فیلمبرداری M3GAN 2 شروع شد

کد خبر : ۳۵۳۵۵۵
فیلمبرداری M3GAN 2 شروع شد

تهیه‌کننده M3GAN 2 خبر شروع رسمی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را به عجیب‌ترین شکل ممکن اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلمبرداری M3GAN 2 رسما شروع شده است. به گفته آقای جیسون بلوم، تولید دنباله این مجموعه ترسناک در کشور نیوزلند شروع شده و بازیگران نسخه اول یعنی ویولت مک‌گراو و آلیسون ویلیامز نیز به این مجموعه برمی‌گردند.

آقای بلوم، رییس استودیو Blumhouse این خبر را با انتشار پستی عجیب از یک ربات بدون پوست و بدون مو که قرار است تبدیل به عروسک مگان شود، در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد و نوشت:«وقتشه تا مگان را دوباره سر هم کنیم!» و اشاره‌ای نه چندان غیرمستقیم به پایان‌بندی نسخه اصلی فیلم که در سال ۲۰۲۳ در انگلستان اکران شد، کرد.

شخصیت مگان عروسکی رباتی است که شخصیت «گما»، یک متخصص ربات‌ها با بازی آلیسون ویلیامز، پس از مرگ ناگهانی خواهر و شوهرخواهر خود این دوست مکانیکی را برای خواهرزاده خود «کدی» با بازی ویولت مک‌گراو، ساخت و به او هدیه داد. گما که سخت مشغول کار بود و نمی‌توانست به خوبی با کدی ارتباط برقرار کند، مگان را جوری تنظیم کرد تا از کدی در برابر آسیب‌های روحی و جسمی محافظت کند. تنظیماتی که عواقب خود را داشت و باعث شد تا هوش مصنوعی این عروسک بیش از حد محافظه‌کار شود و به هر کسی که به نظرش تهدیدآمیز بود، حمله کند.

آکلا کوپر که نویسنده نسخه اصلی این فیلم بود با همکاری جانستون، همکار دیگرش در نسخه قبلی، فیلمنامه دنباله مگان را نیز نوشته است. با اینکه جزئیات این فیلم هنوز منتشر نشده اما طرفداران منتظر هستند تا ببینند که آیا این نسخه قرار است از مجموعه ترمیناتور الهام بگیرد و قرار است که مگان با دشمن‌های سابق خود تیم شود و از آن‌ها در برابر دشمنانی حتی شیطانی‌تر از قبل محافظت کند یا خیر.

ستاره فیلم Ahsoka یعنی ایوانا ساکنو نیز قرار است به ویلیامز و مک‌گراو در تیم بازیگران این فیلم بپیوندد. آقای بلوم و جیمز وان، تهیه‌کنندگان این فیلم اخیرا تایید کردن که شین هتی نیز قرار است جزو بازیگران اصلی این فیلم باشد اما هنوز مشخص نیست که قرار است در چه نقشی بازی کند. مگان ۲ برای اکران در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد