سریال The Night Agent برای فصل سوم تمدید شد | عقب افتادن فصل دوم

کد خبر : ۳۷۰۸۸۹
سریال The Night Agent برای فصل سوم تمدید شد | عقب افتادن فصل دوم

نتفلیکس اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال The Night Agent تا سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است، اما این سریال هم‌اکنون برای فصل سوم هم تمدید شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فصل اول سریال مامور شب در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران این شبکه قرار بگیرد و سپس این سریال برای فصل دوم تمدید شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از آینده این سریال اکشن منتشر شده است. به نقل از ددلاین، شبکه نتفلیکس در ابتدا تایید کرد که سریال The Night Agent برای فصل سوم تمدید شده است که دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. این نشان می‌دهد که سران شبکه به کیفیت و عملکرد فصل دوم آن اعتماد کافی دارند.

در هر حال خبر بد برای طرفداران این است که پخش فصل دوم سرریال مامور شب تا زمستان سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است. پیش از این فصل دوم این سریال اکشن مهیج قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود. فصل اول سریال The Night Agent در ماه اول پخش توانسته بود بیش از ۹۸.۲ میلیون بار توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شود و طی ۹۱ روز اول پخش در بین ۱۰ برنامه پر بیننده انگلیسی زبان این سرویس استریم قرار داشت.

در هر حال مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال مامور شب در اواخر سال ۲۰۲۴ در استانبول آغاز خواهد شد و در سال ۲۰۲۵ در نیویورک ادامه خواهد یافت. فیلمبرداری فصل دوم سریال نیز در تایلند آغاز شده بود و سپس در مکان‌های دیگری مثل واشنگتن دی‌سی و نیویورک ادامه یافت. 

گابریل باسو، لوسیان بیوکنن، فولا ایوانز آکینگبولا، سارا دژاردن، انریکه مورچیانو، هانگ چائو، آماندا وارن، لوئیس هرتوم، آرین مندی، مایکل مالارکی، کئون الکساندر، برتو کولون، بریتنی اسنو، تدی سیرس، نوید نگهبان و راب هیپس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Night Agent حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شان رایان وظیفه ساخت سریال مامور شب را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال نیز بازگشته است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد