نکونام خیال طرفداران پرسپولیس را راحت کرد!

کد خبر : ۳۵۱۵۹۷
نکونام خیال طرفداران پرسپولیس را راحت کرد!

نقل و انتقالات تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا به اینجای کار نتوانسته هواداران بی‌شمار این دو تیم را راضی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترینها، نقل و انتقالات تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا به اینجای کار نتوانسته هواداران بی‌شمار این دو تیم را راضی کند. اما در این میان اخباری که از سمت آبی‌ها درباره بازیکنان مدنظر نکونام شنیده می‌شود باعث شده تا هواداران تیم رقیب غم جدایی ستاره‌های تیم خود را فراموش کنند و آخرین امیدشان برای موفقیت در فصل آینده به خریدهای بی‌کیفیت نکونام باشد.

سرمربی آبی‌پوشان که در دو پنجره نقل و انتقلاتی فصل گذشته سروصدای زیادی به پا کرده و با گرفتن نوک پیکان انتقاداتش به سمت علی خطیر مدام از عدم جذب ستاره‌هایی در حد و اندازه استقلال انتقاد می‌کرد حالا و با برکناری این مدیرعامل حتی در پی جذب ستاره‌هایی که در فصل گذشته خواهان آن‌ها بود هم نرفته و گزینه‌هایی به مراتب بی‌کیفیت‌تر را در لیست خود قرارداده است.

به عنوان مثال او در زمستان خواهان به خدمت گرفتن حسین گودرزی بود، بازیکن ۲۳ ساله‌ای که فصل پیش با ۴ گل و ۴ پاس گل آمار قابل قبولی را به ثبت رسانده است اما نکونام با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای، میلاد زکی‌پورِ ۲۸ ساله را برای پست دفاع چپ انتخاب کرد که فصل گذشته آمار ناامید کننده‌ای از خود به جای گذاشته است.

همچنین تیکدری با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام داده که به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده زیرا آن‌ها عقیده دارند این بازیکن همیشه مصدوم، با ۲۹ سال سن که فصل پیش در زدن گل و پاس گل ناکام بوده یک خرید ناکارآمد خواهد بود.

شنیده شدن اسامی بازیکنانی مانند فرشید باقری و داریوش شجاعیان در حوالی این تیم که قبلا امتحان خود را پس داده‌اند یکی دیگر از تصمیمات عجیب سرمربی آبی‌ها است.

 

از سوی دیگر مدیران هلدینگ خلیج‌فارس در اقدامی بحث‌برانگیز با دو بازیکن بوسنیایی ناشناس، شامل یک دروازه‌بان و یک وینگر قرارداد بسته‌اند که هنوز توضیح قانع‌کننده‌ای برای این تصمیم ارائه نکرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید آیا انتقادات گسترده هواداران استقلال باعث می‌شود نکونام و هلدینگ خلیج‌فارس از مواضع خود کوتاه بیایند یا خیر.

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد