واریز سهام عدالت از امشب ۱۴۰۳ | آخرین جزئیات از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

کد خبر : ۳۶۰۷۲۵
واریز سهام عدالت از امشب ۱۴۰۳ | آخرین جزئیات از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

سهام عدالت طبق شنیده ها قرار بود در شهریور به حساب افراد واریز میشود. سهام عدالت نوعی کمک معیشتی است افراد به دنبال دریافت آن هستند. افراد جامانده همیشه به دنبال اخباری هستند تا بتوانند سهام عدالت را ثبت نام کنند. سهام عدالت برای خیلی از مردم اهمیت دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از چه خبر، سهام عدالت طبق شنیده ها قرار بود در شهریور به حساب افراد واریز میشود. سهام عدالت نوعی کمک معیشتی است افراد به دنبال دریافت آن هستند. افراد جامانده همیشه به دنبال اخباری هستند تا بتوانند سهام عدالت را ثبت نام کنند. سهام عدالت برای خیلی از مردم اهمیت دارد. 

سود سهام عدالت یک میلیون شد

سود سهام عدالت طی سال های اخیر در دو مرحله، یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان به حساب دارندگان آن واریز شده است. سال گذشته سود آن  در مرحله دوم حدود ۳۰ درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال ۱۴۰۲ سود آن برای متوفیان نیز پرداخت شد. وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود خود را دریافت نکرده اند در خردادماه ۱۴۰۳ حساب آنها شارژ خواهد شد

سود آن علیرغم وعده ها در ماه خرداد واریز نشد و در تیر و مرداد هم خبری نبود اما این امکان وجود دارد که در ماه شهریور مرحله سوم سود سهام سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ در ماه مرداد واریز شود.

چندی پیش مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: همچنان خبری از واریز سود آن از سمت سه شرکت نیست.

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو گفت: همچنان خبری از واریز سود آن از سمت سه شرکت نیست.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود آن را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم/خبرجو۲۴

جدیدترین اخبار از سود سهام عدالت ۱۴۰۳

سود سهام عدالت طی سال های اخیر در دو مرحله، یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان به حساب دارندگان آن واریز شده است. سال گذشته سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود ۳۰ درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال ۱۴۰۲ سود سهام عدالت متوفیان نیز پرداخت شد. وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند در خردادماه ۱۴۰۳ حساب آنها شارژ خواهد شد.

سود سهام عدالت علیرغم وعده ها در ماه خرداد واریز نشد و در تیر و مرداد هم خبری نبود اما این امکان وجود دارد که در ماه شهریور مرحله سوم سود سهام سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ در ماه مرداد واریز شود.

چندی پیش مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

او افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم./ترفند باز

جزئیات جدید از ثبت نام جاماندگان سهام عدالت

سخنگوی اقتصادی دولت یادآور شد:دولت اصلاحات و انضباط مالی را از دستگاه های خودش شروع کرد و بحمدلله توانستیم حساب واحدخزانه که ارزوی دیرینه سیاستگذاران کشور بود را در دستگاه های اجرایی مستقر کنیم.

او اظهار کرد:ما با وضعیتی مواجه بودیم که دستگاههای دولتی بیش از ۲۰۰ هزارحساب بانکی غیر قابل رصد در شبکه بانکی داشتند که الان به یکهزار حساب مشخص نزد بانک مرکزی و تحت نظارت خزانه داری تبدیل شده است.

وی افزود:۵۰ هزار حساب مورد اشاره کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، حساب های فرعی دستگاه ها هستند که این حساب ها سال گذشته توسط بانک مرکزی مسدود شد و دستگاهها مکلف هستند این حسابها را ببندند.

وی تاکید کرد:دستگاه هایی مانند سازمان بیمه سلامت،باتوجه به اینکه شرکت های بیمه ای مشمول ماده ۷۶ و ۳۹ قانون قانون محاسبات عمومی کشور نیستند و تکالیف خاص دارند، همانند سایر شرکت های دولتی با آنها رفتار نمی شود مسیرخاص خود را دارند.

خاندوزی بیان کرد:دستگاه هایی که حساب فرعی داشتند، نیازی نیست که مابه ازای این حسابهای فرعی مسدود شده، حساب جدیدی نزد بانک مرکزی افتتاح کنند.

وی افزود :چرا که حسابهای اصلی شان قبلا به بانک مرکزی منتقل شده و اکنون این حسابها نزد بانک مرکزی فعال است./نامه

۲ شرکت همچنان سود سهام عدالت را واریز نکردند!

عدم واریز سود آن که برای پیگیری بیشتر آن به سراغ ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار رفت و او گفت: مرتبه پیش اعلام شد چهار شرکت همچنان سود سهام عدالت را واریز نکردند حالا نسبت به قبل پالایشگاه بندرعباس تسویه کرده و شرکت فجر انرژی خلیج فارس هم اعلام کرده که به سبب افزایش سرمایه سودی را واریز نخواهد کرد و اکنون تنها ۲ شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس که ۲.۵ همت بدهی و شرکت مپنا که آن هم ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارند باقی مانده اند که باید سود آن  را واریز کنند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد