هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در سال 1403

کد خبر : ۳۳۶۸۷۳
هزینه تزریق بوتاکس زیر بغل در سال 1403

یکی دیگر از خدمات زیبایی که این ‌روزها بسیار هم پرطرفدار شده بوتاکس زیربغل است که می‌توانید در هرجایی از کشور آن را انجام دهید. دکترتو کلینیک بهترین وب‌سایت در معرفی ارائه‌دهندگان این حوزه است که با تعیین قیمت توانسته خدمات عالی را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دهد.

اما وظیفه اصلی در خدمات بوتاکس زیربغل چیست؟ جواب به این سوال می‌تواند شما را ایجاب کند تا در مرحله بعدی قیمت یا هزینه انجام این پروسه را جست‌وجو کنید. اگر شماهم از آن دسته از افرادی هستید که نیاز به بوتاکس زیربغل دارد حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بوتاکس زیر بغل چیست

این نوع از خدمات زیبایی در واقع یکی از پرکاربردترین این خدمات محسوب می‌شود. همه شما این موضوع را درک خواهید کرد که تعریق بیش ‌از اندازه تا چه حد می‌تواند آزاردهنده باشد. تزریق در ناحیه زیربغل باعث می‌شود تا حد زیادی این موضوع کنترل شود.

اما این ‌کار به‌چه‌شکل صورت می‌گیرد؟ تعریق در اصطلاح پزشکی به نام هایپرهیدروزیس شناخته می‌شود. بوتاکس زیربغل توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA یک روش درمانی مناسب برای کنترل غدد تعریق در ناحیه زیربغل تعیین شده است. ماده‌ای که برای تزریق استفاده می‌شود با نام سم بوتولینوم شناخته می‌شود که به فلج کردن عضلات و اعصاب اطراف آن در جهت جوان‌سازی پوست و کنترل غدد تعریق کمک می‌کند.

با استفاده از این روش می‌توانید بر سیستم عصبی تاثیر گذاشته و با کنترل آن از تعریق بیش ‌از اندازه جلوگیری کنید. با وارد شدن این سم به بدن عملکرد انتقال‌دهنده‌های عصبی نسبت به دستورات مغز تغییر می‌کند و شدت عرق‌کردن بسیار کاهش پیدا می‌کند. دکترتو کلینیک توانسته با معرفی بهترین ارائه‌دهندگان باتجربه در این زمینه خدمات بوتاکس زیربغل را ایمن و بی‌خطر کند.

عوارض بوتاکس زیر بغل

از مهم‌ترین عواملی که در انجام بوتاکس ممکن است مانع‌تان شود عوارض این تزریق است. به‌هرحال انجام این متد و گرفتن چنین خدماتی نمی‌تواند عوارض جانبی نداشته باشد بااین‌حال بوتاکس زیربغل را می‌توان در بین خدمات دیگر فرآیندی با عوارض کم‌تر دانست.

از مهم‌ترین عوارضی که می‌تواند پس‌از انجام این تزریق به‌وجود آید احساس ضعف عمومی بدن، ورم، سوزی و قرمزی سطحی پوست و سرگیجه دانست. در ادامه باید این مورد را هم اضافه کرد که میزان تعریق در نقاط دیگر برای افرادی که بوتاکس زیربغل را انجام می‌دهند بیشتر خواهد شد. تمامی مواردی که نام برده شد به‌صورت بسیار خفیف رخ ‌خواهد داد، هرچند باید این نکته را هم در نظر بگیرید که در برخی افراد ممکن است این عوارض اصلا بروز نکند.

اما اگر دچار چنین عارضه‌هایی شدید اصلا نگران نباشید چراکه در مدت‌زمان کمی برطرف خواهند شد. بااین‌حال می‌توان بوتاکس زیربغل را یکی از روش‌های ایمن و کم‌خطر برای زیبایی در نظر گرفت که می‌توانید در دکترتو کلینیک با تعیین وقت قبلی این خدمات را دریافت کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس زیر بغل

مراجعه به صفحه تخصصی بوتاکس زیربغل در دکترتو کلینیک یکی از بهترین روش‌ها برای کسب اطلاعات در این زمینه است.

  • یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید بعداز انجام بوتاکس به آن توجه داشته باشید این است که به‌مدت ۲ تا ۳ هفته از هر روشی که برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده می‌کردید اجتناب کنید.
  • از انجام ورزش‌های بسیار سنگین که باعث تعریق می‌شوند و دمای بدن را بالا می‌برند خودداری کنید.
  • بعداز انجام بوتاکس دوش نگیرید یا در معرض آب گرم و بخار نباشید. تاجایی‌که می‌توانید از رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • اگر پس‌از انجام این خدمات زیبایی در زیربغل احساس سوزش یا ورم کردید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • سعی کنید تا به‌مدت یک هفته از مواد خوش‌بوکننده و شیمیایی ضدتعریق استفاده نکنید تا بتوانید تاثیر این خدمات را بیشتر حس کنید.

نقاط تزریق بوتاکس زیر بغل

به‌طور قطع استفاده از این روش نیاز به مهارت ارائه‌دهندگانی دارد که بسیار باتجربه باشند و بتوانند محل مناسب و دقیق انجام تزریق را تشخیص دهند. قسمت‌هایی که بیشتر از هرجای دیگر تعرق دارند با استفاده از ید و نشاسته توسط ارائه‌دهنده شناسایی می‌شوند.

پس‌از مشخص شدن این نقاط با فواصل حدود نیم تا یک سانتی‌متر، تزریق انجام می‌شود. میزان درست و بهتر پخش شدن ماده بوتاکس در پوست به مقدار رقیق بودن آن بستگی دارد. هرچه این مواد رقیق‌تر باشند میزانی که به‌درستی پخش شوند بیشتر است. به این دلیل است که ارائه‌دهنده می‌تواند فاصله یک سانتی‌متری بین نقاط تزریق را انتخاب کند. بعداز تزریق بوتاکس در هر ناحیه، در یک حدود به شعاع یک سانتی‌متر انتشار می‌یابد.

هزینه بوتاکس زیربغل

با مراجعه به بخش بوتاکس زیربغل در وب‌سایت دکترتو کلینیک می‌توانید به‌طور دقیق از قیمت و هزینه‌های این خدمات اطلاع کسب کنید. اما به‌طور کلی می‌توان گفت که انجام این تزریق بسیار بستگی به تعداد نقاطی دارد که تزریق روی آن‌ها انجام می‌شود. عامل تاثیرگذار بعدی می‌تواند نوع و برند ماده‌ای باشد که به زیربغل توسط ارائه‌دهنده تزریق می‌شود. بااین‌حال می‌توانید ازطریق دکترتو کلینیک برای هزینه بوتاکس زیر بغل خود تخفیف هم دریافت کنید.

میزان ماندگاری بوتاکس زیربغل قدر است؟

مقداری که می‌توانید ماندگاری بوتاکس زیر بغل را تضمین کنید بازه زمانی ۴ تا ۶ ماه خواهد بود. این به آن معنی است که شما در طی ۴ ماه ابتدایی که تزریق بوتاکس را انجام می‌دهید هیچ‌گونه تعریق در آن قسمت مشاهده نمی‌کنید و بعداز گذشت زمان و ۲ ماه پایانی میزان عرق‌کردن به‌نسبت بسیار کمی اتفاق خواهد افتاد.

باید این موضوع را در نظر بگیرید که برای کنترل میزان تعریق خود بهترین راه درمانی که می‌توانید تجربه کنید بوتاکس زیربغل است. پس زمانی که نیاز به تمدید این تزریق داشتید حتما با مراجعه به دکترتو کلینیک و تعیین وقت قبلی این خدمات را انجام دهید.

جمع‌بندی

تعریق یکی از موارد مهم و ضروری در نظافت فردی یک شخص است که باید تحت کنترل قرار بگیرد در غیر این صورت می‌تواند به یک مسئله آزاردهنده هم برای خود فرد و هم برای اطرافیان تبدیل شود. استفاده از خدمات تزریق بوتاکس زیربغل ازطریق ارائه‌دهندگان موجود در دکترتو کلینیک یکی از بهترین روش‌ها برای توقف تعریق در بدن محسوب می‌شود.

با انجام این‌ کار می‌توانید تا مدت‌ها از خیس شدن لباس و بوی بد عرق آسوده شوید. در واقع می‌توان گفت بوتاکس یکی از روش‌های بسیار ایمن و بی‌خطر است که می‌تواند کمک شایانی در نظافت و خوش‌بویی افراد داشته باشد. انجام آن بهترین و سریع‌ترین نتایج را به‌همراه دارد و می‌توانید همیشه از این خدمات بهره ببرید.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد