علت فوت آترین بی نیاز، موزیسین ایرانی چه بود؟

کد خبر : ۳۷۴۶۱۳
علت فوت آترین بی نیاز، موزیسین ایرانی چه بود؟

آترین بی‌نیاز، نوازنده و موزیسین پاپ درگذشت. این هنرمند سال‌ها به‌عنوان موزیسین و نوازنده در گروه‌های مختلف موسیقی فعالیت می‌کرد و در سال‌های اخیر به‌عنوان رهبر گروه ارکستر ایوان بند مشغول به کار بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، آترین بی‌نیاز موزیسین و نوازنده گروه ایوان بند متولد دهه ۷۰ بود و حدودا ۳۰ سال داشت. به گفته برخی از رسانه‌های اینترنتی آقای آترین بی‌نیاز کار موسیقی را در سن نوجوانی شروع کرد و کم کم موفق شد گام‌های موثری را در موسیقی پاپ بردارد و با چهره‌های هنری شناخته شده همکاری کند.

سوابق آترین بی‌نیاز

آترین بی‌نیاز در سال‌های فعالیت خود به عنوان رهبر ارکستر گروه ایوان مشغول به کار بود. او با اینکه سن و سال کمی داشت، اما بسیار موفق و حرفه‌ای عمل کرد و به همین دلیل پیشنهادات همکاری از سوی خواننده‌های مطرح به او سرازیر شد. از همکاری‌های آترین بی‌نیاز با هنرمندان مشهور، می‌توان به همکاری با رضا صادقی و همایون شجریان و سایر خواننده‌های سرشناس دیگر اشاره کرد.

علت فوت آترین بی‌نیاز

برخی منابع می‌گویند که آترین نیاز در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد و در طی سال‌های گذشته روند درمانی خوبی را پشت سر می‌گذاشت. اما در چند ماه گذشته بیماری او رفته رفته سخت‌تر شده و در آبان ۱۴۰۳ جان او را گرفت.

گروه ایوان بند یکی از گروه‌های موسیقی ایرانی است که موسیقی بسیار زیبایی عرضه می‌کنند. اعضای این گروه حسین شریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز می‌باشند. البته حدیث دهقان نیز با این گروه همکاری دارد.

نظرات بینندگان