آپدیت بهبود عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا بزودی منتشر می شود

کد خبر : ۳۵۱۵۵۱
آپدیت بهبود عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا بزودی منتشر می شود

یکی از برندهای فعال و برجسته در زمینه انتشار آپدیت برای دستگاه ها سامسونگ است. این برند همیشه سعی کرده به موقع آپدیت را برای کاربران منتشر کرده و در اختیار قرار دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومتک، یکی از برندهای فعال و برجسته در زمینه انتشار آپدیت برای دستگاه ها سامسونگ است. این برند همیشه سعی کرده به موقع آپدیت را برای کاربران منتشر کرده و در اختیار قرار دهد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا دوربین واقعاً خوبی دارد، اما برخی احساس می‌کنند که سامسونگ از سخت‌افزار دوربین گوشی تا حد توان خود استفاده نمی‌کند. پس از عرضه این گوشی در اوایل سال جاری، سامسونگ چند بروزرسانی بهبود دوربین را منتشر کرد و در حال آماده شدن برای انتشار چندین بروزرسانی دیگر در ماه آینده است.

طبق گزارش ها، این بروزرسانی بسیاری از مشکلات جزئی مربوط به دوربین گلکسی اس 24 اولترا را برطرف می کند. بر اساس اطلاعاتی که به نام Ice Universe ارائه می‌کند، سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای بهبود دوربین گلکسی اس 24 اولترا را در ماه آینده منتشر خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، به‌روزرسانی آگوست 2024 برای این گوشی، HDR، تعادل رنگ سفید، نوردهی بیش از حد، پردازش بیش از حد و بهینه‌سازی عملکرد زوم ویدیو را به همراه خواهد داشت. اگر این مشکلات حل شوند، گوشی رضایت کاربران فعلی را بهبود می بخشد و خرید بهتری برای بسیاری از خریداران بالقوه خواهد بود.

اطلاعات دهنده همچنین فاش کرد که سامسونگ کیفیت تصویر را برای عکس هایی که با استفاده از Galaxy S24 Ultra در سطوح زوم بالای 10 برابر گرفته شده است، چه در حالت عادی و چه در حالت شب، بهبود نداد. در حال حاضر، سامسونگ زوم هیبریدی با کیفیت بسیار خوبی برای سطوح زوم 10 برابری دارد، اما الگوریتم‌ها بیش از سطوح زوم 10 برابری مشکل دارند. امیدواریم این شرکت کره جنوبی بتواند این جنبه از گوشی پرچمدار خود را در ماه های آینده بهبود بخشد.

 سامسونگ از یک سنسور دوربین کاملاً جدید، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده و آن را با یک لنز زوم اپتیکال ۵ برابر در گلکسی اس ۲۴ اولترا همراه کرده است. آن دوربین در گلکسی اس ۲۳ اولترا جایگزین دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری شد.

آزمایش‌های گسترده نشان داده‌اند که علی‌رغم اینکه لنز زوم اپتیکال ۵ برابری دارد، دوربین سوپر تله‌فوتو در گلکسی اس ۲۴ اولترا، اگر نگوییم بهتر، عملکردی مشابه دوربین سوپر تله‌فوتوی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارد. انتظار می رود این شرکت در سال آینده پیشرفت های عمده ای را با گلکسی اس ۲۵ اولترا به ارمغان بیاورد. شایعه شده که این گوشی دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر خواهد بود.

گلکسی اس ۲۴ اولترا بزودی آپدیت می شود

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر نسل جدیدی از حسگرهای دوربین ISOCELL خود را معرفی کرده که دارای وضوح تصویر بهتر و فناوری حسگر بهبودیافته نسبت به نسل قبلی هستند.

سامسونگ سه سنسور جدید دوربین ISOCELL را معرفی کرده است: ISOCELL GNJ، ISOCELL HP9 و ISOCELL JN5. هیچ کدام از اینها سنسورهای دوربین پرچمدار این شرکت نیستند، اما می توانند دوربین های فرعی عالی (تله فوتو و فوق عریض) برای گوشی های هوشمند باشند. می توان انتظار داشت که بسیاری از برندهای گوشی های هوشمند اندرویدی از جمله سامسونگ در آینده از این سنسورها استفاده کنند.

سامسونگ سنسورهای دوربین ISOCELL GNJ 50MP، ISOCELL HP9 200MP و دوربین ISOCELL JN5 50MP را معرفی کرده است. این دوربین ها احتمالا برای دوربین های تله فوتو و فوق عریض در گوشی های هوشمند رده بالا استفاده خواهند شد.

ISOCELL GNJ یک سنسور 50 مگاپیکسلی با پیکسل های 1 میکرومتری و فرمت اپتیکال 1/1.57 اینچی است. دارای فوکوس خودکار دو پیکسلی است که به این معنی است که دقت و سرعت فوکوس فوق العاده ای را حتی در نور کم و سایر شرایط چالش برانگیز ارائه می دهد. همچنین دارای قابلیت زوم درون حسگر برای ارائه زوم با کیفیت اپتیکال در بالای لنز زوم اپتیکال است که با آن جفت می شود، زوم بیشتری را بدون کاهش کیفیت تصویر ارائه می دهد.

از یک لایه ضد انکسار بهبود یافته و میکرولنز با انکسار بالا برای افزایش کیفیت جمع آوری نور و کاهش انعکاس ناخواسته استفاده می کند. این تضمین می کند که مناطق تاریک بیش از آنچه باید روشن نمی شوند و تصاویری طبیعی ارائه می دهند. همچنین از یک ماده جدید به نام اکسید سیلیکون بین دو پیکسل استفاده می کند که ارتقاء یافته از پلی سیلیکون است که تداخل و نویز را کاهش می دهد.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد