محمد رشنو بازیگر نقش سلیم در سریال طوبی چند سالشه؟ + عکس

کد خبر : ۳۷۰۴۰۴
محمد رشنو بازیگر نقش سلیم در سریال طوبی چند سالشه؟ + عکس

عکس های جدیدی از بازیگر نقش سلیم در سریال طوبی که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، عکس های جدیدی از بازیگر نقش سلیم در سریال طوبی که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بیوگرافی

محمد رشنو یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که توانسته با بازی در فیلم ها و سریال های مختلف توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. او از تئاتر کار خود را آغاز کرده و به تدریج به سینما و تلویزیون راه یافت. در حال حاضر یکی از نقش های معروف او در سریال «طوبی» است که به ایفای نقش سلیم می پردازد.

image - 2024-10-06T195310.595

تولد و تحصیلات

محمد رشنو در ۳ شهریور ۱۳۷۸ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد است. اطلاعات زیادی از زندگی شخصی و خانوادگی او در دسترس نیست، اما تا به امروز وی مجرد بوده است.

image - 2024-10-06T195614.679

شروع فعالیت هنری

محمد رشنو در سال ۱۳۹۷ فعالیت هنری خود را با گذراندن کلاس های بازیگری در آموزشگاه هشت میلی متری به مدیریت هومن سیدی آغاز کرد. او سپس به تئاتر وارد شد و به مدت ۶ سال در تئاترهای گوناگونی به ایفای نقش پرداخت. برخی از آثار تئاتر او عبارتند از:

image - 2024-10-06T195605.451

کی گفته پاییز سه ماهه؟

صور اسرافیل

کُوچ برزیلی ها

آدمخوار

سکوت

حضور در سینما

image - 2024-10-06T195620.298

محمد رشنو برای اولین بار در سینما با فیلم «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری به ایفای یکی از نقش های اصلی پرداخت. پس از آن در فیلم «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در کنار بازیگران مطرحی چون پریناز ایزدیار و محسن تنابنده بازی کرد. تجربه سوم او در سینما با فیلم «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی همراه بود که در آن با مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی و مسعود کرامتی همبازی شد.

image - 2024-10-06T195624.404

ورود به تلویزیون و نقش های مهم

محمد رشنو اولین حضورش در تلویزیون را با سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی تجربه کرد. پس از موفقیت در این سریال، رشنو برای دومین بار با سعید سلطانی همکاری کرد و در سریال «یاور» نقش آصف نیوندی را به عهده گرفت. این نقش یکی از شخصیت های کلیدی داستان بود که باعث شناخته شدن او در عرصه تلویزیون شد.

image - 2024-10-06T195557.629

نقش آفرینی در فیلم های کوتاه و دریافت جوایز

محمد رشنو علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، در فیلم های کوتاه نیز حضور داشته است. از جمله فیلم کوتاه لیبیدو به کارگردانی سعید دشتی و چند قدم آن طرف تر به کارگردانی امید معلم که هر دو به کارنامه هنری او افزوده شد.

رشنو در آذر ماه ۱۳۹۷ موفق به کسب جایزه دوم بهترین بازیگری مرد در شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت برای نمایش «عروس» شد.

نقش برجسته در سریال «طوبی»

یکی از مهم ترین نقش هایی که محمد رشنو ایفا کرده، نقش سلیم در سریال «طوبی» است. این سریال که روایتی از سال های ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ است، مضمون اصلی آن خانواده و پیاده روی اربعین است. داستان حول محور یک زن مبارز انقلابی از دوران پهلوی می چرخد که تلاش می کند خانواده اش را حفظ کند. نقش سلیم یکی از شخصیت های مهم و همسر یکی از شخصیت های عراقی است که توسط محمد رشنو ایفا شده است.

سایر آثار تلویزیونی و سینمایی

محمد رشنو در ادامه کارنامه بازیگری خود در چندین فیلم و سریال دیگر ظاهر شده است که از جمله آن ها می توان به سریال «جزیره گنج»، سریال «یاور» و فیلم سینمایی «مجنون» اشاره کرد. در فیلم مجنون او نقش شهید مجید زین الدین را برعهده داشت و درباره این نقش و اهمیت آن بارها صحبت کرده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد