پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی ایران فردا

کد خبر : ۳۷۳۷۹۶
پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی ایران فردا

با پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ در این مطلب همراه ما باشید.

به گزارش اینتیتر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی دریای خزر استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق و مرکز کشور، ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش بینی می شود.

برف و باران کشور را فرا می گیرد

به نقل از سازمان هواشناسی، فردا (جمعه) ابرناکی در نوار غربی کاهش می یابد و گستره فعالیت سامانه بارشی سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از شرق و مرکز کشور است و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف همراه با کاهش دما در این مناطق می شود.

جمعه در مناطقی از مرکز و شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است امروز در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال و مرکز فارس و فردا در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می شود. طی این روز در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزایش موقتی دما رخ می دهد.

از اواخر وقت شنبه با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، بارش و کاهش دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود. همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می رود.

یکشنبه در نوار شمالی کشور بارش باران و برف و وزش باد رخ خواهد داد. طی این روز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

دوشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر و یکشنبه دریای خزر مواج است. همچنین امروز در شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

آسمان امروز تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت ها با رعد و برق و رگبار باران خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۹ و کمینه دمای آن ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد