زمان شروع فیلم‌برداری جان ویک ۵ لو رفت

کد خبر : ۳۵۹۹۰۹
زمان شروع فیلم‌برداری جان ویک ۵ لو رفت

به‌نظر می‌رسد که فیلم‌برداری فیلم John Wick 5 به کارگردانی چاد استاهلسکی برای شروع در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، همان‌طور که Hollywood Handle به‌نقل از دنیل ریکمن گزارش داد، ظاهرا فیلم‌برداری John Wick 5 (جان ویک ۵) از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد و کیانو ریوز دوباره نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند. جو دریک، رئیس شرکت لاینزگیت، با فاصله کوتاهی پس از اکران فیلم John Wick: Chapter 4 تأیید کرد که قسمت پنجم مجموعه به کارگردانی چاد استاهلسکی در دست تولید است. کار نگارش فیلم‌نامه جان ویک ۵ پس از پایان اعتصاب نویسنده‌ها آغاز شد.

فیلم John Wick: Chapter 4 به‌عنوان جدیدترین فیلم مجموعه در سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت. چاد استاهلسکی سکان هدایت قسمت چهارم جان ویک را در دست داشت و شی هاتن و مایکل فینچ فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. کیانو ریوز، لنس ردیک فقید، ایان مک‌شین، رینا ساوایاما، دانی ین، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز، کلنسی براون و شامیر اندرسون از بازیگرانی بودند که در جان ویک ۴ نقش‌آفرینی کردند.

طرفدارها درکنار فیلم John Wick 5 می‌توانند منتظر فیلم Ballerina (بالرین) و سریال John Wick: Under The High Table (جان ویک: زیر نظر های تیبل) باشند. فیلم بالرین در مرکز حوادث به ماجراهای یک آدمکش جوان با نقش‌آفرینی آنا د آرماس می‌پردازد که از مهارت‌هایش برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده خود بهره می‌گیرد. سریال جان ویک: زیر نظر های تیبل نیز یک دنباله برای جان ویک ۴ است و به وقایع پس از پایان این فیلم می‌پردازد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد