مراحل فیلمبرداری فیلم « داروک » در پاوه به پایان رسید

کد خبر : ۳۶۷۷۴۶
مراحل فیلمبرداری فیلم « داروک » در پاوه به پایان رسید

مراحل فیلمبرداری فیلم کوتاه "داروک" کار جدید اصغر لایی فیلمساز و فیلمبردار انجمن سینمای جوانان کرمانشاه در شهرستان پاوه به پایان رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، مدیر انجمن سینمای جوانان کرمنشاه روز سه‌شنبه اظهار کرد: این فیلم از جمله ۶ فیلم کوتاه مصوب شورای پیچینگ انجمن سینمای کرمانشاه در سال گذشته است که هم اکنون پس از پایان مراحل فیلمبرداری تدوین و صدا گذاری خود را پشت سر می‌گذارد.

کامران رضایی افزود: فیلمنامه "داروک" که مقطعی از زندگی دو تعمیرکار دوره گرد در دهه ۳۰ شمسی را روایت می کند که برای تعمیر وسیله ای به زندانی در نقطه ای دورافتاده می روند.

مدیر انجمن سینمای جوانان کرمانشاه ادامه داد: اصغر لایی فیلمبردار فیلمساز و مدرس انجمن سینمای جوان کرمانشاه که جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره clapperboard golden festival برزیل را برای فیلم چای آخر در کارنامه خود دارد در چندین جشنواره ملی و بین المللی دیگر نیز حائز رتبه برتر شده است.

رضایی یادآور شد: امسال نیز با برگزاری اولین رویداد پیچینگ ۱۴۰۳ در دفتر انجمن سینمای جوانان استان در مجموع ۱۴ فیلمنامه حرفه ای و نیمه حرفه ای مورد قضاوت داوران شورای تصویب فیلمنامه قرار گرفت که از بین آنها چهار فیلم کوتاه از هنرمندان جوان استان موفق شدند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه سال گذشته با تولید ۱۳ فیلم در بخش فیلم اولی، به عنوان برترین استان کشور شناخته شد، بیان کرد: طی سال های اخیر این دفتر با برگزاری ۲ تا سه جلسه پیچینگ در طی سال سهم مهمی از تولیدات فیلم کوتاه کشور را به خود اختصاص داده است به طوریکه در اغلب جشنواره های ملی برخی از آثار تولیدی کرمانشاه دیده می شود که بعضا همراه با اخذ تندیس و لوح تقدیر نیز شده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های آموزشی متنوع این انجمن برای علاقه مندان گفت: این انجمن برای فصل تابستان امسال نیز برنامه‌های آموزشی مختلفی را برای علاقه‌مندان به عکاسی و سینما در استان در قالب دوره‌های تک‌درس همزمان با دیگر دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با ارایه مدرک معتبر بین‌المللی در نظر گرفته بود.

هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد