راهکار مناسب گاریدو برای پرسپولیس

کد خبر : ۳۵۲۹۰۴
راهکار مناسب گاریدو برای پرسپولیس

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس راه نتیجه گرفتن با این تیم را خیلی خوب فهمیده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از  شفقنا ورزشی، پرسپولیس برای جایگزینی اوسمار که تیم را قهرمان کرد دست روی یک سرمربی اسپانیایی گذاشت و در نهایت گاریدو هدایت تیم را برعهده گرفت.

سرمربی جدید و پرسپولیس اسم و رسم و عنوان دار است. او در تیم های سرشناسی مربیگری کرده است و در سه قاره آسیا ، اروپا و آفریقا حضور داشته است و این باعث می شود تا با کوله باری از تجربه روی نیمکت تیم سرخ پوش بنشیند.

فلسفه مربیگری گاریدو اسپانیایی و بر پایه حفظ توپ و دادن پاس های کوتاه است و این سبکی است که پرسپولیس از دوران برانکو تا کنون آن را اجرا می کند و خیلی خوب نتیجه گرفته است.

این نشان می‌دهد که انتخاب این سرمربی اسپانیایی بسیار درست بوده است.

اما گاریدو نشان می دهد که برای نتیجه گرفتن در پرسپولیس در درجه نخست آمادگی بدنی بالا و جذب بازیکنان انرژیک را در دستور کار قرار داده است.

رسانه های عربی اعلام کردند که گاریدو اصرار دارد بازیکنان خارجی پرسپولیس را از قاره آفریقا و به ویژه مراکش و البته شاگردان سابق خود در الوداد جذب کند.

بازیکنان مراکشی در کنار تاکتیک پذیری بسیار پرانرژی و پر تلاش هستند و این چیزی است که فوتبال ایران و آسیا بیش از هر چیزی به آن نیاز دارد.

اگر پرسپولیس بتواند گزینه های مورد نظر گاریدو را از مراکش جذب کند قطعا این تیم نه تنها در ایران بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

شایان ذکر است که همین العین به خاطر درخشش یک بازیکن مراکشی به نام سفیان رحیمی توانست مدعیان قهرمانی در آسیا را کنار گذارد و جام را بالای سر برد.

به همین دلیل می توان گفت که جذب بازیکنان از کشورهای عربی قاره آفریقا می تواند زمینه ساز موفقیت تیم های ایرانی چه در لیگ و چه در آسیا باشد.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد