد تا به وصال او برسی و با سعادت و شادکامی زندگی کنی.
نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دل در هوای کسی یا چیزی داری که جدایی از او برای شما بسیار مشکل شده و در همه حال به یاد او هستی. از زیرکی توام با ملاحت ذاتی خود بهره بگیرید.
۲- این آرزو خوشبختانه به زودی برآورده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست اما قدری صبر و متانت لازم دارد.
۳- کسی برای انجام این نیت به شما کمک می کند که انتظارش رانداشته اید. پس سوره مبارکه شعرا از آیه ۱۰۰ تا ۱۳۰ را با معنی و با حضور قلب بخوان که گشایش حاصل میشود و نذری خود را حتماً ادا کن.
۴- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:
* اگر دل هر کسی به جایی متعلق است ولی میل دل من به جانب فرخ است. یعنی مقید و متعلق به اوست.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- مسافر می آید. خرید و فروش هر دو سود آور است. عجله کار شیطان می باشد. ازدواج حتمی است و طلاق نیز انجام می گیرد. قرض ادا می شود. بیمار شفا می یابد. چیزی گم خواهید کرد. به سختی به دست خواهید آورد.
۶- با کسی آشنا می شوید که باعث موفقیت شما می شود. دست از لجاجت بردارید و به آینده خود فکر کنید. رقیبان زیادی دارید. باید سرعت عمل کوشش و دقت خود را افزایش دهید.
۷- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:
* کسی نیست که از هندوی زلف فرخ برخوردار باشد. چون او بسیار پاکدامن بود.
* سرو بوستان اگر قد دلجوی فرخ را ببیند، چون بید لرزان شود و ازغیرت بی اختیار بلرزد
* قامتم از غم فرزند چون کمان ابروی خود فرخ گویی دولا شد.
* رنگ فیروزه ای برازنده شماست زیرا از سر زندگی و تحرک شما حکایت دارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فـال حافظ فردا متولدین مهر

تعبیر فال حافظ شما:

عشق زیباترین هدیه خدا به انسان است و شعله های زیبای آن زندگی تو را روشن ساخته. بدان که هر کسی به این مرحله نخواهد رسید و نامحرمان را راهی در خلوت یار نیست. پس غصه بیهوده مخور و به موقعیتی که داری افتخار کن و از آن استفاده مطلوب ببر و بدان که به دست آوردن هر چیز گرانبهایی سختی و رنج دارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا هفتم می فرماید:
* عقل مصلحت اندیش می خواست که از نور خداوندی، چراغ خود را روشنی بخشد و سود ببرد، اما آتش حسد تابان گردید و شوری به پا کرد و جهان دگرگون شد.
* عقل مصلحت اندیش به ادعای رقابت با عشق خواست در برابر رموز عالم غیب، قدم گذارد. دست نهان حق نمایان شد و بر سینه عقل که نمی توانست راز دار غیب باشد، کوفت و او را دور کرد.
* جز دل محنت کشیده ما که غم عشق را برگزیده و در صف عاشقان بلاکش درآمد، دیگران بهره مطلوب خود را در زندگی خوش و آسوده جستند. پس تمام دردمندان جهان عاشقان وارسته اند.
* روح قدسی و پاک می خواست چاه زنخدان (گودی چانه) و چاه شما را ببیند و خواستار وصال تو بود. پس در گیسوی تو چنگ زد. از جهان بالا به جان ما آمد.
* آن زمان حافظ نامه شادی فزای عشق را برای تو نوشت که بر سرو سامان و شادی یکسره قلم کشید و فراموش کرد و به غم عشق تو، دل خوش کرد و از تمام خوشی ها دست برداشت و تنها عشق تو را طالب گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از دوستان حسودی که می خواهد به شما ضربه بزنند و از راه محبت وارد می شوند، برحذر باش که به زندگی شما رشک می برند ولی بدان که از آنان کاری ساخته نمی باشد. پس با توکل به خدا و خواندن سوره مبارکه اعراف از آیه ۱ تا ۳۰ اقدام کن.
۳- از ناراحتی و اندوه به زودی خارج خواهید شد و شاهد موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرت طلب، با اراده، همیشه برنده، جسور، قوی و پر انرژی، حادثه طلب و حادثه جو، فنا ناپذیر، خواه پر جوش و خروش، فرمان دهنده، سالم، جدی، مصمم و آتشین مزاج.

فـال حافظ فردا متولدین آبان

تعبیر فال حافظ شما:

با هزاران امید و آرزو دل به کسی سپرده ای، ولی گویا عهد و پیمانش را با تو فراموش کرده است، اما این مساله نباید تو را دلتنگ کند زیرا اگر از این راه به مقصود نرسی راههای بهتری نیز وجود دارد. به دنبال معرفت اندوزی باش نه سیم و زر چرا که نعمتهای خداوند در اختیار تو قرار دارد که از هر ثروتی گرانبهاتر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و نهم می فرماید:
* از مرشد اجازه دارم و این رای قدیمی او می باشد که می خوردن بدون همدم و هم پیاله نارواست.
* لباس ریا را پاره پاره خواهم کرد و جز این برای من چاره ای نیست زیرا هم صحبتی روح پاک عشق با ریاکاری سازگاری ندارد. بلکه دردی عظیم می باشد.
* مروارید عرفان و کشف حقیقت را اندوخته بساز تا با خود به جهان دیگر ببری زیرا طلا و نقره و ثروت بعد از تو باقی میماند و چون به حد نصاب هم برسد، به حکم شرع باید زکات و خمس آنها را هم بدهی و به گردن داری.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از اینکه افراد ریاکار و فریبکار را دوست نداری، کاری بسیار پسندیده می باشد اما بدان عشق باید دوطرفه باشد و یکطرفه بودن آن جز آزار روح نتیجه ای در بر ندارد. مشکلاتی در پیش روی شماست که در یک شب یا چند روز قابل حل نمی باشد. بلکه نیاز به مرور زمان دارد. توجه داشته باشید که گره مشکلات در تمام دوران با عصبانیت و پرخاشگری باز نشده. بلکه با شیرین سخنی و محبت، آسان و سهل گردیده است.
۳- هر فرد مشکل خود را می بیند. در حالی که دیگران مشکلاتی دارند که انسان تصورش را هم نمی کند و آن وقت ملاحظه می کنید شما خوشبخت ترین هستید. هر فردی زود قضاوت کند، دیر به مقصد می رسد. شما زود قضاوت نکنید. پس او را امتحان کنید چون چرب زبان و فریبکار است. بهترین امتحان آن است که از او پولی بخواید یا آنکه مشکل شما را برطرف کند. فوری از میدان خارج می شود. مسافرت برای شما نافع است. خرید و فروش فعلاً به صلاح شما نمی باشد.

فـال حافظ فردا متولدین آذر

تعبیر فال حافظ شما:

به کسی دل بسته ای و این دلبستگی تا به آن حد است که فکر می کنی او تنها بهانه ی تو برای زندگی است، اما به وصال او امید نداری. با این حال با تمام وجود در این راه تلاش می کنی و از جان مایه می گذاری. مطمئن باش که همیشه جوینده یابنده است. پس بی تابی نکن و همچنان صبور باش تا به آرزوی خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* او را در خواب حتی نمی بینم، چه رسد به دیدار او. پس اینک که وصال میسر نمی باشد، کاش او را در خواب می دیدم.
* اگر حافظ با پرندگانی که هر صبح نغمه سر می دهند، هم آواز شود، ناله اش فاش نمی شود تا محبوب آگاه شود.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در اندیشه کار یا چیزی یا کسی هستید که فعلاً بسیار دور است. بنابراین بهتر است که صرف نظر کنید. وقت را بیهوده از دست ندهید زیرا دل در گرو آرزوهای رنج آور نهاده اید.
۳- در آینده نزدیک، موقعیت بسیار بهتری برای شما مهیا می شود که بر گذشته از دست رفته افسوس می خورید. بنابراین مسیر زیان را از هر جا بگیرید، سود است. به شما توصیه می کنم انجام این نیت را از سر بدر کنید چون امکان ندارد یا لااقل امسال امکان وقوع آن وجود ندارد.
۴- چیزی گم کرده اید. دیگر دنبالش نباشید زیرا از دسترس خارج شده است. بیمار شما فعلاً به همین حال خواهد بود.
۵- مسافر به زودی خبری می دهد. هدیه ای دریافت می کنید. با رفتن به سفر روحیه جدیدی کسب خواهید کرد.
۶- با توجه به روحیه شما توصیه می کنم از رنگ های زمینه بنفش ارغوانی و زنگاری استفاده کنید تا در جمع دوستان و آشنایان با روحیه ای خوب و طبعی سرشار از محبت و مهر بسان یاقوت ارغوانی بدرخشید و مورد توجه و تحسین همگان قرار گیرد. رنگ سیاه و زرد برازنده روحیه شما نمی باشد و موجب دلسردی و افسردگی می گردد.
۷- از مسیری که استفاده کرده اید، چندان سودی حاصل نمی شود. برای وصول و سرعت بخشیدن به این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه انبیاء، آیه ۱۰ تا ۱۷ را با معنی بخوانید.

فـال حافظ فردا متولدین دی

تعبیر فال حافظ شما:

خودت خوب می دانی که او هرچه می کند در شان و مقامش است و زیبنده شخصیتش. پس اعتراض تو بی مورد است. تو گر طاووس می خواهی باید جور هندوستان کشی. هوشیار باش که این روزها او قصد امتحان و محک زدن تو را دارد و تو باید از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آیی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اینقدر به خود سختی و رنج می دهید. بدانید که جهان گذرا و ناپایدار است و ناکامی و نامرادی برای همه پیش می آید. تنها با صبر و حوصله و توکل بر خدا، کارها سامان می یابد. شما از محاسن بی شماری برخوردار هستید و به زودی به مقصود خود خواهید رسید.
۲- شما را دوست دارند و اصولاً شخصی خوش اقبال می باشی. چون در هر محفل و مجلس، مورد توجه هستید. اما غرور و لجبازی شما موجب می شود که دیگران نتوانند احساسات خود را ابراز کنند.
۳- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* هر لحظه لازم نیست که با اشک خونین وضو بگیرم. زیرا جدای از محراب ابروی تو، نماز من مورد قبول واقع نمی شود.
* درویشی که جدا از تو باده نوشی را ترک کرده بود، دیشب وقتی که در میکده را باز دید، پیمان و عهد خود را شکست و باز پیمانه برگفت.
* حافظ دیشب از زبان ساقی رازهایی شنید که به شادی آمد و شادی کنان مانند شراب که از مستی جوش می آورد، بر سر خم رفت و پیاله برگرفت.
حافظ نیز می داند شما مورد توجه همگان می باشید. پس ارزش خود را بدانید.
۴- با افرادی که لایق زندگی خانوادگی شما نمی باشند، نشست و برخاست نکنید و راز دل خود را با آنان در میان نگذارید.
۵- اگر می خواهید همسرتان مهربان باشد، در شش شب متوالی سوره مبارکه ابراهیم را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

فـال حافظ فردا متولدین بهمن

تعبیر فال حافظ شما:

تمام سعی و تلاشت را به کار گرفتی ولی نهایتا به نتیجه مطلوب نرسیدی. اما امید خود را از دست مده. اگر یک در بسته است درهای دیگری هست که می توانی آن را با کلید صبر و تلاش بگشایی. راههای دیگر را امتحان کن و بدان که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ اگر این نصیحت شاهانه را بشنوی و قبول نمایی، می توانی از شاهراه طریقت بگذری. آن نصیحت کدام است؟
در بیت قبلی فرموده است:
* ای دل اگر پرتویی از خورشید ارشاد بر تو بیفتد، چون شمع فراوان با خنده و شادی سر را به راه دوست نثار می توان کرد. پس فرزندم، وظیفه داری اولاً با یکی از بستگان نزدیک و امین، درباره این نیت مشورت کنی و راهنمایی بخواهی. ثانیاً دقت، سرعت، وقت شناسی و تلاش را از دست ندهی. ثالثاً همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن و بر خدا توکل داشته باش و سوره مبارکه مریم آیه ۵۰ تا ۸۰ را با معنی و حضور قلب بخوان.
۲- این نیت با کمی حوصله و اراده و علاقه قابل اجراست و باید حوصله داشته باشید.
۳- با او مستقیم و بدون پرده پوشی سخن بگو. او شما را دوست دارد ولی اظهار آن برایش مشکل است. چون فعلاً خودش درگیر مسائل دیگری است که برایش گران تمام شده و در معامله ای ضرر کرده ولی به او بگو در آینده نزدیک جبران می شود.
۴- گمشده پیدا می شود. سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش سود آور است. بیمار به همان حال باقی خواهد ماند. در عشق شکست می خورید ولی دریچه های جدیدی باز می شود. به پدر و مادر محبت کن که دعای آنان مستجاب می شود.
۵- خصوصیت های شما عبارت اند از: خیرخواه، شجاع، زیرک و ناقلا، والا مقام، افراطی، کمال گرا، حس ششم قوی، رفیق دوست، مهربان، فداکار، حساس و رویایی، روشنفکر، اهل کشف، به معنی واقعی انسان کمک رسان و با محبتی هستید.
۶- در معالمه ای زیان دیده اید و امکان فسخ آن وجود دارد. پس، از بهم خوردن آن ناراحت نشوید که به نفع شماست.

فـال حافظ فردا متولدین اسفند

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ناراحت نباشید که او ارزش زحمات فراوان شما را ندانست. بطوریکه بد عهدی و پیمان شکنی او موجب ناراحتی شما گردید. به شما مژده می دهم که او سزای این عمل را می بیند و حداکثر تا ۱۵ روز دیگر با دلی شکسته به عذر خواهی می آید. پس به شکرانه این کار از لطف خداوند سپاسگزاری کنید.
۲- تلاش و کوشش با سرعت عمل و دقت را همراه سازید و بدانید که موفقیت همگام شما خواهد بود. آن موضوع که در اندیشه شماست، عالی است به شرط آنکه مقدمات آن فراهم گرد.د ولی حتماً عملی می گردد. از رژیم پرهیز داشته باشید که سلامتی شما به خطر افتاده است. شغل و خرید تواما انجام می یابد. پیشنهاد او را رد نکنید.
۳- سعی کنید در کارتان صداقت داشته باشید و شاید همین عدم صداقت درباره آن موضوع، موجب عقب افتادن کار شده است. اگر چه شما هم از کرده خود پشیمان هستید، لازمه آن اراده ای قوی و توکل بر خدا و جبران گذشته می باشد.
۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* دل من خواستار آرامش است. اگر ناز و کرشمه گستاخ او و آن گیسوی دلربا مرا رها سازد.
* هر لحظه و هر ساعت از درد و بلا می نالم. زیرا روزگار هر ساعت دل مجروح مرا آزار می دهد و هر لحظه به نوعی رنجم می دهد.
* باز می گویم که حافظ در این حادثه تنها نمی باشد. بلکه در بیابان بی زنهار عشق گروه بی شمار دیگری نیز جان سپرده اند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و با اراده ای قوی دست به کار شوید.
۶- اگر می خواهید تهمت ها بی اثر شوند، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۶ تا ۱۲ را پانزده مرتبه در پانزده شب بخوانید که گشایش بسیار است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد