مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH برگزار شد

کد خبر : ۳۷۳۶۰۰
مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH برگزار شد

مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH امروز ۲ آبان با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه تکنولوژی برگزار شد.

به گزارش اینتیتر، مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH امروز ۲ آبان با حضور اصحاب رسانه و فعالان حوزه تکنولوژی در هتل بین المللی اسپیناس برگزار شد.

اهورا نیازی اجرای مراسم رونمایی از محصولات جدید TCH را برعهده داشت و در طی مراسم شاهد سخنرانی ابوالفضل حیدر، مدیرعامل شرکت، مهدی اسدی، رییس انجمن واردکنندگان موبایل، رضا گرانمایه، مدیر برند TCH بودیم.

ابوالفضل حیدر، مدیرعامل این شرکت، با تأکید بر اهمیت نگاه آینده‌محور در تولید محصولات، گفت: برای اینکه یک شرکت محصولی زیبا و کارآمد را به بازار ارائه کند، باید به آینده نگاه کند. 

وی افزود: شرکت TCH (Timeless Connection Hero) با هدف ارائه محصولاتی که همسو با تکنولوژی روز دنیاست، به نوآوری و کیفیت توجه ویژه‌ای دارد و مقرون به صرفه بودن کالا را نیز به عنوان یک عنصر مهم در موفقیت یک کالا در بازار در نظر می‌گیرد. 

حیدر با اشاره به هدف برند TCH در عرضه کالاهای با کیفیت و نوآور، تأکید کرد: این برند به دنبال ارائه محصولات پیشرو و با قیمت‌های مقرون به صرفه است و در عین حال استانداردهای بالایی را حفظ می‌کند. 

مدیرعامل TCH ضمن قدردانی از تیم تحقیق و توسعه شرکت که در این راستا تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اظهار داشت: TCH از دو سال پیش در بازار ایران حضور دارد و فیدبک‌های خوبی از مدل‌های قبلی دریافت کرده است. امیدواریم با مدل‌های جدید که نوآوری و زیبایی را حفظ کرده‌اند، این برند بتواند همچنان پیشرو باشد و رضایت مشتریان را جلب کند. 

در ادامه این مراسم، رضا گرانمایه، مدیر برند TCH، که به عنوان فردی پویا و جنگنده، به حاضرین معرفی شد، گفت: برند تی سی اچ همیشه سعی کرده با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش برود تا محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کند. 

 وی با تاکید بر اهمیت کیفیت در محصولات، خاطرنشان کرد که اگر محصولی بی‌کیفیت باشد، نه تنها نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده نمی‌کند، بلکه ممکن است هزینه‌های اضافی نیز برای آن‌ها ایجاد کند. 

نمایه با اشاره به پیشرفت سریع تکنولوژی، به روز بودن تکنولوژی‌ها را امری حیاتی دانست و گفت: برای مثال، تلویزیون ۵۰ سال طول کشید تا به دست چند میلیون نفر برسد، در حالی که اپلیکیشن‌هایی مانند تیک تاک ظرف ۲۴ ساعت به ۱۵-۲۰ میلیون نفر دسترسی پیدا کردند. 

مدیر برند TCH با تاکید بر اهمیت گارانتی در محصولات، بیان کرد: گارانتی باید نگرانی‌های مشتریان را پس از خرید برطرف کند، اما متأسفانه در بازار به اندازه کافی مورد اعتماد نیست.  TCH نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و به خدمات پشتیبانی پس از فروش و بازخورد محصولات اهمیت می‌دهد. 

رضا گرانمایه، همچنین به معرفی محصولات جدید و فناورمحور این برند پرداخت و اعلام کرد:  ساعت‌های هوشمند جدید TCH در دو مدل HD1 و HD2 عرضه می‌شوند. این محصولات با توجه به قیمت خود، ارزش خرید بالایی دارند و بعید است که در بازار محصولات زیادی با این قابلیت‌ها وجود داشته باشند. 

پس از ارائه سخنرانی ها، اهورا نیازی به معرفی محصولات جدید TCH پرداخت. و در پایان برنامه نیز از پیشکسوتان حوزه موبایل و تکنولوژی تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد