پدیده لیگ برتر یک امضا تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس

کد خبر : ۳۵۱۳۴۸
پدیده لیگ برتر یک امضا تا پوشیدن پیراهن پرسپولیس

پرسپولیس تا لحظه نگارش این مطلب عملکرد چندان پرسروصدایی در بازار نقل و انتقالات نداشته و درواقع به غیر از تمدید قرارداد با وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی کار خاصی انجام نداده برخلاف رقیب خود که درحال جذب بازیکنان مدنظرش است.

به گزارش اینتیتر به نقل از گل،  پرسپولیس تا لحظه نگارش این مطلب عملکرد چندان پرسروصدایی در بازار نقل و انتقالات نداشته و درواقع به غیر از تمدید قرارداد با وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی کار خاصی انجام نداده برخلاف رقیب خود که درحال جذب بازیکنان مدنظرش است.

از زکی پور بگیرید تا محمدحسین اسلامی.از آن سو هم زمزمه های جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر هم روز به روز جدی تر می شود.انتخاب جانشین برای این بازیکنان هم درآشفته بازار نقل و انتقالات به همین راحتی نیست.تا بازیکنی را می خواهی جذب تیمت کنی، کلی مبلغ قراردادش راافزایش می دهد.یابهتر است بگوییم افزایش می دهند! دلال هایی که مقصر نصف بدبختی فوتبال ایران و بازار بی منطق نقل و انتقالات فوتبال در ایران هستند.همین می شود که پرسپولیس دست روی هربازیکنی می گذارد ناگهان آن بازیکن فقط مانده از بارسلونا پیشنهاد نداشته باشد! از همه تیمها پیشنهاد دارد! ناگهان و یک شبه! به همین خاطر هم پیشنهادات مختلف را رد می کند.حتی پرسپولیس را! و می گوید دوروز زمان بدهید! مانمی دانیم! این زمان ها برای چیست؟! شاید در این دوروز بارسلونا می خواهد پیشنهاد بدهد!بگذریم.

البته پرسپولیس تیمی نیست که بدون بازیکن درجه یک بماند.همین حالا بازیکنانی هستند که ازتمایل خودبه پوشیدن پیراهن این تیم می گویند.باشگاه هم تلاش خودرادراین زمینه انجام داده و به نظر می رسد قبل از اردوی خارجی این تیم که ظاهرا در هلند برگزار می شود، بازیکنان جدید این تیم به جمع دیگربازیکنان اضافه خواهند شد.از محمدرضا آزادی، مهدی لیموچی و علی قلی زاده به عنوان گزینه های باشگاه برای حضور پرسپولیس یاد می شود.شنیده می شود حتی کار مهدی لیموچی با سرخپوشان مراحل پایانی خودرا سپری می کند و فقط یک امضا تا جذب این بازیکن مانده! از آن سو هم گفته می شود علی قلی زاده که فصل قبل هم دریکی از بازیهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شد و ازنزدیک نظاره گر بازی سرخپوشان بود صحبتهایی هم با مسئولین باشگاه انجام داده است و بدش نمی آید در سال منتهی به بازیهای مقدماتی جام جهانی در ایران و یکی از تیمهای پرطرفدار پایتخت بازی کند.البته زمزمه هایی هم مبنی بر مذاکرات استقلال با این بازیکن به گوش می رسد.

اما به نظر می رسد تمایل علی قلی زاده به رنگ قرمز بیشتر است.اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال خیلی زیاد این دوبازیکن پرسپولیسی خواهند شد و جای خالی مهدی ترابی راپر خواهند کرد.اما در خط دروازه و جانشین بیرانوند!گمانه زنی ها بیشتر به سمت محمدرضا اخباری است تا بقیه گلرها.البته اخباری از سالهای قبل هم یکی از گزینه های همیشگی سرخپوشان در درون دروازه بوده و هست.اما همچنان فقط یک گزینه است.

شاید هم پرسپولیس امسال بازهم استفاده از دروازه بان خارجی را تجربه کند.در سایر خطوط البته همچنان تلاشها از سوی رضادرویش و همکارانش ادامه دارد.حفظ ستاره هایی چون اورونوف، کریم عبدالحسن، گولسیانی و ....کار راحتی نیست.اماشدنی است.در هرصورت هواداران خیالشان تا حدودی راحت است.تجربه نشان داده که عملکرد کادر مدیریتی پرسپولیس در جذب بازیکن خوب بوده.درویش و تیمش امتحانشان را در این خصوص پس داده اند.همین دیدگاه و وارد شدن بامنطق در بازار نقل و انتقالات از سوی مدیران پرسپولیس، مارا امیدوار به فصل خوب و پر رونقی در نقل و انتقالات می کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد