سردار جباری: قطعاً سید حسن نصرالله و حاج قاسم با امام زمان رجعت و به زودی در قدس نماز میخوانند

کد خبر : ۳۷۱۰۶۵
سردار جباری: قطعاً سید حسن نصرالله و حاج قاسم با امام زمان رجعت و به زودی در قدس نماز میخوانند

سردار جباری فرمانده سابق ولی امر (حفاظت رهبری) :اگر آقای مروی سفرهای مشهد سید حسن نصرالله را نمی گفتند بیان نمی کردم ولی چون ایشان گفتند من هم بیان می کنم از دیداری که سیدحسن نصرالله در محضر حضرت آقا در حرم مطهر رضوی داشت و به شدت متواضع در پیش حضرت آقا بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از قرارگاه عمار، سردار جباری فرمانده سابق ولی امر (حفاظت رهبری) اگر آقای مروی سفرهای مشهد سید حسن نصرالله را نمی گفتند بیان نمی کردم ولی چون ایشان گفتند من هم بیان می کنم از دیداری که سیدحسن نصرالله در محضر حضرت آقا در حرم مطهر رضوی داشت و به شدت متواضع در پیش حضرت آقا بود.

ایشان درخواست کرد که به سرداب مطهر رضوی برود که هماهنگ شد. همان شب بنده و سیدحسن نصرالله و یک نفر دیگر که اسمش را نمیبرم به مدت دوساعت در سرداب مطهر رضوی بود و به چشم دیدم چنان گریه می کرد و توسل عاشقانه به محضر امام رضا داشت.

من بیش از ۱۲ سال در محضر حضرت آقا بودم و در همه جلسات ایشان بودم و افراد لشکری و کشوری و کشورهای مختلف را دیدم ولی به قطع می گویم کسی را ندیدم جز حاج قاسم و سیدحسن نصرالله در آغوش رهبر انقلاب اینقدر گرم در آغوش بگیرند و مورد عنایت قرار بدهند.

 

حتی دیدم فرزندان حضرت آقا مثل آقا مصطفی و آقا مجتبی افتخار می کردند که با سید حسن نصرالله عکس یادگاری بگیرند.

 

بعضی میگویند سید حسن نصرالله که گفت در قدس نماز میخوانم که شهید شد و شبهه می کنند چی شد پس، بذارید نظر شخصی خودم را بگویم، قطعاً سید حسن نصرالله و حاج قاسم در قدس نماز میخوانند چون این دو بزرگوار قطعاً با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رجعت خواهند کرد و به زودی هر دو در قدس نماز میخوانند.

 

چند ماه قبل از شهادت سیدحسن نصرالله، عناصر حزب الله را جمع کرد و گفت من مدت زیادی دیگر در پیش شما نیستم و به احتمال زیاد شهید بشوم پس فوق العاده آماده باشیم و برنامه ریزی کنیم که پس از شهادت من، ساختار حزب الله با همان قدرت ادامه پیدا کند و همین شد.

 

سیدحسن نصرالله بارها به من گفت که اطاعت از امر حضرت آقا قداستی دارد که کارهای سخت را آسان می کند و از خدا خواستم که از عمر من و خانواده ام کم کند و به عمر حضرت آقا اضافه کند چون وجود ایشان برکت برای جهان اسلام است و گلایه ای دارم که بعضی از مسئولین شما که قدر حضرت آقا را نمی دانند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد