پوستر فیلم جوکر ۲ به نمایش زوج مرگبار گاتهام می‌پردازد

کد خبر : ۳۶۴۴۸۱
پوستر فیلم جوکر ۲ به نمایش زوج مرگبار گاتهام می‌پردازد

پوستر جدیدی از فیلم Joker: Folie a Deux به کارگردانی تاد فیلیپس منتشر شد که تهدیدآمیزترین زوج گاتهام را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلم Joker: Folie a Deux (جوکر: جنون مشترک) به کارگرداین تاد فیلیپس فاصله زیادی تا اکران ندارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رسانه DiscussingFilm پوستر جدیدی از این دنباله را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر جوکر و هارلی کوئین، مرگبارترین زوج گاتهام را در معرض نمایش قرار می‌دهد که در جلسه‌های درمانی تیمارستان آرکهام به یکدیگر دل می‌بندند. فیلم جوکر ۲ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ (۴ اکتبر ۲۰۲۴) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

joker2poster-66dd2c7f0c44454dd74

واکین فینیکس، بازیگر فیلم Beau Is Afraid (بیو می‌ترسد)، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده ‌است)، زاسی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن)، برندن گلیسون، بازیگر فیلم The Guard (نگهبان) و جیکوب لافلند، بازیگر فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Joker: Folie a Deux به ایفای نقش می‌پردازند.

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر سکان هدایت فیلم Joker: Folie à Deux را در دست داشت و اسکات سیلور را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد. واکین فینیکس دوباره نقش کاراکتر شرور دنیای دی‌سی را بازی می‌کند و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین، دستیار نابغه و معشوقه جوکر ظاهر می‌شود. در گزارش‌های قبلی ذکر شده بود که بخش زیادی از اتفاقات این فیلم در تیمارستان آرکهام جریان دارد. تاد فیلیپس می‌گوید که آرتور فلک در این دنباله به شاهزاده جرم‌وجنایت گاتهام تبدیل نمی‌شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد