دو ادعای عجیب درباره وینگر موفق پرسپولیس و توافق غیرمنتظره با تراکتور

کد خبر : ۳۵۰۷۰۸
دو ادعای عجیب درباره وینگر موفق پرسپولیس و توافق غیرمنتظره با تراکتور

شایعه شده که مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس، ۳ ماه قبل با تراکتور به توافق رسیده بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، یکی از چالش های پرسپولیس در نقل و انتقالات امسال مربوط به مهدی ترابی بود. ستاره ملی پوش قرمزها که در چند سال اخیر یکی از بهترین های تیمش بود و نقش پررنگی در قهرمانی های پرسپولیس داشت. قرارداد ترابی در پایان فصل به اتمام رسید و شواهد نشان می دهد این وینگر تکنیکی در آستانه جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور قرار دارد.

گفته می شود ترابی که تقریبا یکی از مهره های بدون جانشین پرسپولیس در سال های اخیر بوده توافق خوبی با تراکتوری ها داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد را در این تیم بازی خواهد کرد. مشکل اصلی در ماجرای ترابی، مربوط به شایعاتی است که در مورد این بازیکن و توافق با تراکتور شنیده می شود. طی روزهای اخیر عده ای مدعی شدند ترابی ۳ ماه قبل و دقیقا زمانی که پرسپولیس در کوران بازی های لیگ برتر بود، با تراکتور و مالکش به توافق رسید و به تراکتوری ها قول داد تا فصل آینده را در تبریز به میدان برود.

البته هر بازیکن طبق قانون فیفا می تواند در فاصله ۶ ماه مانده تا پایان قراردادش با تیم های خواهان خود مذاکره کند و حتی قرارداد رسمی ببنند، ولی اینکه این بازیکن در کوران رقابت های لیگ و در شرایطی که تیمش در کورس قهرمان قرار داشت اقدام به مذاکره با تراکتور کند، دور از شناختی است که همه در فوتبال ایران از مهدی ترابی داریم.

موضوع دوم در خصوص ترابی و توافقش با تراکتور به مبلغ قرارداد این بازیکن با سرخ های تبریزی برمی گردد. در این خصوص شایعه شده که مهدی قراردادی یک میلیون دلاری با تراکتور بسته و نصف این مبلغ را هم به صورت نقد دریافت کرده است. با توجه به قیمت ارز در ایران، این عدد رقم بسیار بالایی شده و ترابی را به یکی از گران ترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.

البته هیچکدام این دو ماجرا در مورد ترابی و جدایی اش از پرسپولیس اثبات نشده و شدنی هم نیست!

نظرات بینندگان