نتفلیکس بودجه فیلم سینمایی بایوشاک را کاهش داد

کد خبر : ۳۵۴۵۳۴
نتفلیکس بودجه فیلم سینمایی بایوشاک را کاهش داد

بودجه تولید فیلم سینمایی بایوشاک از طرف نتفلیکس کاهش یافت. تهیه‌کننده می‌گوید این فیلم دیگر یک پروژه بزرگ و حماسی نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در یک خبر ناراحت‌کننده در پنل کامیک‌کان سن دیگو، روی لی تهیه‌کننده فیلم بایوشاک اعلام کرد که فیلم برنامه‌ریزی‌شده بایوشاک نتفلیکس هنوز در مرحله توسعه است اما با کاهش بودجه مواجه شده است.

لی می‌گوید این فیلم تحت مدیریت تیم اجرایی قبلی نتفلیکس (به‌ویژه اسکات استوبر) که در ژانویه (دی) از این پلتفرم جدا شدند، وارد مرحله توسعه شد. دان لین (از اعضای هیئت مدیره نتفلیکس) از آن زمان تاکنون کنترل امور را در دست گرفته و تمرکز این پلتفرم را از پروژه‌های بزرگ برداشته و به سمت پروژه‌های با بودجه متوسط‌ برده است.

آقای لی می‌گوید:«تیم جدید بودجه‌ها را کاهش داده است. بنابراین ما نسخه بسیار کوچک‌تری از این فیلم را می‌سازیم. این پروژه قرار است برخلاف یک پروژه بزرگ و حماسی، با نقطه نظرات شخصی‌تری ساخته شود.»

در مرداد ۱۴۰۱ آقای فرانسیس لارنس که کارگردانی عناوینی چون «بازی‌های گرسنگی» و «من افسانه هستم» را در کارنامه خود دارد، برای کارگردانی این فیلم و آقای مایکل گرین، نویسنده فیلم‌هایی مانند بلید رانر ۲۰۴۹ و لوگان، برای نوشتن فیلمنامه بایوشاک استخدام شدند. البته آقای گرین از تیم تولید این فیلم جدا شد اما فرانسیس لارنس همچنان مشغول کار در این پروژه است.

این فرانچایز اولین بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و داستان دو بازی اول در دهه ۱۹۶۰ میلادی و در شهری زیر آب با معماری سبک آرت دکو به نام «رپچر» روایت می‌شد. یک آرمان‌شهر تماما دانش‌محور و هدف‌گرا که سال‌ها قبل به واسطه جاه‌طلبی‌ها و فقدان اخلاق و مقررات مردم خود نابود شده و حالا تبدیل به مکانی برای انجام آزمایش‌های ژنتیکی دیوانه‌وار شده است.

سومین نسخه در دهه ۱۹۱۰ میلادی و در شهر آسمانی و نئوکلاسیک «کلمبیا» جریان داشت. جامعه‌ای که در نقطه مقابل شهر رپچر قرار داشت و براساس آموزه‌های مذهبی بنا شده بود و اساساً پر از مشکلاتی از قبیل تعصب، نابرابری و فساد بود.

این فرنچایز توانست با سه نسخه اصلی بازی و نسخه‌های فرعی و کلکسیونی خود بیش از 39 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد