بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و تماشایی «رو وون»

کد خبر : ۳۷۰۳۸۵
بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و تماشایی «رو وون»

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «رو وون» را مشاهده می‌کنید؛ بازیگر جوانی که این سال‌ها به عنوان یک ستارۀ نوظهور، جایگاه خود را در صنعت سرگرمی کره تثبیت کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فرادید، رو وون (با نام اصلی کیم سئوک وو) بازیگر و خوانندۀ 28 سالۀ کره‌ای است که با عضویت در گروه موسیقی SF9 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و خیلی زود وارد دنیای بازیگری شد.

او کار بازیگری خود را با نقشی کوتاه در سریال «مدرسه 2017» آغاز کرد و به دلیل درخشش و استعدادی که از خود نشان داد، دو سال بعد توانست نقش اصلی سریال پرمخاطب «تو فوق‌العاده‌ای» را به دست بیاورد.

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌هایی که رو وون در آن‌ها حضور داشته است را مشاهده می‌کنید.

1. تو فوق‌العاده‌ای (2019)

image - 2024-10-06T172833.119

شخصیت اصلی این سریال فانتزی و جذاب، دختری دبیرستانی به اسم یون دان او (با بازی کیم هه یون) است که به طور اتفاقی راز بزرگی را درباره زندگی خودش کشف می‌کند. او می‌فهمد که خودش در حقیقت یکی از شخصیت‌های یک کتاب مصور با یک داستان از پیش تعیین شده است. اما او سرنوشت خود را نمی‌پذیرد و بر خلاف آنچه که نویسندۀ داستان در نظر دارد، عاشق پسری به اسم هاروو (با بازی رو وون) می‌شود. در ادامه آن‌ها با شخصیت‌های دیگر داستان متحد می‌شوند تا از محدودیت‌های دنیای کتاب مصور آزاد شوند. این یک داستان منحصر به فرد و دوست‌داشتنی در مورد عشق، خودشناسی و تغییر سرنوشت است.

2. فردا (2022)

image - 2024-10-06T172828.277

در این سریال که بر اساس یک وب‌تون محبوب ساخته شده، رو وون در نقش چویی جون وونگ بازی می‌کند؛ یک پسر معمولی که در تلاش برای یافتن شغل است اما با وجود تلاش زیادش موفق نشده است. یک شب او با گو ریون (با بازی کیم هی سون) ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که او یک فرشته است که با همکاری تیمی از فرشته‌ها، وظیفۀ مقابله با خودکشی آدم‌ها را دارند. چویی جون وونگ توسط این تیم استخدام می‌شود تا ماموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها انجام بدهد.

3. او هرگز نخواهد فهمید (2021)

image - 2024-10-06T172822.645

این سریال داستان عاشقانه بین دو کارمند اداری را روایت می‌کند که برای یک برند لوازم آرایشی کار می‌کنند. ون جین آ نقش یون سونگ آ و رو وون نقش همکار جوان‌ترش چائه هیون سونگ را بازی می‌کند. چائه هیون سونگ از همان نگاه اول عاشق سونگ آ می‌شود اما سونگ آ در ابتدا اصلا دلش نمی‌خواهد که ارتباط عاشقانه‌ای با یک پسر جوانتر از خودش داشته باشد.

4. احساس پادشاه (2021)

image - 2024-10-06T172816.817

داستان این سریال تاریخی در دوران سلسلۀ چوسان اتفاق می‌افتد. وقتی همسر ولیعهد یک دختر وپسر دوقلو به دنیا می‌آورد، پیشگویان می‌گویند که دختر باید به دلیل بدیمنی کشته شود. اما مادر دوقلوها دخترش را به صورت مخفی به بیرون از قصر می‌فرستد. سال‌ها بعد وقتی که پسر از دنیا می‌رود، مادر دخترش را به قصر برمی‌گرداند تا او را به جای پسرش جا بزند. دختر در قصر تحت تعلیم معلمی به اسم جونگ جی اون (با بازی رو وون) قرار می‌گیرد و در حالیکه نباید بگذارد رازش فاش شود، کم کم به جونگ جی اون علاقمند می‌شود.

5. مقدر شده با تو (2023)

image - 2024-10-06T172811.538

لی هونگ جو (با بازی جو بو آ) یک کارمند دولتی سخت‌کوش اما کم‌رتبه است که به یک زندگی شخصی منزوی عادت کرده است. اما سرنوشت او زمانی تغییر می‌کند که صاحب یک صندوقچه قدیمی می‌شود که کلید برداشتن یک طلسم در آن قرار دارد. این طلسم همان نفرینی است که یک وکیل موفق و ثروتمند به اسم جانگ شین یو (با بازی رو وون) را بیمار کرده و آزار می‌دهد. وقتی جانگ شین یو متوجه می‌شود که کلید رهایی‌اش در دست هونگ جو قرار دارد، مسیر زندگی آنها در هم تنیده می‌شود و صحنه برای یک داستان جذاب در مورد عشق و سرنوشت آماده می‌شود.

6. دلال ازدواج (2023)

image - 2024-10-06T172806.818

در این سریال جذاب تاریخی، رو وون نقش یک مرد جوان، باهوش و خوش‌تیپ به اسن شیم جونگ-وو را بازی می‌کند. او جوان‌ترین فردی است که در آزمون دولتی رتبه اول را کسب کرده است، اما وقتی برای همسری دختر پادشاه انتخاب می‌شود سرنوشتش تغییر می‌کند. در حین مراسم عروسی، شاهدخت ناگهان می‌میرد و شیم جونگ-وو به عنوان یک فرد بدیمن شناخته می‌شود. طبق رسم دوره چوسان، او دیگر نمی‌تواند پست دولتی بگیرد. او سپس با زنی به نام جونگ سون-دئوک (با بازی چو یی-هیون) آشنا می‌شود که به صورت مخفیانه به عنوان دلال ازدواج کار می‌کند. شیم‌جونگ‌وو هم تصمیمی می‌گیرد که وارد این کار شود و با جونگ سون-دئوک همکاری کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد