فوری؛ قدرتمندین سلاح ایران در برابر اسرائیل رونمایی شد!

کد خبر : ۳۷۰۸۰۶
فوری؛ قدرتمندین سلاح ایران در برابر اسرائیل رونمایی شد!

در این مطلب بخوانید: قدرتمندین سلاح ایران در برابر اسرائیل رونمایی شد!

به گزارش اینتیتر به نقل از الف، البته که قبل از آنکه نتانیاهو مثلا با مردم ایران مستقیم صحبت کند نیز روشن بود اما به نظرم با این اقدام همه چیز روشن‌تر شد. و آن اینکه آمریکا و اسرائیل ترس بزرگشان درباره ایران پشتوانه مردمی حکومت است. آنها حتما هشت سال جنگ همه جانبه بر علیه ایران را دیده و فراموش نکرده‌اند؛ آنها به این تحلیل رسیده‌اند که تا زمانی که رابطه دوجانبه مردم_حاکمیت در جمهوری اسلامی رابطه گسترده با هم‌پوشانی بالایی است به هیچ وجه کاری از پیش نمی‌برند و لذا باید روی این مهم کار کنند تا این رابطه را نرم و وارفته کنند.

بی شک آنها از هیچ کوششی برای ایجاد گسست و افزایش عمق آن بین مردم_حاکمیت در ایران فروگذار نخواهند کرد. به نظر می‌رسد دست بر قضا شناخت این تحلیلگران اشتباه نباشد. چرا که هر جا رابطه مطلوب مردم_حاکمیت بیشتر شده آنها جرئتشان بر ضد ما کمتر و هرگاه این رابطه حتی اندکی خدشه یافته در دشمنی شان بر ما گستاخ تر شده‌اند. از این رو واقعیت  این است که هیچ سلاحی برای ما تیزتر و بازدارنده تر و قدرتمندانه‌تر از کنار هم بودن مردم و حاکمیت در برابر دشمنان نیست.

دشمنان سال‌ها است تلاش دارند به هر شکل و روشی بین مردم و حکومت فاصله بیاندازند. آنها چشم دیدن کنار هم ایستادن مردم و حاکمیت را ندارند و جهنم آنها یک راستا بودن و مطلوب بودن رابطه مردم و حاکمیت است‌‌‌.

لذا این مهم را می‌توان حتمی دانست که هر کس به هر شکل به تحقق آن کمک کند از ما و دوستدار ما است و هرکس به هر شکل و با هر بهانه‌ای به دوری و شکاف مردم_حاکمیت یاری رساند بر ما و با دشمنان است. خط نفوذ را هم می‌توان همینجا جست و مانع  ورود و اثربخشی نفوذ در حاکمیت شد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد