حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است!

کد خبر : ۳۶۹۱۶۰
حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است!

رژیم صهیونیستی به ایالات متحده اطلاع داده است که به‌زودی حمله‌ای زمینی علیه لبنان اجرا خواهد کرد، حمله‌ای که نسبت به جنگ قبلی ۲ طرف در سال ۲۰۰۶ محدودتر خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از  ایسنا، یک منبع آگاه روز دوشنبه به روزنامه آمریکایی گفت رژیم صهیونیستی به واشنگتن اطلاع داده است که قصد دارد عملیات زمینی قریب‌الوقوعی را در لبنان انجام دهد، عملیاتی که از جنگ ۲۰۰۶ میان لبنان و رژیم اشغالگر محدودتر خواهد بود.

این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به واشنگتن‌پست گفت عملیات برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی از آخرین جنگ این رژیم علیه حزب‌الله در سال ۲۰۰۶ محدودتر خواهد بود و بر «پاکسازی زیرساخت‌های حزب‌الله» در امتداد مرز اراضی اشغالی متمرکز خواهد بود.
 

واشنگتن‌پست همچنین با استناد به اظهارات یک منبع صهیونیست، گزارش داد امروز (دوشنبه) نیز نظامیان صهیونیست یورش‌های محدودی را به خاک لبنان انجام دادند.
 

در یک هفته گذشته رژیم صهیونیستی حملات هوایی شدیدی را در خاک لبنان انجام داده که تا کنون به شهادت دست‌کم ۹۰۰ نفر منجر شده است، از جمله «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان. این حملات همچنین ۲۷۰۰ نفر را مجروح کرده است.
 

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز به نقل از منابع آگاه مدعی شد ممکن است تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان زودتر از آنچه انتظار می‌رود انجام شود.
 

این در حالی است که امروز شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره اوضاع جنگ با رژیم صهیونیستی گفت: می‌دانیم که نبرد طولانی خواهد بود و برای رویارویی با هر احتمالی آماده‌ایم و از این نبرد پیروز بیرون می‌آییم. تلفات جانی بسیار است، اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نخواهد رسید و از این نبرد پیروز بیرون خواهیم آمد.

 

مقام ارشد حزب‌الله همچنین گفت: اسرائیل نمی‌تواند به قدرت نظامی ما آسیب برساند و اگر اسرائیلی‌ها تصمیم به ورود زمینی بگیرند، با هر احتمالی مواجه خواهیم شد و نیروهای مقاومت آماده درگیری زمینی هستند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد