توصیه‌های مهم اسپاتیفای برای کاربران ایرانی

کد خبر : ۳۵۶۸۳۰
توصیه‌های مهم اسپاتیفای برای کاربران ایرانی

از زمان رفع انسداد ناگهانی سرویس‌های پخش موسیقی Soundcloud و Spotify در ۱۷ اکتبر، رسانه‌های اجتماعی ایرانی مملو از پست‌های حاوی شادی کاربران شده است. پایگاه خبری فناوری ایران دیجیاتو در ۱۸ اکتبر این خبر را منتشر نموده و این تغییر را فرصتی...

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، از زمان رفع انسداد ناگهانی سرویس‌های پخش موسیقی Soundcloud و Spotify در ۱۷ اکتبر، رسانه‌های اجتماعی ایرانی مملو از پست‌های حاوی شادی کاربران شده است. و این تغییر را فرصتی عالی برای جامعه موسیقی ایران توصیف کرد.

فکر کنید اگر این تحریم‌ها نبود، به راحتی می‌توانستیم از اپلیکیشن‌های دیگر غیر از اسپاتیفای استفاده کنیم و به مشکل برنخوریم. حالا که این تحریم‌ها وجود دارد و ما هیچ کاری نمی‌توانیم برای رفع آن انجام دهیم، چه باید کرد؟ برای دسترسی بدون مشکل به این برنامه‌ها باید از بهترین و سریع ترین راه‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل می‌خواهم کلیدی‌ترین راه حل‌های مشکلات ثبت اسپاتیفای در ایران را به شما معرفی کنم که آن هم استفاده از فیلترشکن یا دی ان اس است.

نحوه استفاده از اسپاتیفای در ماشین

راه اندازی اکانت اسپاتیفای در ماشین: تلفن هوشمند خود را از طریق کابل USB به وسیله نقلیه مجهز به Android Auto خود وصل کنید. پس از اتصال، Android Auto را در صفحه ماشین خود انتخاب کنید، برنامه Spotify را باز کرده و به موسیقی ی پادکست مورد علاقه خود گوش کنید.

دی ان اس بهتر است یا فیلترشکن برای اسپاتیفای؟

اگر در برنامه Spotify با خطاهایی مانند Something Wrong یا Spotify Offline مواجه شدید، برای رفع این مشکل به Spotify DNS نیاز دارید.

استفاده از دی ان اس در اندروید

این Spotify DNS به شما کمک می‌کند دوباره به آن متصل شوید و این برنامه را بدون محدودیت دانلود کنید یا به صورت آنلاین به آهنگ گوش دهید و با خرید یک حساب کاربری Spotify از تمام ویژگی‌های آن لذت ببرید.

برای استفاده از DNS برای Spotify در اندروید، ابتدا برنامه را از Google Play دانلود کنید. ((دانلود)) اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید از کافه بازار از این لینک دانلود کنید.

یادگیری نحوه استفاده از آن بسیار ساده است. در فیلدهای Primary و Secondary یا DNS1 و DNS2، DNS را که در زیر ارائه خواهیم کرد وارد کنید، سپس Active یا Start را فشار دهید تا متصل شوید.

استفاده از دی ان اس در iOS

برنامه را از این لینک در اپ استور دانلود کنید و نام DNS زیر را در قسمت Primary و Secondary یا DNS1 و DNS2 وارد کنید. و سپس روی فعال ضربه بزنید یا اتصال را شروع کنید.

کاربران موسیقی Spotify از این پلتفرم استقبال می‌کنند زیرا به آنها امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را می‌دهد و یک الگوریتم کشف عالی دارد. ۶۹.۶ درصد از کاربران این گروه در ایران در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال هستند.

دسترسی به انواع پادکست در اسپاتیفای

پیمایش در فرآیند به دست آوردن پادکست‌های Spotify هم سادگی و هم پیچیدگی را نشان می‌دهد. درک نحوه دسترسی به پادکست شامل کاوش در راه‌های مختلف است، از استفاده از ویژگی‌های ارائه شده در پلتفرم Spotify تا استفاده از خدمات رونویسی شخص ثالث. اگرچه تمایل به دریافت رونوشت ساده است، اما ابزار بدست آوردن آنها اغلب به راهنمایی نیاز دارد. ۸ مرحله برای دریافت رونویسی پادکست Spotify در زیر فهرست شده است.

8742d624-3ff6-444f-8c7c-078518d78f66

قسمت پادکست را انتخاب کنید: برای یافتن قسمت‌هایی که با علایق شما مطابقت دارند، قسمت‌های انتخابی Spotify را مرور کنید. ژانرها را مرور نموده و از فیلترها برای محدود کردن انتخاب‌ها با در نظر گرفتن طول قسمت و ارتباط محتوا استفاده نمایید.

قسمت پادکست را دریافت کنید: Spotify را نصب کنید، قسمت خود را انتخاب کرده و برای دسترسی آفلاین روی نماد دانلود ضربه بزنید. به یاد داشته باشید که دانلود مستقیم MP3 به دلیل محدودیت‌های Spotify در دسترس نیست.

ایجاد یک حساب کاربری یا ورود به سیستم: برای Transkriptor ثبت نام کنید یا به حساب موجود خود وارد شوید تا فرآیند رونویسی را شروع کنید و مطمئن شوید که تمام فعالیت‌های رونویسی شما سازماندهی شده و قابل دسترسی هستند.

دانلود قسمت پادکست: با استفاده از نرم افزار شخص ثالث برای دریافت فایل صوتی یا استفاده از ویژگی «ذخیره» Transkripptor برای ضبط مستقیم صدا برای رونویسی، بر محدودیت‌های دانلود Spotify غلبه کنید.

تنظیمات رونویسی را انتخاب کنید: تنظیمات رونویسی خود را در Transkriptor پیکربندی کنید، مطمئن شوید که صدای صحیح را از مرورگر یا دستگاه شما برای رونویسی دقیق ضبط می‌کند.

فرآیند رونویسی را شروع کنید: دکمه Record را در Transkriptor فشار دهید تا شروع به رونویسی صدای پادکست به متن، با استفاده از هوش مصنوعی آن برای مدیریت موثر گویش‌های مختلف و بلندگوهای جداگانه شود.

رونویسی را مرور و ویرایش کنید: متن رونویسی شده را در Transkriptor مرور کنید، تغییرات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که رونویسی صوت را به دقت منعکس می‌کند، هرگونه نادرستی یا بخش‌های نامشخص را تنظیم کنید.

رونوشت را دانلود یا صادر کنید: با بارگیری رونوشت ویرایش شده در قالب دلخواه خود یا به اشتراک گذاری آن با همکاران مستقیماً از Transkriptor، فرآیند را نهایی کنید و دسترسی و تعامل پادکست خود را بهبود بخشید.

سخن پایانی

بدون شک رفع فیلتر این سرویس محبوب برای هنرمندان و فعالان جامعه موسیقی ایران خبر خوشی خواهد بود. با این حال، ایرانی‌ها هنوز نمی‌توانند بدون فیلترشکن از اسپاتیفای استفاده کنند و این شرکت هرگز به طور رسمی دلیل این قانون را توضیح نداده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد