آهنگساز انتقام جویان برای دو قسمت جدید فیلم Avengers باز خواهد گشت

کد خبر : ۳۵۵۲۶۰
آهنگساز انتقام جویان برای دو قسمت جدید فیلم Avengers باز خواهد گشت

آلن سیلوستری، آهنگساز فیلم‌های انتقام جویان اخیرا به احتمال بازگشت خود برای ساخت موسیقی متن دو قسمت آینده فیلم Avengers اشاره کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، پس از انتشار اخبار هیجان‌انگیز در کامیک کان سن دیگو، حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز فیلم‌های آینده انتقام جویان هم احتمالا مشخص شده است. پس از معرفی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars، آلن سیلوستری، آهنگساز نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در واکنش به این خبر در اینستاگرام شخصی خود گفت که بی‌صبرانه منتظر است و در ادامه برادران روسو، کارگردان دو قسمت جدید فیلم اونجرز او را دعوت به شروع کار کردند.

بسیاری تصور می‌کنند که آلن سیلوستری وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده گرفته است که در صورت درست بودن یک بازگشت دیگر است. سیلوستری سابقه درخشانی در دنیای سینمایی مارول دارد و کار خود را با ساخت موسیقی متن فیلم Captain America: The First Avenger آغاز کرد و سپس موسیقی متن فیلم The Avengers، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame را ساخته است و او همچنین خالق موسیقی متن تیم انتقام‌جویان است.

بازگشت او می‌تواند باعث هیجان بسیاری شود. پیش از این بازگشت جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان آثاری چون فیلم Captain America: The Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame برای کارگردانی فیلم Avengers: Doomsday و فیلم Avengers: Secret Wars تایید و اعلام شده بود. رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من هم قرار است برای نقش دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول بازگردد.

همچنین استیون مک‌فیلی، نویسنده سه‌گانه فیلم کاپیتان آمریکا، فیلم Thor: The Dark World، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers 6 بازگشته است. علاوه‌براین کریستوفر مارکوس، همکار او به‌علت مشکلات خانوادگی در این پروژه حضور ندارد. همچنین آلن سیلوستری پیش از این برای ساخت موسیقی متن فیلم Forrest Gump و فیلم The Polar Express نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار شده است.

فیلم Avengers: Doomsday برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌برنامه‌ریزی شده‌اند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد