رضا درویش: پرسپولیس خانه بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر است و منتظر آن‌ها می‌مانیم؛ اردوی هلند برنامه‌ریزی شده‌است

کد خبر : ۳۵۱۱۲۱
رضا درویش: پرسپولیس خانه بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر است و منتظر آن‌ها می‌مانیم؛ اردوی هلند برنامه‌ریزی شده‌است

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درخصوص مسائل مختلفی از جمله وضعیت نقل و انتقالات، جدایی بیرانوند و اردوی هلند صحبت‌هایی مطرح کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از طرفداری، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس درخصوص مسائل مختلفی از جمله وضعیت نقل و انتقالات، جدایی بیرانوند و اردوی هلند صحبت‌هایی مطرح کرده است.

مدیرعامل پرسپولیسی‌ها که این روزا درگیر مسائل بسیاری اعم از فنی و غیرفنی است، اظهاراتی درباره آخرین وضعیت باشگاه بیان کرده‌است. درویش درباره جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر گفت:

قرارداد ترابی و اسماعیلی‌فر که تمام شده بود و مختار دارند که پرسپولیس یا جای دیگر را انتخاب کنند، ما تا آخر هفته منتظر آنها هستیم، اگر آمدند که پرسپولیس خانه‌شان هست، اما شاید به دلیل اختلاف مبلغ پیشنهادی به آنها، این دو بازیکن به تیم برنگردند.

وی همچنین در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند بیان داشت:

در مورد فسخ بیرانوند، قانون همه چیز را مشخص می‌کند. هیچ نقطه نامفهومی در قرارداد ایشان وجود ندارد. ما طبق مفاد آن قرارداد انجام دادیم و مسیرش را از مجاری قانون پیگیری می‌کنیم. اینکه شلوغ کنیم و فضای هواداری و هواداران پرشور را در التهاب برسانیم خوب نیست. مردم به حد کافی مشکلات دارند. مجاری حقوقی را باشگاه دارد طی می‌کند و هیچ نقطه یا نکته تاریکی در قرارداد یا متمم نبوده که مجالی برای جدایی او داشته باشد. مقامات ذی‌صلاح تعیین وضعیت یا انضباطی حتما طی روزهای آتی اعلام خواهند کرد.

درویش در پاسخ به اینکه آیا با توجه به این اتفاقات و ناراحتی هواداران دیگر بازگشتی برای بیرانوند وجود ندارد، گفت:  ما نمی‌خواهیم با شتاب یا تحت تاثیر تصمیم‌گیری کنیم. اول وجود، بعدا سجود. اول باید ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارهایی که انجام داده طبق مندرجات قرارداد بوده است‌. متمم قرارداد را من نوشتم، آیا از چیزی که نوشتیم سرپیچی کردیم؟ آیا مفاد را انجام ندادیم؟ اگر من یک تبصره‌ای اضافه کردم و آن تعهد را انجام نمی‌دادم، مورد سوال قرار می‌گرفتم که چرا تعهدی را ایجاد کردی و نتوانستی پایبند باشی. گاهی برای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می‌کنیم.

درویش در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند توضیح داد:

مدیریت باشگاه تصمیم گرفت یک بندی به الحاقیه اضافه کند و اگر انجام نمی‌داد باید مورد سوال قرار می‌گرفت. وقتی از نظر مالی تحت فشار بودیم و شرمنده باقی بازیکنان بودیم، عین الحاقیه را پرداخت کردیم و مابقی‌اش را مجاری ذی‌صلاح تصمیم می‌گیرند. 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت گاریدو سرمربی اسپانیایی یادآور شد: با او در حال هماهنگی هستیم که ان‌شاءالله اوایل هفته آینده بیاید. یک بحثی وجود دارد که او بیاید اینجا امکانات و محل تمرین تیم را ببیند و برگردد و یا اینکه بیاید که بماند، ان‌شاءالله در این خصوص هم به نتیجه می‌رسیم.

درویش درباره اردوی پیش فصل پرسپولیس در هلند هم افزود:

 اردو هم برنامه‌ریزی شده است و ان‌شاءالله 2 مرداد انجام می‌شود و بازیکنان در حال حاضر در حال طی کردن کارهای اداری هستند.

 

نظرات بینندگان