مسعود ده نمکی زیر قولش زد

کد خبر : ۳۵۶۶۷۹
مسعود ده نمکی زیر قولش زد

مسعود ده نمکی کارگردان تلویزیون و سینما که قبلا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود خبری از اخراجی‌ها 4 نیست و دیگر فیلم پرفروش نمیسازد، به تازگی برای کارگردانی قسمت چهارم اخراجی‌ها درخواست پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی فیلم، مسعود ده نمکی که پیش از این ۳ قسمت از سینمایی «اخراجی‌ها» را ساخته است، اکنون و پس از ۱۴ سال برای ساخت اسپین‌آف و قسمت چهارم آن درخواست پروانه ساخت داده است‌.

اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، جواد هاشمی، قاسم زارع، عبدالرضا اکبری، مریلا زارعی، سپند امیرسلیمانی، سیروس کهوری‌نژاد، از جمله بازیگرانی هستند که در ۳ قسمت «اخراجی‌ها» ایفای نقش کرده‌اند.

قسمت‌های پیشین «اخراجی‌ها» در دوره خود پرمخاطب‌ترین فیلم سال بود و «اخراجی‌ها ۲» پرمخاطب‌ترین فیلم دهه ۸۰ شد.

«اخراجی‌ها» به روایت داستان زندگی مجید سوزوکی (یکی از اراذل جنوب شهر) پرداخت که عاشق دختر یکی از معتمدین محل است و برای به دست آوردن موافقت پدر او عازم جبهه شده و سرانجام به شهادت می‌رسد. در ادامه نیز اتفاقاتی را که برای گروه دوستان و همرزمان او می‌افتد روایت می‌کند.

«اخراجی‌ها» اولین فیلم میلیاردی شد که سقف فروش ریالی فیلم‌ها را جا به جا کرد.

ده نمکی خرداد سال ۹۵ و در گفت و گویی با روزنامه جام جم، در پاسخ به این پرسش خبرنگار که «منتظر اخراجی ها۴» نباشیم؟» گفته بود: «نه». هرچند این جواب، دنباله ای هم داشت: «الان به آن فکر نمیکنم» ده نمکی در همان مصاحبه اعلام کرده بود دیگر قصد ساخت فیلم پرفروش ندارد. این کارگردان گفته بود: «از این نگاه که جمعیت سیل‌آسایی را به سینما بکشانم، فاصله گرفته‌ام چون لزومی ندارد خودم را باز هم در این وادی خرج کنم. اگر می‌خواستم فیلم‌های طنزی بسازم که این روزها ساخته می‌شوند، می‌توانستم هر روز یکی از اینها بسازم. طنز من در خدمت ایدئولوژی قرار می‌گیرد. با یک شیب ملایم از فضای سه‌گانه اخراجی‌ها فاصله گرفتم و برایم مهم نیست آن حجم از استقبال اخراجی‌ها دیگر نباشد.»

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد