شهدا اساتید دانشگاه ایثار و وطن‌دوستی‌|تا نابودی |ستکبار راهی نمانده است+تصاویر

کد خبر : ۳۷۳۳۱۷
شهدا اساتید دانشگاه ایثار و وطن‌دوستی‌|تا نابودی |ستکبار راهی نمانده است+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تقدیر از مقام شامخ شهدا و ایثارگران، گفت: تردیدی نداشته باشید که خون پاک این شهدا نابودی استکبار و استبداد از روی این گیتی را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایتیتر به نقل از ایسنا، سرهنگ سیدعلی حسینی امروز در دیدار با خانواده معظم شهید «شهامت عیسی‌بیگی» با اشاره به وظیفه مسئولان و مدیران برای تکریم و احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز بارها و بارها بر دیدار با این خانواده های بزرگوار و تکریم آنان به عنوان ستارگان درخشان ولایتمداری و صبوری پای آرمان‌های انقلاب تاکید کرده‌اند و امروز ما نیز این مهم را اعتقاد و وظیفه خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در دانشگاه جبهه‌های مقاومت علیه کفر و باطل تربیت شده‌ و به فیض شهادت رسیده‌اند هر یک دارای خصوصیات برجسته‌ای هستند، افزود: این شخصیت‌ها باید اول برای خانواده سپس دوستان، اقوام و عموم جوانان و نوجوانان به عنوان الگو قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان افتخار و گفتمان رایج باید بین جوانان ما ترویج شود، ادامه داد: یکی از رسالت‌های ما در این روزها مقابله جدی با شبهه افکنی دشمنان در حوزه تخریب این گفتمان است که مسیر میان‌بر آن فقط با جهاد تبیین محقق می‌شود.

 

63217865

حسینی با اشاره به لزوم هم افزایی نهادها و ادارات و دلسوزان انقلاب برای تربیت نسل انقلابی و در طراز تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: امروز از آموزش و پرورش گرفته تا همه نهادهای مردمی و انقلابی باید همدلانه به کمک هم آمده و از سنین پایه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عمارلو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس به همراه تعدادی از مدیران و فرماندهان این نهاد نیز حضور داشتند که در پایان از صبوری، مقاومت و ایستادگی خانواده معظم و معزز شهدا تجلیل به عمل آوردند.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد