ریدلی اسکات در فکر «گلادیاتور ۳» است

کد خبر : ۳۶۷۱۵۲
ریدلی اسکات در فکر «گلادیاتور ۳» است

ریدلی اسکات گفته است به ایده فیلم «گلادیاتور ۳» فکر می‌کند و خیلی جدی کلید این کار را زده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، ریدلی اسکات که پس از ۲۴ سال فیلم «گلادیاتور» خود را با فیلم دوم ادامه داد، به نظر می‌رسد به پایان راه این داستان حماسی نرسیده و به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله پریمیر فرانسه تایید کرده که در حال توسعه ایده سومین «گلادیاتور» است.

وی گفت: من در حال حاضر با ایده «گلادیاتور ۳» در ذهنم بازی می‌کنم. نه، جدی! فیوز را روشن کردم. وی افزود: پایان گلادیاتور دوم یادآور «پدرخوانده» است، در حالی که مایکل کورلئونه خود را با شغلی که نمی‌خواست می‌یابد، و از خود می‌پرسد: «حالا، پدر، من چه کار کنم؟» و فیلم بعدی درباره مردی خواهد بود که نمی‌خواهد جایی که هست باشد...

در «گلادیاتور ۲» پل مسکال در نقش لوسیوسی که بزرگ شده ظاهر شده است. او پسر لوسیلا (کانی نیلسن) و برادرزاده کومودوس با بازی خواکین فینیکس، چهره منفی فیلم اصلی است. داستان با لوسیوس و سال‌ها بعد در زمانی شروع می‌شود که وی اکنون در منطقه نومیدیا در شمال آفریقا زندگی می‌کند. این جایی است که مادرش در کودکی او را به آنجا فرستاد تا از دسترس امپراتوری روم دور باشد.

رویدادها لوسیوس را به عنوان یک گلادیاتور به رم بازمی‌گردانند و او در آنجا دشمنان جدیدی پیدا می‌کند و با مادرش متحد می‌شود. در این فیلم دنزل واشینگتن نقش ماکرینوس را بازی می‌کند، یک کارگزار قدرتمند ثروتمند در رم که گلادیاتورهایی را برای ورزش پرورش می‌دهد. پدرو پاسکال و جوزف کوین از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مانند هر فرنچایز هالیوودی، ساخته شدن سومین «گلادیاتور» به موفقیت «گلادیاتور ۲» بستگی دارد. اسکات پیش از این از فیلم دوم حسابی تعریف کرده است و گفته این دنباله «بهترین چیزی است که تا به حال ساخته‌ام. یکی از بهترین چیزها. من چند تا فیلم خوب ساخته‌ام.»

اسکات همچنین درباره «گلایاتور ۲» گفت این فیلم بزرگ‌ترین سکانس اکشنی را که تا به حال ساخته، دارد و حتی بزرگ‌تر از سکانس‌های «ناپلئون» است. اگرچه فیلمساز جزییات زیادی درباره سکانس اکشن آغازین «گلادیاتور ۲» نگفت اما به لحظه‌ای که لوسیوس با یک کرگدن در کولوزیوم روبه‌رو می‌شود، اشاره‌ای کرد و گفت: ساخت با رایانه و هوش مصنوعی چیزی است که باید آن را در آغوش بگیرید. من می‌توانم از رایانه بخواهم هر مولکول و چروک روی کرگدن را بخواند و سپس آن را روی یک قطعه پلاستیکی ضخیم برش دهد، کاملاً مانند بدن کرگدن، که سپس در قالب اسکلت حیوان در می‌آید».

او افزود: من این موجود را دارم که می‌تواند ۴۰ مایل در ساعت کار انجام دهد، درجا بچرخد، سرش را تکان دهد و خرخر کند. کرگدن دو تنی با پسری روی پشتش! خب این خیلی سرگرم کننده است.

«گلادیاتور ۲» قرار است از ۲۲ نوامبر (۲ آذر) توسط پارامونت در سینماها اکران شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد