جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | تاریخ دقیق پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان | ادامه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

کد خبر : ۳۵۴۰۳۴
جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | تاریخ دقیق پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان | ادامه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی اجرا میشود؟ همسان سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به حساب افراد واریز میشود؟ جزئیات را در اندیشه معاصر ببینید

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، همسان سازی حقوق بازنشستگان به شدت برای افراد اهمیت دارد و با در نظر گرفتن آن افراد زیادی دلشان آرام شده است و حال خوب بدست آورند. همسان سازی حقوق بازنشستگان برای خیلی از افراد اجرا شده است و برای خیلی از افراد هم اجرا نشده است که در ادامه درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان بیشتر گفته ایم. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید.

انتشار همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ امروز ۲ مرداد

انتشار همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ امروز ۲ مرداد و جزئیات جدید از واریز معوقات حقوق بازنشستگان به همراه جدول؛ عنوان مطلبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و یادآور می شویم که حقوق بازنشستگان براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه واریز می‌شود.

هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند

وی درباره این‌که کمیسیون تلفیق ماده ۲۹ برنامه هفتم را تغییر داده و برخی معتقدند با این کار نگرانی در جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی به وجود آمده چراکه گویا آن بندی که «دولت مکلف است دیون را تسویه کند» پاک شده است؛ جایگزین این مورد چیست، عنوان کرد: بر اساس ایراداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام در بعضی از موارد گرفته است؛ در مجلس متاسفانه چنین امری که می‌گویید محقق شد و بلافاصله مورد اعتراض ما قرار گرفت و ماموریتی هم به یک تیم از نمایندگان مجلس داده شده است چون قانون‌گذار به هیات رئیسه چنین اختیاراتی را تفویض کرده است. همکاران ما به شدت دنبال این هستند که همین را بازگردانند.

مرتضوی درخصوص این‌که آیا لایحه دیگری داده خواهد شد چراکه رئیس مجلس عنوان کرده حتما باید لایحه دیگری داده شود، بیان کرد: خیر؛ توجه داشته باشید بر اساس پیگیری و اخباری که من دارم مقرر شد که رئیس کمیسیون تلفیق و اجتماعی و یک نفر از نمایندگان مجلس و با حضور نمایندگان ما موضوع را بررسی کنند و اصلاحات را انجام دهند.

ادامه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران طبق جدول زمان‌بندی واریز مستمری‌ها انجام می‌شود و هیچ‌گونه تاخیر و مشکلی در زمینه پرداخت مستمری‌ها وجود ندارد.

براساس جدول زمان‌بندی، پرداخت‌ها از بیستم تیرماه آغاز شده و خبرگزاری ایلنا مدعی شده که برخلاف ادعای طرح شده در یکی از پایگاه‌های خبری، پرداخت حقوق بازنشستگان تاکنون بدون هیچ‌گونه تأخیری انجام شده و ادامه فرایند پرداخت‌ها نیز مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده، بدون اشکال در حال انجام است. واریزی‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت.

خبری از یک میلیون تومان نشد!

روز گذشته حقوق تیرماه بازنشستگان، بازماندگان و مستمری‌بگیران صندوق لشگری هم به حساب‌شان واریز شد. به گزارش ایلنا،‌ خبری از پرداخت یک میلیون تومان نشد. این در حالیست که بنا به اعلام منابع رسمی،‌ برخی صندوق‌ها مانند صندوق نفت، قرار است تا زمان تصویب آیین‌نامه متناسب‌سازی هر ماه یک میلیون تومان به صورت علی‌الحساب برای بازنشستگان واریز کند.

جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تیر ۱۴۰۳

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ۲۰ تیر آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا تاریخ یکم مرداد به اتمام می‌رسد.

اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.
براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود./خبربان

نحوه محاسبه همسان‌سازی حقوق وراث بازنشستگان

به دنبال ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه و اجرای ماده ۲۹ آن، دولت به‌منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان، مکلف به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق شد و برای سال اول با اجرای ۴۰ درصد قانون، صندوق بازنشستگی کشوری به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ ماهانه باید یک میلیون تومان به هر یک از بازنشستگان پرداخت کند که البته طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز چهارشنبه، قرار بر این شد که مبلغ علی‌الحساب قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر همان روز یعنی چهارشنبه (ششم تیر) به حساب‌ها واریز شود.

برخی بازماندگانِ بازنشستگان صندوق کشوری نسبت به میزان این پرداختی دچار ابهاماتی شدند، چرا که رقم اعلامی صندوق یعنی سه میلیون تومان بابت معوقه علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب آنها با مبلغی کمتر واریز شده است که معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در این زمینه اظهار کرد: مبلغ علی‌الحساب سه میلیون تومان مربوط به مستخدمانی است که تا پایان سال ۱۴۰۲ بازنشسته یا از کار افتاده شده‌اند، بنابراین در مواردی که شخص بازنشسته فوت کرده باشد، این مبلغ به صورت مساوی بین وراث قانونی وی که تاکنون حقوق وظیفه دریافت می‌کردند تقسیم و پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد