لحظه به لحظه با نقل و انتقالات شبانه پرسپولیس ۲۵ تیر ۱۴۰۳ | بمب های پرسپولیس یکی پس از دیگری منفجر می شود | قرمزها چند شاه ماهی صید کردند

کد خبر : ۳۵۲۷۶۴
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات شبانه پرسپولیس ۲۵ تیر ۱۴۰۳ | بمب های پرسپولیس یکی پس از دیگری منفجر می شود | قرمزها چند شاه ماهی صید کردند

در این مطلب بخوانید: لحظه به لحظه با نقل و انتقالات شبانه پرسپولیس ۲۵ تیر ۱۴۰۳ | بمب های پرسپولیس یکی پس از دیگری منفجر می شود | قرمزها چند شاه ماهی صید کردند

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرجو24، باشگاه استقلال تهران بعد از بلاتکلیفی صالح حردانی و تعلل این بازیکن به سرعت با رامین رضاییان بازیکن پیشین پرسپولیس و سپاهان وارد مذاکره شد و وی را به خدمت گرفت.

استقلالی‌ها در ادامه روند نقل و انتقالاتی امروز با سامان فلاح مدافع جوان فوتبال کشورمان نیز به توافق رسیدند و به زودی از این ۲ بازیکن رونمایی خواهند کرد.

مهرداد محمدی با استقلال تمدید کرد و احتمال می‌رود فرشاد احمدزاده هدف بعدی استقلال باشد و درست زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در حال از دست دادن بازیکن و زمان است استقلال، تراکتور و سپاهان در نقل و انتقالات فعال هستند.

گفته می‌شود پرسپولیس تا این لحظه با دفاع راست مراکشی به توافق رسیده است، اما احتمال دارد در پست دفاع چپ یک مراکشی دیگر جایگزین شود و عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شود. تکلیف گولسیانی هنوز مشخص نیست و علی علیپور هم جوابی به پرسپولیس نداده است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده بود اسلامی پدیده ذوب آهن را به خدمت بگیرد همچنین میلاد زکی پور هم از تیم سپاهان به استقلال پیوست.

هنوز از قرارداد رامین رضاییان و استقلال مطلبی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود رقم این انتقال بیش از ۶۰ میلیارد تومان است و ۱۵ میلیارد تومان سهم باشگاه سپاهان و ۴۵ میلیارد تومان سهم رامین رضاییان است که نیمی از این مبلغ را قبل از عقد قرارداد دریافت خواهد کرد

حرکت انتقامی پرسپولیس از استقلال در نقل و انتقالات!

پرسپولیس به احتمال زیاد جنگ بر سر رامین رضاییان را به استقلال می‌بازد و با یک حرکت انتقامی نقل و انتقالات را جذاب خواهد کرد.

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تا اینجای کار برای هواداران این تیم راضی کننده نبوده و اگر جریان نقل و انتقالات را یک ماراتن در نظر بگیریم، سرخپوشان تهرانی از رقبا عقب افتاده‌اند و چند مهره کلیدی تیم قهرمان، اردوگاه سرخ را ترک کردند.

به نقل از ورزش سه پرسپولیس بعد از اینکه نتوانست دانیال اسماعیلی‌فر را راضی به ماندن کند، سراغ رامین رضاییان رفت تا مدافع راست اسبق خود را به خدمت بگیرد. اما با توجه به اینکه استقلال هم خواهان این بازیکن بود و از طرفی به نظر می‌رسد دلخوری‌هایی میان رامین و پرسپولیسی‌ها وجود دارد، مسیر آبی پوش شدن این بازیکن هموارتر شد.

حال به احتمال زیاد پرسپولیس جنگ بر سر به خدمت گرفتن رامین رضاییان را به استقلال می‌بازد و در این شرایط باید نیاز مبرم خود برای جذب یک مدافع راست را در بازارهای خارجی دنبال کند. در این زمینه گفته می‌شود پرسپولیس برای جذب یک مدافع راست آفریقایی که زیر نظر گاریدو نیز بازی کرده اقدام کرده است.

با این حال پرسپولیس دنبال این است که انتقام از دست دادن رامین رضاییان را از استقلال بگیرد و روی یک مدافع مرکزی آبی‌پوشان نظر جدی دارد.

پرسپولیس می‌خواهد با این حرکت علاوه‌بر تغییر دادن جو نقل و انتقالات به سود خود، جای علی نعمتی و فرشاد فرجی را نیز پر کند. این مسئله با توجه به اینکه مذاکرات استقلال با این مدافع پیش نرفته خیلی جدی است و احتمالا این انتقال بزرگ در همین هفته نهایی بشود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد