این نماینده مجلس آماده اعزام به لبنان شد! + جزئیات

کد خبر : ۳۶۸۸۵۹
این نماینده مجلس آماده اعزام به لبنان شد! + جزئیات

یک نماینده مجلس خطاب به دولتمردان گفت: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شما انتظار داریم در مجامع بین‌المللی از حق مشروع مردم مظلوم و بی‌دفای غزه و لبنان که اینگونه توسط رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکایی‌ها قتل عام می‌شود دفاع کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حسن نتایج صلحدار نماینده بابل در مجلس، در جلسه علنی امروز یک شنبه مجلس در نطق خود گفت: هم‌اکنون اسلام شاهد یک نقطه عطف تاریخی است. رژیم نامشروع و جنایتکار صهیونیستی توانست سید مقاومت و فخر امت اسلام جناب سید حسن نصرالله و دیگر شخصیت‌های برجسته مقاومت را به شهادت برساند و این راه و مسیر شهادت همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: شجره طیبه مقاومت با ریختن خون هر شهید به پای آن بیش از پیش مستحکم‌تر می‌شود. خداوند متعال در قرآن فرماندهی را از آن خود می‌داند و سنت الهی اش اینگونه است که زمین به بندگان صالحش به ارث خواهد رسید و مسیر الهی هیچگاه بدون فرمانده و رهبر نخواهد ماند. مقام معظم رهبری در پیامی که به مناسبت شهادت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان صادر فرمودند اشاره داشتند که سید مقاومت یک شخص نبود یک راه و یک مکتب بود. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن نصرالله هم بر زمین نخواهد ماند.

نتاج تاکید کرد: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و ورم کرده و رو به زوال رژیم صهیونیستی کوبنده‌تر خواهد شد. اینک با لبیک با ندای مقام معظم رهبری ضمن اعلام آمادگی برای اعزام به لبنان برای دفاع از مردم به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم انتخاب میدان با ماست.

عضو کمیسیون بهداشت گفت: در این روزها چهره بی نقاب دولت آمریکا را در قضایای غزه و لبنان می‌بینیم. آمریکا این کشتار جمعی را نه محکوم می‌کند و نه کوچکترین تحرک دیپلماتیک در این حوزه دارد. چگونه می‌تواند آمریکا برادر ما باشد در حالی که با کشتار مردم لبنان و غزه هر روز فاجعه انسانی خلق می‌کند.

این نماینده مجلس خطاب به دولتمردان گفت: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شما انتظار داریم در مجامع بین‌المللی از حق مشروع مردم مظلوم و بی‌دفای غزه و لبنان که اینگونه توسط رژیم سفاک صهیونیستی و آمریکایی‌ها قتل عام می‌شود دفاع کنید.

نتاج افزود: همگان شاهد بودید که در برابر دیدگان همه عالم، رژیم صهیونیستی با ابزارهای الکترونیکی و فناوری آمریکایی دست به کشتار و قتل عام مردم بی دفاع غیرنظامی زده است و سید مقاومت را به شهادت رسانده است. آیا همچنان باید به این دولت‌ها و دست‌های چدنی اعتماد کرد؟ دولت‌هایی که هر روز از قتل عام مردم عامه برای رسیدن به اهداف خود نیز پرهیزی ندارند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد