این هفته جیب معلمان پر پول می شود | واریز فوق العاده ۲ میلیونی حقوق معلمان بازنشسته از این هفته

کد خبر : ۳۵۰۱۴۷
این هفته جیب معلمان پر پول می شود | واریز فوق العاده ۲ میلیونی حقوق معلمان بازنشسته از این هفته

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه ۲ میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از جارنیوز، کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه ۲ میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

در این هفته، حقوق بازنشستگان و حقوق معلمان بازنشسته بر اساس مصوبه برنامه هفتم دولت، به حساب آنها واریز خواهد شد.

کمیته فنی پیگیری مطالبات صنفی بازنشستگان کشوری و لشکری با درخواست از رئیس مجلس خواستار واریز علی الحساب ماهانه ۲ میلیون تومانی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.در زیر متن نامه را می خوانید.

پس از حمد خدا و با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد ( ص) احتراما ، همانگونه که مستحضر هستید یکی از مصوبات بسیار خوب ، مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی بند ۱ الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه به منظور بهبود معیشت نسبی جامعه بازنشستگان می باشد که پس از پیگیری های مستمر فعالان صنفی و روسای کانون های بازنشستگی کشوری و لشکری با موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری به روش ۴۰ ,۳۰ ,۳۰ طی سه سال از سال ۱۴۰۳ لغایت ۱۴۰۵ انجام خواهد پذیرفت.

نظرات بینندگان