لحظه به لحظه با نقل و انتقالات پرسپولیس امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۳ | بمب ها یکی پس از دیگری منفجر می شوند |

کد خبر : ۳۵۰۹۲۷
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات پرسپولیس امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۳ | بمب ها یکی پس از دیگری منفجر می شوند |

، در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی را به علی علیپور داده و باتوجه به علاقه این مهاجم به بازگشت، انتظار می‌رود این انتقال جوش بخورد.

محمدرضا آزادی: اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست، چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

دانیال اسماعیلی‌فر تا فردا تکلیفش را روشن می‌کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا پنجشنبه به او و ترابی فرصت می‌دهد و تراکتور هم در تلاش برای گرفتن امضای نهایی است.

 

 

 

 

نظرات بینندگان