بایدن اهداف حمله احتمالی اسرائیل به ایران را لو داد!؟

کد خبر : ۳۷۰۰۴۱
بایدن اهداف حمله احتمالی اسرائیل به ایران را لو داد!؟

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه حمله به ایران خطاب به دولت رژیم اشغالگر گفت: «هیچ دولتی بیشتر از دولت من به اسرائیل کمک نکرده است.»

به گزارش اینتیتر به نقل از  ایسنا، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که صهیونیستی خودخوانده است شامگاه جمعه در اظهاراتی گفت: «اسرائیلی‌ها تاکنون درباره نحوه واکنش خود به حمله ایران تصمیمی نگرفته‌اند. اگر جای آن‌ها بودم به گزینه‌ای غیر از حمله به تأسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم.»


او افزود: «هیچ دولت آمریکا به اندازه دولت من به اسرائیل کمک نکرده است. هیچ دولتی. فکر می‌کنم بی‌بی (بنیامین نتانیاهو- نخست وزیر رژیم صهیونیستی) باید این را به خاطر داشته باشد. آیا او می‌خواهد روی انتخابات اثر بگذارد؟ نمی‌دانم، ولی روی آن حساب نمی‌کنم.»

بایدن همچنین درباره عواقب شکست احتمالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری جاری آمریکا هشدار داد و گفت: «نگران واکنش ترامپ در صورت باخت در انتخابات هستم.»


او مجددا به مسئله حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران پرداخت و گفت: «تیم‌های ما و اسرائیلی‌ها مداوم در ارتباط هستند. آن‌ها (صهیونیست‌ها) تاکنون تصمیمی نگرفته‌اند، باید تا زمان تصمیم‌گیری‌ آن‌ها و گفت‌وگو درباره این مسئله با آن‌ها صبر کنیم.»


رئیس جمهور آمریکا درباره نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: «این انتقابات قطعا آزاد و عادلانه‌ ‌است، اما نمی‌دانم که صلح‌آمیز خواهد بود یا خیر.»


او در ادامه اظهارات خود، رویکردی ضدایرانی اتخاذ کرد و گفت: «در حال حاضر در حال بررسی اعمال تحریم‌ها علیه ایران هستیم.»


بایدن که به اذعان خود، بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی و جنگ‌افروزی‌های این رژیم است در ادامه مدعی شد و گفت: «مسئله مهم، جلوگیری از وقوع جنگ تمام‌عیار در منطقه خاورمیانه است. در همین راستا، به‌دنبال جذب حمایت جامعه‌جهانی برای آتش‌بس و صلح در خاورمیانه هستیم.»


او در ادامه ادعای خود پیرامون تلاش برای دستیابی‌ به آتش‌بس در منطقه گفت: «اسرائیل حق دارد به حملات ایران حزب‌الله و حوثی‌ها پاسخ دهد، اما آنها باید مراقب باشند.»


ادعای بایدن درحالی است که آمریکا مکررا از حق وتوی خود، علیه صدور هرگونه قطعنامه از سوی شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی و یا صدور قطعنامه برای دستیابی به آتش‌بس در غزه به‌طور الزام‌آور استفاده کرده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد