اپل‌واچ سری ۱۰ معرفی شد؛ سبک‌تر، نازک‌تر و با سرعت شارژ بالاتر + عکس

کد خبر : ۳۶۴۷۷۸
اپل‌واچ سری ۱۰ معرفی شد؛ سبک‌تر، نازک‌تر و با سرعت شارژ بالاتر + عکس

رویداد اپل در حال برگزاری است؛ اپل در این رویداد در اولین معرفی به اپل‌واچ سری ده پرداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، اپل توانست اپل‌واچ را با ضخامت کمتر عرضه کند و در عین حال مقاومت آن در برابر آب را حفظ کند. سری ۱۰ همچنین دارای سیستم شارژ کارآمدتری خواهد بود که آن را به سریع‌ترین اپل‌واچ هنگام شارژ شدن تبدیل می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های اپل‌واچ سری ده می‌توان به قابلیت اضطرار SOS و تشخیص سقوط اشاره کرد؛ همچنین برای برای بهبود تماس‌های تلفنی سری ۱۰ قادر است نویز پس زمینه را به حداقل برساند.  گفتنی است که کاهش نویز پس‌زمینه برای استفاده از ساعت در حین تماس، افزودنی کارآمدی خواهد بود.

6092065

همچنین قابلیت جدیدی به نام Photos Face به این ساعت هوشمند اضافه شده است که از یادگیری ماشینی برای ایجاد عکس‌های شما استفاده می‌کند.

قابلیت‌های سلامتی جدید اپل‌واچ سری ۱۰ 6092066

اپل‌واچ همچنین به تعدادی قابلیت‌های مرتبط با سلامتی مجهز شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به هشدارهای محیطی با صدای بلند، یادآوری داروها و ردیابی دمای بدن در طول شب اشاره کرد. طبق شایعات اپل واچ سری ده همچنین می‌تواند در کنترل آپنه خواب نقش موثری داشته باشد.

6092062

کاهش وزن ۲۰ درصدی اپل‌واچ 

بنابر گفته اپل بدنه‌های جدید آلومینیومی اپل‌واچ تا ۱۰ درصد کمتر از نسل قبلی وزن دارند، اما یک روکش جدید وجود داردند و آن تیتانیوم است. امسال، تیتانیوم درجه ۵ جایگزین فولاد ضد زنگ برای اپل واچ می‌شود. با این کار، سری ۱۰ تقریبا ۲۰ درصد کمتر از فولاد ضد زنگ سری ۹ وزن خواهد داشت.

6092068

اپل‌واچ برای تمرین آماده‌تر می‌شود

طراحی مجدد سری 10 آن را برای تمرینات بهتر می‌کند، زیرا سبک‌تر است و صفحه نمایش بزرگتری برای دیدن راحت‌تر آمار تمرین دارد. اپلیکیشن تمرین اکنون دمای آب را در حین شنا نشان می‌دهد که برای کسانی که غواصی می‌کنند مفید خواهد بود. برخی ویژگی‌ها نیز به‌طور خاص برای آن فعالیت و همچنین موج‌سواری و ماهیگیری طراحی شده‌اند.

برنامه جدید Tides به ردیابی تغییرات سطح آب کمک می‌کند و شامل «داده‌های خطوط ساحلی در سراسر جهان» است.

6092058

اپل‌واچ سری ۱۰ چند قیمت خورد؟

اپل واچ سری ۱۰ امروز برای پیش خرید با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس است و در ۲۰ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

6092078

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد