پرسپولیس؛ نگران جایگزین ترابی نیست

کد خبر : ۳۵۳۵۱۴
پرسپولیس؛ نگران جایگزین ترابی نیست

پرسپولیس برای انتخاب جایگزین ترابی نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد. یاسین سلمانی می تواند بهترین گزینه برای درخشش در ترکیب سرخ پوشان باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، مهدی ترابی یکی از ستاره های بزرگ پرسپولیس در سال های اخیر بوده که نقش بسزایی در موفقیت این تیم داشته است.

ترابی توسط برانکو بود که به پرسپولیس آمد و در دوران پسا برانکویی هم همواره از مهره های کلیدی سرمربیان  تیم سرخ پوش بود و توانست جایگاه ویژه ای در تیم و در بین هواداران به دست آورد. این بازیکن بدون حاشیه تصمیم گرفت که تیم بزرگ پایتخت را به مقصد تیم پرطرفدار تبریزی ترک کند و رسما از سرخ پوشان جدا شود.

جدایی ترابی از پرسپولیس باعث شده تا هواداران تیم نگران جایگزین  او باشند و از مدیریت باشگاه بخواهند که سراغ گزینه های خارجی برود اما با نگاهی به بازیکنان کنونی پرسپولیس می توان به این نتیجه رسید که سرخ پوشان برای جایگزینی ترابی نیاز به هزینه کردن و جذب بازیکن جدید ندارند.

پرسپولیس بهترین جایگزین را برای مهدی ترابی دارد و او کسی جز یاسین سلمانی نیست که این روزها بسیار آماده و سرحال است.

یاسین سلمانی بمب نقل و انتقالاتی فصل قبل بود. او مشتریان زیادی داشت اما عشق و علاقه اش این بازیکن ۲۲ ساله به سرخ پوشان باعث شد تا پیراهن این تیم را برتن کند. یحیی گل محمدی نشان داد که اعتماد و اعتقاد زیادی به این بازیکن جوان دارد و خیلی او را به ترکیب اصلی رساند اما او بدشانس بود و خیلی زود رباط پاره کرد تا کل فصل را از دست دهد.

سلمانی اکنون به شرایط بازی رسیده و در تمرین آمادگی بالایی از خود نشان می دهد. تکنیک، استارت های انفجاری، شوت های ناگهانی و مهم  تر از همه توانایی خیره کننده در زدن ضربات ایستگاهی باعث شده تا سلمانی به گزینه ای جذاب و بسیار خوب برای ترکیب پرسپولیس و جایگزینی ترابی تبدیل شود.

این بازیکن می تواند اعتماد سرمربی اسپانیایی را به خود جلب کند و به مهره ای کلیدی در ترکیب سرخ پوشان تبدیل شود.

پرسپولیس البته برای جایگزینی ترابی بازیکنان دیگری مثل فرشاد احمد زاده و البته محمد عمری را هم دارد و به نظر می رسد که دست گاریدو برای انتخاب نفرات هجومی کاملا باز است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد